Passat V6 2.8 ze stałym napędem na 4 koła. Auto z polskiej dystrybucji, jestem 3 właścicielem. do około 2013 serwisowane w ASO. Książka itp oczywiście jest. W ASO założone XENONY.
Zrobione/wymienione:
- rozrząd i pompa wody przy 369tys
- na wiosnę olej (Motul syntetyk) i filtry - do wymiany zostało jeszcze kilka tysięcy
- płyn chłodniczy w tym roku
- pompa SAI (wtórnego powietrza) - używka bo stara wyła - wiosna
- uszczelnienia i olej w tylnym moście - 3 lata temu
- tarcze Mikoda, klocki Brembo - przód - wiosna tego roku
- tarcze i klocki TRW - tył - jesień ubiegłego roku
- sterownik pompy ABS, (kupiłem pompę ze sterownikiem, używaną pompę dorzucam)
- maglownica - używka, pompa wpomagania - chińczyk. Starą pompę ZF po regeneracji dorzucam - wiosna tego roku
- po zakupie miałem problem z wypadaniem zapłonu. Wsadzone pojedyncze cewki - teraz brak problemów z przewodami WN i wypadaniem zapłonów od kilku lat. 2 cewki jeżdżą w bagażniku na podmianę w razie czego, przez 6 lat się nie przydały.
- w ubiegłym roku przedłużona legalizacja butli na kolejne 10 lat
- regenerowany rozrusznik 2 lata temu
- regenerowany alternator wiosna tego roku
- 2 lata temu wymieniony akumulator
- poszczególne elementy zawieszenia wymieniane na bieżąco.
Oraz jakieś tematy typu broki, uszczelka pod lewą pokrywą, wyspawany wydech (złącza elastyczne) itd itp.
Do zrobienia:
- blacharka - widać na zdjęciach
- polerka soczewek - xenony świecą bez przebarwień ale świecą już słabo oraz regulacja lamp, po regeneracji alternatora nie były ustawiane, by wyjąc alternator trzeba niestety zrzucać cały przód
- odma - mebrana już puszcza
- *po odpaleniu po dłuższym postoju np. po nocy może sekundę dopóki nie rozprowadzi się olej słychać łańuchy. Jedni mechanicy twierdzą że to norma, inni że można zajrzeć. Dlatego z gwiazdką.
otomoto wycenia auto między 12k a 14,6k. Dziękuję za oferty dam 7 i zabieram. Jak ktoś będzie zdecydowany na auto za dodatkowy 1k opony zimowe 2 letnie na ładnych felgach aluminiowych.