-Benzynowy czterocylindrowy silnik 1.4 TSI 156 KM (115 kW) 250 Nm
-Silnik elektryczny: 115 KM (85 kW)
-Łączna moc: 218 KM (160 kW) 400 Nm
-Pojemność akumulatora trakcyjnego: 13 kWh
-Maksymalny prąd ładowania: 3,6 kW (gniazdo Type 2)
-Czas ładowania wg producenta: ok. 3,4 h (Wallbox 3,6 kW), ok. 5 h
(gniazdko 230 V).
-Realny zasięg samochodu na ev 50km
-Skrzynia biegów: DSG
Zadbany i czysty
Skrzynia w 100% sprawna, silnik suchy i bez wycieków, zawieszenie bez luzów, opony w bardzo dobrym stanie, hamulce w stanie bardzo dobrym.
W Belgii jeden właściciel
Wersja wyposażenia: Volkswagen Passat 1.4 TSI Plug-In Hybrid GTE DSG
Wyposażenie:
ABS, kontrola trakcji (ASR), regulacja wysokości fotela, kierownica sportowa, wielofunkcyjna obszyta skórą, immobiliser, blokada skrzyni biegów, centralny zamek, elektryczne szyby przednie i tylne, elektryczne lusterka (regulowane, podgrzewane), światła przeciwmgielne, czujniki parkowania przód i tył, czujnik deszczu, komputer pokładowy, nawigacja satelitarna, podgrzewany fotel kierowcy i pasażera, regulowana kierownica, wspomaganie kierownicy, relingi, domykanie szyb przy zamykaniu auta, smartcard / hands free / smartkey, podgrzewany, podłokietniki przód i tył, aktywny asystent zmiany pasa ruchu, kontrola odległości od poprzedzającego pojazdu, asystent pokonywania zakrętów, aktywne rozpoznawanie znaków ograniczenia prędkości, asystent świateł drogowych, dynamiczne światła doświetlające zakręty, (lampy przednie, lampy tylne) w technologii LED, system start-stop, automat. hamulec postojowy, bluetooth, blokada drzwi podczas jazdy, automatyczne światła, elektrochromatyczne lusterka boczne, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, wyjście aux, kamera cofania, ogranicznik prędkości, podgrzewana tylna szyba, stabilizacja toru jazdy (ESP), system powiadamiania o wypadku, Apple CarPlay, Android Auto, Lane Assist - kontrola zmiany pasa ruchu, asystent hamowania - Brake Assist, poduszki powietrzne: (kurtynowe - przód, chroniąca kolana kierowcy, pasażera, kierowcy, boczne - przód), asystent pasa ruchu, elektrycznie ustawiany fotel kierowcy, gniazdo SD, gniazdo USB, łopatki zmiany biegów, zestaw głośnomówiący, światła do jazdy dziennej, system wspomagania hamowania, ACS - system zabezpieczeń po kolizji, klimatyzowany schowek, Interfejs Google Car Play, system głośnomówiący, czujnik zmierzchu, pojemność baterii, wspomaganie ruszania na wzniesieniu, wykrywanie zmęczenia kierowcy, czujniki ciśnienia w oponach, system sterowania głosem, system rozpoznawania znaków drogowych, system ostrzegania przed kolizją, zintegrowany hotspot WiFi, aktywny asystent hamowania awaryjnego, aktywny system monit. kondycji kierowcy, asystent hamowania awaryjnego w mieście, automatyczna kontrola zjazdu ze stoku, dostęp do internetu, dźwignia zmiany biegów wykończona skórą, ekran dotykowy, funkcja szybkiego ładowania, kabel do ładowania, keyless entry, keyless Go, kierownica ze sterowaniem radia, ładowanie bezprzewodowe urządzeń, oświetlenie drogi do domu, spryskiwacze reflektorów, system rekomendacji przerw podczas trasy, alufelgi 18, opony: letnie, tempomat: tempomat adaptacyjny ACC, reflektory: ledowe, Hybrydowy układ napędowy PHEV, z elektroniczną blokadą kolumny kierownicy (ELV), dywaniki przód i tył, BRS dla samochodów z napędem elektrycznym (ESC i eBKV), Servotronic, narzędzia samochodowe i podnośnik, apteczka z trójkątem ostrzegawczym i kamizelką, silnik elektryczny (hybryda) moc układu 160 kW Agregat 0EC.B / 0EK.A, ścianka działowa z siatki, listwy ozdobne chrom, Front Assist z City ANB dla ACC high, gniazdo(a) wtykowe 12 V, masaż fotelu kierowcy, 230V przekształtnik prądu i gniazdo wtykowe.