Na sprzedaż auto, będące niegdyś moim motoryzacyjnym marzeniem, które udało się spełnić. Scirocco jest w moim posiadaniu od 7 lat. W tym czasie przeszło trochę modyfikacji. Samochód znam bardzo dobrze, wiem co w nim jest, co zrobiłem oraz ile daje frajdy z jazdy. Czas na konkrety:
Scirocco 2.0 tsi, skrzynia manualna, rok produkcji 2008, silnik o oznaczeniu CAWB, pobór oleju od wymiany do wymiany ok 1l, czyli całkowita norma (brak wady olejowej). Wymiany oleju 8-10tys km. Przebieg 218tys km (naturalnie rośnie).
Wyposażenie:
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa (klimatyzowany schowek przed pasażerem)
- tempomat
- radio z androidem
- doświetlanie zakrętów
- Podgrzewane lusterka
- szyby zamykane/otwierane z pilota
- kierownica wielofunkcyjna
Modyfikacje:
- Zwiększona moc w R-performance 269km/426NM (pierwszy bieg zdławiony na 300NM, w celu utrzymania lepszej trakcji i dla bezpieczeństwa półosi);
- Customowy aktywny układ wydechowy od samego początku, do końca. (przełącznik wydechu w seryjnym guziku od DCC);
- Swap hamulcy z audi TTrs brembo 4tłoczki, tarcza 370mm, przewody hamulcowe w oplocie Hel;
- Pop&Bangs powyżej 3k obrotów;
- Obniżone, utwardzone zawieszenie;
- Cewki R8;
- Całe auto (oprócz podłogi pod fotelami z przodu) wygłuszone, system audio JBL;
Jest jeszcze trochę mniejszych rzeczy:
- zmienione radio na android
- kamera cofania (niestety ostatnio odmówiła współpracy)
- dekory wewnątrz auta w satynowym czarnym (ten sam kolor, na który zostały pomalowane felgi)
- dystanse na felgach z przodu
Serwis (faktury do wglądu):
Większy serwis przy przebiegu ok 210tys
- nowy rozrząd
- uszczelnienie niewielkiego wycieku oleju
- nowa przepustnica powietrza
- nowy kolektor ssący
- wyczyszczony z nagaru cały układ dolotowy
- nowy termostat z pompom wody
Jeżeli chodzi o zawieszenie, układ kierowniczy i inne rzeczy eksploatacyjne były wymieniane w momencie, gdy się zużyły.
Z mankamentów jakieś drobne ryski parkingowe.
Cena do negocjacji
Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu.