Mam do sprzedania zadbane Scirocco 2.0 TSI z kilkoma wizualnymi modyfikacjami w większości po mojej stronie:
- zmieniona mapa silnika na 255KM (już taki kupiłem);
- malowane i piaskowane felgi na kolor czarny w firmie na Alejach Krakowskich w Warszawie;
- podstopnica i metalowe nakładki na pedały;
- pomalowane na kolor czarny znaczki VW przód/tył;
- zdjęte napisy z klapy bagażnika;
- w 2020 roku zabezpieczenie antykorozyjne w specjalistycznym serwisie przy ul. Modlińskiej w Warszawie;
- opony Pirelli PZero Nero (miękka mieszanka);
- zmienione podświetlenie tylnej rejestracji i wnętrze samochodu na kolor zimna biel;
Auto zadbane, trasy tylko w Polsce, nie było palone w środku, siedzenia nie są przetarte, głównie jedna osoba jeździła. Fotel pasażera i tylne siedzenia w bardzo dobrym stanie. Kokpit i wnętrze co kwartał miało "domowe spa" :-)
Obroty powyżej 4 tysięcy dopiero na ciepłym silniku.
Olej i filtry wymieniane regularnie max do 10 tys kilometrów. Lany jest zawsze olej Motul.
W 2022 zmienione świece i cewki. W lutym 2023 zrobiony tzw. starter pack - czyszczenie i uszlachetnianie silnika po zimie.
Dopiero co przeszedł badanie techniczne (30.08.2024) przy okazji którego wymieniony został zacisk hamulca lewy tył (wyszło na badaniu, że słabo łapał ręczny). Wszelka dokumentacja do wglądu z badania z parametrami.
Prowadziłem książkę serwisową do pewnego momentu jak starczyło miejsca na notatki.
Dla zainteresowanych mogę pokazać rachunki jakie zbierałem od lat co było kupowane i wymieniane. Mam też udokumentowany przebieg zdjęciami z licznika z lat poprzednich.
Zewnętrzne wizualne mankamenty:
- lewy przód grill lekko pęknięty - podobno uderzony królik poprzedni właściciel. Nie przeszkadza wizualnie, dlatego od momentu zakupu nic nie było robione;
- maska przednia lakier lekko schodzi w jednym miejscu;
- miejsce po CD-Radio odparzone na dachu z tyłu po lewej stronie;
Rozstaje się z Sciro niechętnie.. ale względy osobiste są ważniejsze. Ponadto zdążyłem się do tej dynamiki przyzwyczaić, więc pora na zmianę.
Do wymiany:
- tarcze i klocki przód, bo zaczyna bić po dynamicznym hamowaniu z dużych prędkości;
- olej i filtr;
- opony, bo obecne już mają swoje lata;
Cena już uwzględnia powyższe zmiany.
Ogólnie frajda z jazdy niesamowita. Dla tych którzy nie mieli auta powyżej 200KM o tak małej masie- naprawdę polecam. Można się fajnie pobawić i czerpać przyjemność z pokonywania kilometrów i wchodzenia w zakręty. Przyjemnie się jeździ na drogach jednopasmowych (Mazury, Podlasie, Kaszuby, gdy miękka mieszanka "przykleja się" do drogi utrzymując samochód w płynnym pokonywaniu zakrętów.
Trakcja, stabilizacja jazdy i ABS to systemy, z którymi większość kierowców może czuć się bezpiecznie.
Polecam! Więcej informacji udzielam telefonicznie lub na WhatsApp .
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.