Witam,
Na wstępie zaznaczę, że nie mam problemu ze sprawdzeniem auta w dowolnej stacji diagnostycznej !
Sprzedam super autko POLO GTI. !
Ostatni pomiar na hamowni przed wstawieniem katalizatora to 237 km.
Autko po bardzo delikatnych modyfikacjach, wszystko co było robione to na częściach grupy VAG (Volkswagen-Audi)
Super autko jako "daily" stąd instalacja LPG.
Bardzo dobra podstawa pod dalsze modyfikacje, jeśli ktoś ma takie plany.
Polecam ten samochodzik, fajne ambitne autko, sprawowało się bardzo dobrze. LPG założone z głową , na mocnych wtryskach, i instalacji pod dużą moc, nigdy nie oszczędzane na częściach, zadbane i czyste.
W lepszym stanie wizualnym i technicznym od większości "cywilnych wersji" , które są w tym roczniku raczej jeżdżącymi złomami.
Parę szczegółów:
- Największa modyfikacja to zmiana turbo na hybrydowe od Peruna (Najlepsza firma w Polsce zajmująca się takimi modyfikacjami),
- wentylowane tarcze z tyłu od Seat Cupra,
- przody 309mm ebc od Audi TT,
- dołożony stabilizator tył pod belkę,
- stalowe przewody hamulcowe w oplocie dla bezpieczeństwa,
- wydech ze stali nierdzewnej ,
- katalizator o zwiększonym przepływie 200 dpi,
- rozrząd z wzmocnionym paskiem Gates T306RB,
- zawieszenie z regulowanymi kątami elastyczne, nie "sztywne aż plomby wypadają"
- Olej w silniku wymieniany co 7-10 tys kilometrów Millers Oils Motorsport CFS 10w60.
- Olej w skrzyni wymieniany co 2 wymiany silnikowego również Millers Oils.
Sprawna klimatyzacja gdzie w cywilnych autach jest zazwyczaj "do nabicia" !
Sprawna cała elektryka !
Mechanicznie bez zarzutów !
Świeżo po wymianie oleju w skrzyni i silniku !
Dodatkowo:
- Dwa komplety kół (oryginalne z zimówkami + letni komplet widoczny na zdjęciu)
- Opony typu semi-slick (jeśli ktoś by chciał się pobawić np. na torze)
Polecam jako autko na dojazdy do pracy które jednocześnie potrafi dać mega frajdę na torze i autostradzie