Volkswagen Sharan z 2007 roku.
W moim użytkowaniu od 2022, przejechane niecałe 20 tysięcy kilometrów.
Samochód w pełni sprawny, mocno doinwestowany, długa lista wymian i napraw podzespołów, dzięki czemu nowy właściciel może cieszyć się bezobsługową eksploatacją.
Obecnie stoi na alufelgach z oponami Michelin w rozmiarze 17 cali, sprzedaję wraz z kompletem opon zimowych w rozmiarze 16".
Badanie techniczne do 27.04.2025r.
Ubezpieczenie OC oraz pakiet szyb do 16.04.2025r.
Samochód po programie na 170KM, ekologia usunięta (przeglądy przechodzi bez problemu).
W czasie eksploatacji zostały wymienione/ naprawione następujące podzespoły:
Silnik:
2025: Kapitalny remont silnika
- wymiana głowicy z uszczelką ( splanowana, sprawdzona na szczelność, wymienione zawory, wstawione mosiężne tuleje pompowtryskiwaczy),
- wymieniony wałek rozrządu, popychacze hydrauliczne,
- wymienione pompowtryskiwacze wraz z nowymi uszczelnieniami i listwą zasilającą,
- wymienione wszystkie uszczelnienia silnika (pompa vaccum, króćce wody, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka miski olejowej, uszczelki kolektorów, uszczelki turbiny, uszczelniacz wałka rozrządu),
- nowy, kompletny rozrząd,
- wymieniony pasek osprzętu z napinaczem,
- wymieniony płyn chłodniczy z termostatem
- wymieniony olej OE VW 5w30 wraz z filtrami oleju i paliwa,
- wymienione węże dolotu turbosprężarki.
Mechanicznie bez wkładu finansowego.
2023
- kompletne sprzęgło z dwumasą firmy LUK oraz pompka sprzęgła (2023),
- turbosprężarka (2023, faktura),
- zregenerowane dwa pompowtryskiwacze (2023,2024 faktura),
- wymienione oringi, wiązka zasilająca oraz regulacja pompowtryskiwaczy (2024),
- wymieniona pompa Vacum (2023),
- wymieniona pokrywa zaworów wraz z odmą (2024),
- wyczyszczony kolektor dolotowy (2024),
- wymienione cztery świece żarowe (2024),
- wymieniona chłodnica klimy (2023),
- wymieniony pasek osprzętu (2023),
- nowy przepływomierz (2023),
- czujnik doładowania turbiny (2023),
- termostat (2023),
Podwozie:
- tarcze, klocki tył (2023),
- tarcze, klocki, przewody przód (TRW+ATE, 2023),
- amortyzatory, sprężyny, poduszki, przód i tył (KYB i Sachs),
- tuleje wahaczy przód, sworznie, końcówki drążków stabilizatora, (lemforder, 2023),
- przeguby i półosie, L+P (Lobro, 2023),
- poduszka skrzyni biegów (Febi, 2023),
- tłumik końcowy (2023),
Wyczyszczony smok w misce olejowej.
Wymieniony napęd "ołówek" pompy oleju, 100 tys. km spokoju.
Czujniki parkowania sprawne i przednie i tylne.
Grzana przednia i tylna szyba.
Grzane fotele kierowcy i pasażera.
Klimatyzacja odgrzybiona, nabita, działa w stu procentach, ale po dwukrotnej wymianie rurki tylnej strefy (dwukrotnie się rozszczelniła i wyciekł cały czynnik) została ona zaślepiona i klimatyzacja działa tylko z przodu, jednakże spokojnie radzi sobie ze schłodzeniem drugiego rzędu.
W każdej chwili jest możliwość ponownego podłączeniu tyłu.
Wnętrze czyste, zadbane, 7 foteli, dwa ostatnie niewidoczne na zdjęciach, ale są w bardzo dobrym stanie, gotowe do montażu.
Wszystkie naprawy wykonywałem na bieżąco, te na które nie ma faktur, wykonywałem osobiście.
Jest kilka minusów, mianowicie:
- przetarty podłokietnik kierowcy,
- odstający, pęknięty boczek drzwi kierowcy,
- przycierka na tylnym zderzaku (pamiątka po poprzedniku),
oraz bolączka Sharanów, czyli korozja na nadkolach, elementy zostały zakonserwowane oraz posmarowane R-stopem, neutralizatorem korozji, więc nie postępuje, aczkolwiek wizualnie może irytować.
Wyżej wymienione mankamenty ująłem na ostatnich zdjęciach. Przy oględzinach możemy ponegocjować cenę na naprawę ww. mankamentów.
Wszystkie naprawy, wymiany i usterki zostały wymienione w opisie, w razie dodatkowych pytań odpowiem telefonicznie.