Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 1
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 2
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 3
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 4
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 5
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 6
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 7
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 8
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 9
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 10
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 11
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 12
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 13
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 14
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 15

1 / 16

Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 1
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 2
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 3
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 4
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 5
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 6
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 7
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 8
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 9
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 10
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 11
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 12
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 13
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 14
Volkswagen Passat 1.8 TSI BMT Highline DSG - 15

19 września 2024 16:06

ID: 6128550694

Najważniejsze

Przebieg

179 510 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 798 cm3

Moc

180 KM

Opis

Sprzedōm Passata, auto marzyń ôd mocy ludzi. Auto, kerym przewieziesz wszyjsko: ôd szranku i byfyja, przez nowo lauba na działka, aże po teściowo do lasa.


Możno i to niy ma klasyczno wersyjo B5 po lifcie z pōł miliōna kilometrów przebiegu (na blacie ino 180k, toć), ale i tak na zicher może budzić emocyje.


Czymu?


Bo to doprowdy czorny dyjamynt prosto ze Ślōnska. No dobra, siwy dyjamynt, ale i tak je to fest ôkazyjo. Jak to godajōm: FOL ÔPCYJO.


Auto je z polskigo salonu ze stolicy Ślōnska - Wrocławio, kupiłech je poleasignowe w 2019 przi przebiegu 108 386km. Teroz mōm 179 432 km.


Ja, wiym, co wszyjske handlyrze cofajōm liczniki do ôk. 180k, bo to fajnie wylgōndo, i kożdy wierzi, co tyn Golf w dizlu wcale niy mo już pōł miliona i doleciōłby na Ksiynżyc, ale tu richtich je tela przejechane, co idzie ôbadać i w polskich registrach, jak i ze niymeckōm precyzyjōm we salōnie VW.


Silnik to bynzyna 1.8 TSI, skrzinia autōmatyczno DSG, siedym biegōw. Mocy styko, idzie sie tyż w Niymcach na autobanie pojechać 200km/h, a na sztelōnku „S” fajnie przispieszo. W cyklu miyszanym spolo 7 litrōw bynzyny na 100km - to realne moje zużycie, niy te bebloły z prospektōw, kaj i srogi SUV poradzi spolić 5l/100km w miyście. Jak tela richtich spolo, to jo je arcypiskup Canterbury.


Wersyjo wyposażynia to je Highline, bogato jak twōj ōnkel z Rajchu:

  • Systym audio Dynaudio, 10 głośnikōw i subwoofer we kofrze (idzie sie puścić „Gołymbiorzy” na fol)
  • Fotel kerowcy ergocomfort (sprawio, co rzić cie boleć niy bydzie, a i heksynszus przjiść naroz niy powinien)
  • Reflektory LED matrix (autōmaycznie sie sztalujōm w czasie jazdy)
  • Czujniki dyszczu i ćimy
  • Aktywne doświytlanie zakryntōw
  • Autōmatyczny tympōmat
  • Systym kōntroli trakcyje, ESP (do wyłōnczynio, jak ftoś chce zrobić drifta na śniygu i skōńczyć na SORze na Goduli)
  • Skrzinia autōmatyczno DSG, 7 biegōw, dwie zorty sztalowanio: D i S
  • Kamera jazdy do zadku
  • Czujniki parkowanio
  • Kamery systymu 360st., widok 3D
  • Asystynt parkowanio
  • Systym wykrywanio auta na przodku, systym trzimanio ôdległości ôd auta
  • Systym wykrywanio kolizyje
  • Systym automatycznego brymzowanio (hamowanio) w miyście
  • Autōmatyczny tympōmat (ty ino musisz kerownica ôbsugiwać)
  • Systym ôświytlynio pojstrzodka ambiente LED
  • Funkcyjo coming/leaving home (cobyś po ćimoku niy ôbalōł sie ô cwerga w zegrōdku)
  • Trzicounowy Climatronic + regulowany nawiyw ze zadku
  • Tapicerka pōłskōra (skōra + alcantara)
  • Podgrzewane zice z przodku
  • Podgrzewane zdrzadełka boczne
  • Poduszki powietrzne z przodku, po bokach, kurtyny i poduszka kolanowo
  • Gniozdka do sztekra USB (C i A)
  • Gniozdka 12V (przodek, zadek, kofer)
  • Hok (ale niy funguje ôd poczōntku – niy mōm jachtu, coby go smyczyć za sobōm nad Adriatyk)
  • Registrator jazdy Ultra HD + HDR, przodek i zadek – koreański FineViu GX300, podłōnczōny do akumulatora, kable schowane
  • Ôryginalne, nowe tepichy gumiane + gumiano mata do kofra + ekstra nowy zestow tepichōw welurowych (jak ftoś lubi mieć tepich w dōma, we aucie (a i możno tyż na klacie))
  • Pōłnowymiarowe koło zapasowe
  • Nowo apteczka, gaśnica, trōjkōnt, westy ôdblaskowe
  • …i moc inkszych rzeczy, czynść je tyż wylistowano sam na wiyrchu.


Auto je bezwypadkowe, prowadnice proste etc. Mōm raport rzeczoznawcy ze zakupu we 2019 r., tam wczaśnij bōła jakoś szkoda parkingowo, wymiynili drzwi i polakierowali. U mnie ino 2x nowe zderzaki, przōdnio sziba po kamiyniu i ta ôkładzina wygłuszajōnco na masce, bo jakoś kuna miała prawie głōd i ja cołko zeżarła. I niy miała ta mało heksa ÔC, tōż musiołch to zrobić sōm. Na wszyjsko mōm papiōry, robiōłch to we ASO.


A jak idzie ô ASO, to auto bōło serwisowane we nojbarzij ślōnskim ze ślōnskich miast, to je we Świyntochlowicach. Tam i drzewa godajōm po ślōnsku (a szczegōlnie, jak żeś przōdzij skosztowoł trocha gorzoły, wtynczos mogesz sie ô wszyjskim z nimi poôzprawiać).


Bōł to salōn Porsche Katowice, chocioż żodnego Porsche żech tam niy widzioł. Chyba że keryś na swoja Fabia godoł „Porsche”, to możno wtynczos ja. W Katowicach tyż to niy bōło, ale uwog do roboty niy mōm.


W ASO robiyłech przeglōndy i wymiana ôleju, kajś co 10-12k km (Castrol 5W-30 abo ôryginał VW), wymiana świyc żarowych jak i serwisy klimatyzacyje. Wszyjske tajle zawdy bōły ôryginalne.


Nic poważnego sie we aucie niy popsuło, wymiana tajli eksploatacyjnych i jakieś naprawy robiōłch abo w ASO, abo we zabrskij werkszteli Basik Auto, kaj serwisuja auta ôd 2011 r.


Tajle do wszyjskigo stosowołch abo ôryginalne, abo top zamiynniki (jak zawiyszynie to Monroe, jak tarcze i klocki Textar etc.).


Rozrzōnd silnika je na kecie. Ôleju silnik biere w granicach normy producynta, kajś kole 1l na 3000-4000km, zależnie czy jedzisz chopy twōj ôpa, czy zbierosz pōnkty ôd modrych misiōw (przi 30 ponoć dowajōm koło gratis). W kożdym razie TSI tak majōm, że lubiōm dolywki.


Ale wiysz, Mirek handlyrz zawdy ci powiy, co silnik niy biere nic ôlyju, stan igła, stary Niymiec ino jeździōł po żymły do Lidla, nic ino loć i jechać. Ino handlyrz przepōmnioł pedzieć, że loć to bardzij ôlyj niż bynzyna, bo tyn „stan igła” biere pōł litra na tauzyn, a to przeca durś „norma producynta”, ani do sōndu niy pōdziesz. A jo godōm ôfyn wiela je.


Auto bōło tyż regularnie na detailingu. Teroz je prawie po nostympnym zestawie: mycie, dekōntaminacyjo lakeru, twardy wosk 9 miysiyncy. I mōm faktury na to, coch ô te auto dboł i ôd tyj strony. Wnyntrze czyste, mo normalne ślady użytkowanio, ale żodnych fleków na zicach i inkszych szkodōw niy ma.


Do Passata dociepuja ôpony klasy premium: letnie Bridgestone Turanza (bieżnik ok. 6mm, na ôko 2 sezōny bez problymu), zimowe Kleber Krisalp (ok. 6mm, sam tyż ze dwa sezōny bydzie).


Jo jestech fest rady z tego, jak te auto jeździyło. Na rajzy idealne – jeździōłch nim ôd Słowacyje po Wielgo Brytanijo, ôd Wyngrōw do Francyje.


Tōż teroz pōmyśl sie: jedziesz się na rajza po francuskich winnicach, kupujesz Chablis i szampana za setki ojro, jysz ta kyjza z arōmatym ôrzecha, a przi tymu na tyj cołkij francuskij appellation suchać „Gołymbiorzy” i klang, jak subwoofer chciołby wyskoczyć z kofra. Czy może być coś lepszego?

 

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Volkswagen

Model pojazdu

Passat

Rok produkcji

2015

Przebieg

179 510 km

Pojemność skokowa

1 798 cm3

Moc

180 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

4.0 l/100km

Spalanie W Mieście

7 l/100km

Emisja CO2

129 g/km

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Szary

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

54338

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Adrian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Katowice, Śródmieście

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store