Dzień dobry,
Do sprzedania mam Volkswagena Phaetona z 2011 r., silnik V6 3.0 TDI o mocy 240KM, przebieg 295 tys. km. Phaetona zakupiłem w październiku 2023 r. i od tego czasu przejechałem nim 15 tys. km. Jestem drugim właścicielem w Polsce. Sprzedaję z powodu nagłej potrzeby natury prywatnej.
Poniżej podaję szczegóły pojazdu do sprawdzenia w bazie CEPiK, jak również dla zainteresowanych mogę przesłać historię z ASO oraz listę wyposażenia.
VIN: WVWZZZ3DZB8009264
Nr rejestracyjny: WE1AP73
Pierwsza rejestracja: 17.05.2011
Możliwość oględzin w Warszawie
STAN WIZUALNY ORAZ TECHNICZNY
Phaeton jest bezwypadkowy, nie ma żadnych wgnieceń oraz większych przetarć. Stan lakieru oceniam jako dobry+, są gdzieniegdzie drobne ryski, jak również pojawiająca się oksydacja w okolicy drzwi (przypadłość Phaetonów z racji posiadania aluminiowych elementów) - nie jest zbyt wyraźna, ale wiadomo do ogarnięcia obie rzeczy u Detailera / Lakiernika. Drobny ubytek na jednej z felg - same felgi w 100% proste. Są to 19 calowe oryginalne felgi "Serres" - obecnie założone opony zimowe Hankook.
Stan techniczny oceniam jako bardzo dobry - silnik chodzi bardzo dobrze, nie ma żadnych wycieków, zawieszenie również, skrzynia chodzi płynnie. Pozostałe elementy wyposażenia są również w 100% sprawne.
Na początku Grudnia zrobiony został kompletny serwis, w postaci:
- wymiana oleju wraz z filtrem, filtr powietrza, filtry kabinowe
- pełna regeneracja webasto
- wymienione 2 poduszki silnika
- wymieniona dmuchawa na podszybiu
Z wcześniejszych rzeczy serwisowych wymienianych przy przebiegu 270-280 tys.:
- Wymienione wszystkie termostaty
- wymiana linek hamulca ręcznego
- Wymiana filtru paliwa oraz oleju + filtra w skrzyni biegów
- wymiana dwóch akumulatorów
Potencjalne rzeczy do zrobienia w ciągu najbliższych miesięcy/roku:
- lampy są w najwyższej opcji, wyrzuca błąd silnika nastawczego lewej lampy (AFS) - jazda na światłach długich możliwa, ale automatyczny mechanizm nie działa - możliwa próba wyjęcia oraz naprawy lampy
- za rok do wymiany klocki i tarcze przód (wciąż jest zapas, jeżdżę głównie poza miastem - to pewnie te 15 - 20 tys. km spokojnie wytrzymają)
WYPOSAŻENIE
Wersja z tych bardziej wyposażonych - poniżej najważniejsze elementy ponad standardowe wyposażenie:
- Stały napęd na 4 koła
- Wszystkie elementy asystujące kierowcy (adaptacyjny tempomat, side assist, front assist, rozpoznanie znaków, lampy w najwyższej opcji DLA (Dynamic Light Assist) - biksenon, adaptacyjne światła drogowe + doświetlanie zakrętów)
- Skórzana, podgrzewana kierownica z fabrycznymi łopatkami zmiany biegów
- Fotele przód oraz tył w maksymalnej opcji (regulacja, grzanie, wentylacja, masaże)
- schowek i worek do przewożenia nart
- System nagłośnienia Dynaudio
- dach solarny
- Podsufitka Alcantara
- Rolety przeciwsłoneczne tył/boczne
- otwieranie bezkluczykowe
- dociągi drzwi
- elektryczna klapa bagażnika
- kamera cofania
- klimatyzacja 4 strefowa
- Rozszerzony pakiet drewna
- Ogrzewanie postojowe webasto
- Dodatkowo dołożony box Apple Carplay / Android Auto
- zamontowany videorejestrator 70 Mai, kamera przód i tył - w pełni schowane kable, podłączone do źródła stałego zasilania
POZOSTAŁE INFORMACJE
- komplet opon letnich oraz zimowych (obecnie nałożone) - spokojnie oba komplety starczą na kilka sezonów
- Badanie techniczne ważne do 10.2025
- OC ważne do 02.2025
- pełna dokumentacja
- 2 komplety kluczyków + pilot webasto
Zgadzam się na sprawdzenie Phaetona w każdym serwisie/Stacji Kontroli Pojazdów, itd. Cena podlega negocjacji po oględzinach