Dzień dobry,
Ogłoszenie dotyczy auta Volkswagen Passat B6 Variant (kombi)
Kraj pochodzenia: Szwajcaria
Auto nabyte od pierwszego właściciela (kobiety), która była w posiadaniu od nowości przez 17 lat, jestem pierwszym właścicielem w kraju drugim od nowości
Rok produkcji 2006
Numer VIN WVWZZZ3CZ6R172246
2.0 FSI Benzyna o oznaczeniu silnika BVY, 150KM/110 kW czyli najmocniejsza i najmniej awaryjna wolnossąca benzynowa jednostka do 2.0 l pojemności z tamtych lat bez wad konstrukcyjnych związanych z poborem oleju jakie mają jednostki o oznaczeniu TSI oraz TFSI, idealna pod zamontowanie instalacji gazowej. Jednostka cicha i dynamiczna i jedyna słuszna przy tych gabarytach auta.
Oryginalny przebieg potwierdzony prowadzoną od nowości książką serwisową do 145.000 km, obecny przebieg ponad 149,000 km i ciągle rośnie, ponieważ auto jest w ciągłej eksploatacji
Auto w 100% bez historii wypadkowej, z pełną historią przebiegu, co potwierdzają raporty z Carfax, AutoDna, Carvertical. Na przestrzeni 18 lat auto ma tylko odnotowane jedno zdarzenie drogowe w Szwajcarii z 04.2016 roku, szkoda wyceniona na ok. 700 franków opisane jako szkoda parkingowa zarysowanie błotnika lewy przód oraz prawy tył.
Auto posiada oryginalny lakier z nominalnymi fabrycznymi wartościami na wszystkich elementach, z wyjątkiem dwóch drobnych miejsc:
Tylne lewe nadkole: wartość lakieru 140-300 mikronów ( na powierzchni ok. 20x20 cm).
Tylne prawe nadkole: wartość lakieru 180 mikronów, rant nadkola 600/750 mikronów.
Pozostałe elementy:
Maska 110-120 Mikronów
Przestrzeń komory silnika 50-70 Mikronów
Słupek górny lewa strona 110-130 Mikronów
Słupek górny prawa strona 130-180 Mikronów
Dach 90-110 Mikronów
Lewy przedni błotnik 110-120 Mikronów
Prawy przedni błotnik 100-120 Mikronów
Drzwi lewy przód ( od kierowcy) 120-130 Mikronów
Drzwi prawy przód (od pasażera) 100-140 Mikronów
Przestrzeń wewnętrzna progi, słupki 50-70 Mikronów
Drzwi Lewy tył 120-140 Mikronów
Drzwi Prawy tył 100-110 Mikronów
Tylne lewe nadkole 140-300 Mikronów
Tylne Prawe nadkole 180-750 mikronów ( największa wartość na rancie nadkola)
Tylna klapa 90-110 Mikronów
Warto dodać, że fabryczna nominalna grubość lakieru dla VW Passat B6 wacha się w przedziale wartości między 100-200 Mikronów
Z ważnych i istotnych rzeczy eksploatacyjnych to przy przebiegu ok. 131.000 km odnotowano wymianę rozrządu oraz paski osprzętu silnika co jest udokumentowane w książce serwisowej.
Podchodząc rzetelnie i uczciwie do sprzedaży to z rzeczy zauważalnych przedni lewy błotnik posiada widoczną rdzę na rancie błotnika, dla wielu posiadaczy passata z tamtych lat temat jest bardzo znany, gdyż producent montując gąbkowe wygłuszenie nadkola nie przewidział, że podczas eksploatacji będzie tam się dostawać i gromadzić wilgoć co powoduje przyspieszoną korozję tych elementów. Jedyne słuszne rozwiązanie, demontaż fabrycznego gąbkowego wygłuszenia. Po za tym lakierniczo auto prezentuje się bardzo dobrze, posiada normalne ślady eksploatacji jakieś pojedyncze ryski zarysowania na pewno się znajdą, ponieważ auto nie było w żaden sposób przygotowywane do sprzedaży, lakier nie polerowany nie glejzowany stan fabryczny.
Wszystkie elementy blacharskie takie jak: mocowania maski, nadkoli, błotników, drzwi, klapy bagażnika są fabryczne, nie demontowane, co dodatkowo potwierdza bezwypadkową historię pojazdu. Wszystkie szyby oryginał VW zgodne z rocznikiem produkcji. Wszystkie lampy oryginał Hella zgodne z rokiem produkcji auta. Wnętrze bardzo zadbane adekwatne do przebiegu. Tapicerka w świetnym stanie, fotele nigdzie nie poprzecierane, nie załamane z małymi oznakami zużycia. Wszystkie elementy wyposażenia wewnętrznego nie posiadają żadnych śladów demontażu. Plastiki nie połamane, nie porysowane.
Wyposażenie:
Dwustrefowa klimatyzacja sterowana oddzielnie dla kierowcy i pasażera.
Elektryczne podgrzewane i regulowane lusterka.
Elektryczne wspomaganie kierownicy
Skórzana kierownica
Alufelgi w super stanie bez rys i obić
4 elektryczne szyby.
Radio CD
8 poduszek powietrznych
Elektromechaniczny hamulec ręczny
Fabrycznie przyciemniane szyby
Światła przeciwmgielne
Centralny zamek
Auto Hold
ABS
ESP
4 razy Cup Holdery
3 gniazda 12V
Dodatkowo na wyposażeniu koło zapasowe, oryginalny fabryczny zestaw naprawczy VW z kompresorem, podnośnikiem, czynnikiem uszczelniającym
Podsumowując auto w stanie adekwatnym do jego przebiegu, zwarte sztywne, we wnętrzu nic nie skrzypi, silnik pracuje bardzo cicho, bez żadnych najmniejszych wycieków, zawieszenie nie wybite sztywne bez najmiększych luzów, skrzynia biegów pracuje bardzo lekko, jednym palcem można wbijać biegi to samo się tyczy układu kierowniczego, wszystko działa i pracuje bardzo lekko precyzyjnie, klimatyzacja bardzo szybko chłodzi a sprzęgło bierze z dołu widać Szwajcarski stan auta z prawdziwą i udokumentowaną historią.
Jeżeli szanujesz swój czas i masz już dość oglądania kolejnych wymęczonych przypudrowanych toną Plaku egzemplarzy to miłym zaskoczeniem będzie dla Ciebie to auto, zapraszam do spotkania na żywo, nie mam nic do ukrycia, wyrażam zgodę na sprawdzenie auta w dowolny sposób w dowolnym serwisie.
Dlaczego warto abyś się zainteresować tym autem ?
- Zadbany stan pojazdu od strony wizualnej i technicznej
- Jeden właściciel od nowości przez 17 lat
- 100% Oryginalny udokumentowany przebieg
- 100% Potwierdzona historia serwisowa oryginalną książką do przebiegu 145.000 km w Szwajcarii
- 100% Bezwypadkowe auto potwierdzone raportami takimi jak : Carvertical, AutoDNA, Carfax
- 2 oryginalne kluczyki
- Drugi komplet 4 Opon Michelin na sezon letni w ładnym stanie
Informuję, że ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego, ogłoszenie jest zaproszeniem do negocjacji. Ponadto, zgodnie z art. 70 § 1 Kodeksu cywilnego, przyjęcie oferty wymaga pełnej zgodności z jej treścią, czego w ogłoszeniu nie ma.