Dzień dobry,
Ogłoszenie dotyczy auta Volkswagen Passat B6 Variant (kombi)
Kraj pochodzenia: Szwajcaria
Auto nabyte od pierwszego właściciela, który był w posiadaniu od nowości przez 17 lat, jestem pierwszym właścicielem w kraju drugim od nowości
Rok produkcji 2006
2.0 FSI Benzyna o oznaczeniu silnika BVY, 150KM/110 kW czyli najmocniejsza i najmniej awaryjna wolnossąca benzynowa jednostka do 2.0 l pojemności z tamtych lat bez wad konstrukcyjnych związanych z poborem oleju jakie mają jednostki o oznaczeniu TSI oraz TFSI, idealna pod zamontowanie instalacji gazowej. Jednostka cicha i dynamiczna i jedyna słuszna przy tych gabarytach auta.
Oryginalny przebieg potwierdzony prowadzoną od nowości książką serwisową do 145.000 km, obecny przebieg ponad 148,000 km i ciągle rośnie, ponieważ auto jest w ciągłej eksploatacji
Auto w 100% bez historii wypadkowej, z pełną historią przebiegu, co potwierdzają raporty z Carfax, AutoDna, Carvertical. Na przestrzeni 18 lat auto ma tylko odnotowane jedno zdarzenie drogowe w Szwajcarii z 04.2016 roku, szkoda wyceniona na ok. 700 franków opisane jako zarysowanie przedniego błotnika
Auto posiada oryginalny lakier z nominalnymi fabrycznymi wartościami na wszystkich elementach, z wyjątkiem dwóch drobnych miejsc:
Tylne lewe nadkole: wartość lakieru 140-300 mikronów ( na powierzchni ok. 20x20 cm).
Tylne prawe nadkole: wartość lakieru 180 mikronów, rant nadkola 600/750 mikronów.
Pozostałe elementy:
Maska 110-120 Mikronów
Przestrzeń komory silnika 50-70 Mikronów
Słupek górny lewa strona 110-130 Mikronów
Słupek górny prawa strona 130-180 Mikronów
Dach 90-110 Mikronów
Lewy przedni błotnik 110-120 Mikronów
Prawy przedni błotnik 100-120 Mikronów
Drzwi lewy przód ( od kierowcy) 120-130 Mikronów
Drzwi prawy przód (od pasażera) 100-140 Mikronów
Przestrzeń wewnętrzna progi, słupki 50-70 Mikronów
Drzwi Lewy tył 120-140 Mikronów
Drzwi Prawy tył 100-110 Mikronów
Tylne lewe nadkole 140-300 Mikronów
Tylne Prawe nadkole 180-750 mikronów ( największa wartość na rancie nadkola)
Tylna klapa 90-110 Mikronów
Warto dodać, że fabryczna nominalna grubość lakieru dla VW Passat B6 wacha się w przedziale wartości między100-200 Mikronów
Z ważnych i istotnych rzeczy eksploatacyjnych to wymieniony rozrząd i paski osprzętu przy przebiegu 131 000 km co jest udokumentowane w książce serwisowej.
Po zakupie wykonano podstawowy serwis filtrowo/olejowy oraz w ostatnim czasie wymieniono wąż odmy i na tym się kończy zakres prac gdyż auto jest na tyle dobrze utrzymane, że nie wymagało kompletnie żadnych napraw ani z chwilą obecną auto nie posiada, żadnych poważnych usterek, które wymagają natychmiastowej ingerencji serwisowej. Podchodząc rzetelnie i uczciwie do sprzedaży to z rzeczy zauważalnych przedni lewy błotnik posiada widoczną rdzę na rancie błotnika, dla wielu posiadaczy passata z tamtych lat temat jest bardzo znany, gdyż producent montując gąbkowe wygłuszenie nadkola nie przewidział, że podczas eksploatacji będzie tam się dostawać i gromadzić wilgoć co powoduje przyspieszoną korozję tych elementów. Jedyne słuszne rozwiązanie, demontaż fabrycznego gąbkowego wygłuszenia. Kolejnym wrażliwym punktem w tych modelach jest często pojawiająca się rdza pod szybą klapy bagażnika, przy wlewie paliwa oraz dolne części karoserii, w tym egzemplarzu nie występują powyższe oznaki korozji i świadczy to tylko o tym, że auto od strony lakierniczej jest bardzo zadbane.
Wszystkie elementy blacharskie takie jak: mocowania maski, nadkoli, błotników, drzwi, klapy bagażnika są fabryczne, nie demontowane, co dodatkowo potwierdza bezwypadkową historię pojazdu. Wszystkie szyby oryginał VW zgodne z rocznikiem produkcji. Lampy Hella zgodne z rokiem produkcji auta. Wnętrze bardzo zadbane adekwatne do przebiegu,
Wyposażenie:
Dwustrefowa klimatyzacja sterowana oddzielnie dla kierowcy i pasażera.
Elektryczne podgrzewane i regulowane lusterka.
Elektryczne wspomaganie kierownicy
Skórzana kierownica
Alufelgi w super stanie bez rys i obić
4 elektryczne szyby.
Radio CD
8 poduszek powietrznych
Elektromechaniczny hamulec ręczny
Fabrycznie przyciemniane szyby
Światła przeciwmgielne
Centralny zamek
Auto Hold
ABS
ESP
4 razy Cup Holdery
3 gniazda 12V
Dodatkowo na wyposażeniu koło zapasowe, oryginalny fabryczny zestaw naprawczy VW z kompresorem, podnośnikiem, czynnikiem uszczelniającym
Komplet opon w dobrym stanie zima/lato
Książka serwisowa z pełną historią auta wraz z oryginalną kartą serwisową VW
2 oryginalne kluczyki
Podsumowując auto w stanie adekwatnym do jego przebiegu, zwarte sztywne, we wnętrzu nic nie skrzypi, silnik pracuje bardzo cicho, bez żadnych najmniejszych wycieków, zawieszenie nie wybite sztywne bez najmiększych luzów, skrzynia biegów pracuje bardzo lekko, jednym palcem można wbijać biegi to samo się tyczy układu kierowniczego, wszystko działa i pracuje bardzo lekko precyzyjnie, sprzęgło miękkie rusza z dołu widać Szwajcarski stan auta z prawdziwą i udokumentowaną historią, więc jeżeli szanujesz swój czas i masz już dość oglądania kolejnych wymęczonych przypudrowanych egzemplarzy to miłym zaskoczeniem będzie dla Ciebie to auto, zapraszam do spotkania na żywo, nie mam nic do ukrycia, wyrażam zgodę na sprawdzenie auta w dowolny sposób
Uczciwa cena adekwatna do stanu rzeczywistego pojazdu, propozycje oderwane od rzeczywistości będą tylko Państwa stratą czasu.
Zapraszam konkretnych i zdecydowanych na jazdę próbną !
Informuję, że ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego, ogłoszenie jest zaproszeniem do negocjacji. Ponadto, zgodnie z art. 70 § 1 Kodeksu cywilnego, przyjęcie oferty wymaga pełnej zgodności z jej treścią, czego w ogłoszeniu nie ma.
Zdjęcia i treść ogłoszenia chronione prawem autorskim. Kopiowanie, powielanie lub użycie bez zgody autora zabronione. Zgodnie z art. 23 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83) oraz art. 13 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679), naruszenie tych praw może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną."