Samochód w moim posiadaniu od 5 lat.
Pojazd niezmęczony, w świetnej kondycji, bez grama rdzy.
Samochód dokładnie sprawdzony przez rzeczoznawcę OTOMOTO !
Proszę kliknąć "Pobierz raport".
Ponieważ auto rozliczam w ramach działalności gospodarczej, wystawiam pełną fakturę VAT 23%. Nabywca zwolniony z podatku PCC, a podatnik VAT ma możliwość odliczyć cały VAT, lub 50%.
Brutto - 79 950,00 zł.
Netto – 65 000,00 zł.
VAT do odzyskania – 14 950,00 zł.
Wersja SPORT. A to oznacza, że fabrycznie:
1. Nie ma:
a) emblematów na tylnej klapie,
b) relingów.
2. Za to ma:
a) czarną podsufitkę i poszycie słupków,
b) pedały wykończone szczotkowanym aluminium,
c) 4-kątne zawieszenie pneumatyczne z elektroniczną kontrolą amortyzacji, wersja sportowa. Inaczej niż w wersji „cywilnej” zestrojona twardość zawieszenia (można to zmienić vcds),
d) trójkątne końcówki wydechu z polerowanej stali nierdzewnej,
e) 100 litrowy zbiornik paliwa,
f) skórzana wielofunkcyjna sportowa kierownica z tiptronic (manetki F1),
g) pakiet sportowy „Wnętrze”,
Zachęcam do dokładnego przeczytania wyposażenia tego auta, które wskazałem w formularzu ogłoszenia otomoto. Poza wyposażeniem tam wymienionym, auto posiada:
1. Ogrzewanie postojowe i wentylacja z pilotem radiowym i timerem (Webasto). Przed wyjściem z domu możemy włączyć pilotem ogrzewanie zimą, a wentylację latem.
2. Wspaniały system nagłośnienia DYNaudio.
3. Elektryczne programowanie pamięci foteli nie tylko w drzwiach kierowcy, ale również pasażera.
4. Pneumatyka zawieszenia.
5. Pakiet pomocy kierowcy, łącznie z monitorowaniem poziomu zmęczenia.
6. Oryginalne VW dywaniki gumowe na zimę.
7. Zimowa wykładzina do bagażnika.
8. Zmienny asystent układu kierowniczego zależny od prędkości (Servotronic).
9. Nakładki ozdobne na śruby kół (chrom).
10. Śruby kół z zabezpieczeniem antykradzieżowym.
11. Układ chłodzenia schowka.
12. Elektrycznie regulowana osiowo i pionowo kolumna kierownicza z funkcją pamięci.
13. Zabezpieczenie krawędzi ładunkowej ze stali nierdzewnej.
14. Oparcie tylnej kanapy składane i dzielone (60/40).
15. Elektrycznie podnoszona i opuszczana pokrywa bagażnika, klawiszem w kabinie, lub pilotem, z funkcją dociągania.
16. Pakiet akustyczny „Extra”
17. Szyby ze szkła termoizolacyjnego.
18. Lusterko wsteczne fotochromatyczne.
19. System BLIS.
20. Podłokietniki z przodu regulowane.
21. Zagłówki przednich siedzeń z regulacją.
22. Kierownica grzana.
23. Lusterka zewnętrzne z funkcją pamięci, przyciemnianie, składane elektrycznie, podgrzewane.
24. Układ Start-Stop z możliwością wyłączenia.
25. Elektrycznie regulowane (pompowane) trzymanie foteli przednich.
26. Czujniki parkowania z przodu i z tyłu.
27. Asystent zmiany pasa i system utrzymywania pasa.
28. Zaawansowane sterowanie światłami drogowymi (sam przełącza światła długie/krótkie).
29. Światła do jazdy dziennej z automatyczną aktywacją reflektorów i funkcją Coming Home.
30. Regulacja zasięgu świateł, automatyczna/dynamiczna, z doświetlaniem zakrętów (AFS 1).
31. Adaptacyjny tempomat ACC.
32. Podgrzewane dysze spryskiwaczy z przodu.
33. Dodatkowe światła ostrzegawcze (obszar drzwi).
34. Cyfrowy pakiet dźwiękowy.
35. Gniazdo zewnętrznego źródła dźwięku Jack.
36. Interfejs telefonu komórkowego.
37. Felgi aluminiowe 8J x 18.
38. System ostrzegania kierowcy.
39. 8-biegowa automatyczna skrzynia biegów do napędu na cztery koła.
40. Oświetlenie LED tablicy rejestracyjnej.
41. Pakiet stylizacji „Chrome & Style”.
42. Pakiet dynamiki jazdy z adaptacyjnym tłumieniem przechyłu.
43. Pakiet „Lights & Vision” dla pakietów pamięci.
44. Dynamiczna kontrola świateł drogowych „Dynamic Light Assist”.
45. Elektryczny hamulec postojowy.
46. Elektryczne zwalnianie oparć tylnych siedzeń.
47. Skórzane wykończenie „Vienna” z wygodnymi siedzeniami z przodu.
W ramach DIY zamontowałem/dołożyłem:
1. Koło zapasowe składane. Auto wyszło z fabryki bez, tylko z zestawem awaryjnym i kompresorem.
2. Rozgałęziacz gniazda OBD z 3 wyjściami dla zamontowanych urządzeń:
a) OBDeleven do sprawdzania, kasowania błędów, programowania (praktycznie takie same możliwości jak vcds).
b) DPFcontrol stale monitorujący procesy wypalania filtra cząstek stałych.
3. Oryginalną siatkę bagażnika
4. Listwy chrom na kratach bocznych zderzaka przedniego.
Auto wyjątkowo zadbane i doinwestowane.
Do roku 2019
Wszystkie przeglądy i naprawy w ASO.
2019
przy przebiegu 218941 km, wymieniono turbinę w niemieckim ASO,– koszt 3700 EUR (fotka w załączeniu).
2021 wymieniono:
1. Akumulator AGM.
2. Olej w skrzyni biegów.
2022 wymieniono:
1. Opony na całoroczne.
2. Tarcze i klocki przód/tył.
2023
Wymieniono przełącznik sterowania szybami (drzwi kierowcy).
2024
Jak co roku pełny serwis olejowy na najlepszych (moim zdaniem) olejach RAVENOL i filtrach MANN.
Potencjalnie zainteresowanym, chcę zwrócić specjalną uwagę na stan wnętrza.
Skóry jak też inne elementy w świetnym stanie. 90% przebiegu woził tylko moje 4 litery.
Nie jestem handlarzem
Auto „niepicowane”. Umyte z zewnątrz i odkurzone w środku.
Dwa kluczyki, pilot Webasto, dwa komplety instrukcji (w j. niemieckim i polskim).
Starałem się opisać i pokazać stan auta jak najbardziej rzetelnie.
Samochód, jak napisałem jest bezwypadkowy, ale drobne obcierki parkingowe były jego udziałem. Wszystko było naprawiane na bieżąco i rzetelnie w ASO.
Ubezpieczenie do 08.09.2025
Badanie techniczne do 25.05.2025
Przed przyjazdem do mnie sugeruję obejrzeć kilka „perełek” w wyjątkowo atrakcyjnej cenie.
A zmęczonych oglądaniem takich „rarytasów” zapraszam. Nie będą Państwo zawiedzeni.
Samochód chcę sprzedać, a nie sprzedawać. Dlatego zachęcam do negocjacji, ale wyłącznie na miejscu i oczywiście w granicach zdrowego rozsądku.
Nie tylko zgadzam się, ale wręcz zachęcam do weryfikacji kondycji pojazdu w dowolnym warsztacie na terenie aglomeracji warszawskiej.
Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualności ogłoszenia, chociażby aktualny przebieg, który rośnie, bo auto jest w ciągłym użytkowaniu.