Polo od 10 lat w moim posiadaniu. Wszystkie naprawy/wymiany robione na bieżąco. Samochód służył mi bezawaryjnie na dojazdy do pracy 50km dziennie. Nigdy nie zawiódł, odpalał na największych mrozach, silnik wciąż ma swoją moc, nie bierze oleju i nie kopci. Co bardzo ważne jest niesamowicie ekonomiczny. Spokojnie można osiągnąć spalanie na poziomie 4l/100km
Z ostatnich lat: wymiana hamulców komplet przód, tył klocki, wymienione sprężyny przód, wymienione praktycznie wszystkie podzespoły zawieszenia, wraz z ustawieniem zbieżności po każdej wymianie. Wymieniona chłodnica klimatyzacji na nową plus pełny serwis klimy, nowy rozrząd wraz z pompą wody itd, nowy termostat, wymieniony zacisk hamulca PT i naprawa LT, nowe linki hamulca ręcznego, wymiana łożyska alternatora, nowy akumulator
Z minusów.. Stan wizualny i zużycia jak przystało na 20 letni samochód. Parę lat temu metoda domową naprawione progi i błotniki. Wskazówka temperatury czasami wariuje - zostało to wnikliwie przebadane, nie ma to żadnego wpływu na eksploatacje i nie pochodzi z uszkodzenia innego podzespołu
Opony zimowe w ładnym stanie plus drugi komplet letnich ma oryginalnych alufelgach VW
Klimatyzacja, elektryczne szyby, elektryczne lusterka, oryginalne radio z CD, wspomaganie kierownicy, pduszki powietrzne
Opłaty ważne do lipca/sierpnia
Olej wraz z filtrami wymieniany zawsze co 10k km lub co rok.