Jestem właścicielem samochodu od 2018 r. - wówczas zamontowana została instalacja gazowa, następnie serwisowana zgodnie z przebiegiem. W czerwcu 2024 r. wymiana akumulatora (obecnie na gwarancji), w lipcu 2024 r. wymiana oleju i filtrów, przegląd i ubezpieczenie we wrześniu 2024 r. Pojazd zadbany, w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym, wszelkie usterki usuwane na bieżąco. Posiadam drugi zestaw kół - zimowych. Opony zimowe zakupione w 2022 r. W maju 2023 r. zakupione opony letnie. Posiada czujnik cofania (parkowania).
Silnik auta w stanie nienagannym, w marcu 2020 przeszedł kompleksową naprawę, nie pobiera oleju. Wraz z remontem silnika miała miejsce wymiana sprzęgała (ze względów ekonomicznych nie było sensu montować starego). Istnieje możliwość przeglądu pojazdu na SKP na koszt zainteresowanego (jeśli kupujący zdecyduje się na zakup, możliwość obniżenia ceny o koszt przeglądu - jestem pewna stanu samochodu). Powinien pokonać kolejne 100 tyś km. bez istotnych problemów.
Pojazd był w ciągłej eksploatacji do września br. (zakupu nowego auta). Bodźcem do zmiany była konieczność naprawy skorodowanych progów, co było długotrwałe (oczekiwanie na naprawę i sama naprawa, a z racji wykonywanego zawodu trudno było funkcjonować bez auta). Naprawa zrobiona profesjonalnie (naprawa blacharska zgodnie ze sztuką i zabezpieczeniem nowych progów z lakierowaniem, a nie kit, szpachla i pianka w elementach konstrukcyjnych) pozostałe elementy podwozia bez śladów korozji.
Pojazd ekonomiczny, spala ok. 8,5 litra gazu na 100 km w cyklu mieszanym.