Samochód w moim posiadaniu od 5 lat. Najpierw 4 lata w leasingu, potem wykupiony.
Nie sprzedawałbym tego samochodu, gdyby nie to, że muszę wziąć kolejny leasing, a suma okresu leasingu i wieku samochodu nie może być większa niż 10 lat. Czyli muszę szukać młodszego. Pojazd w świetnej kondycji, bez grama rdzy.
Ponieważ auto rozliczam w ramach działalności gospodarczej, wystawiam pełną fakturę VAT 23%. Czyli nabywca zwolniony z podatku PCC, a podatnik VAT ma możliwość odliczyć cały VAT, lub 50%.
Wartość brutto - 84 870,00 zł.
Wartość netto – 69 000,00 zł.
Czyli VAT do odzyskania – 15870,00 zł.
Turek wyszedł z fabryki w wersji SPORT. Charakteryzuje się tym, że:
1. Nie ma:
a) Emblematów i naklejek na tylnej klapie,
b) relingów.
2. Za to ma:
a) czarną podsufitkę i poszycie słupków,
b) pedały wykończone szczotkowanym aluminium,
c) 4-kątne zawieszenie pneumatyczne z elektroniczną kontrolą amortyzacji, wersja sportowa. Inaczej niż w wersji „cywilnej” zestrojona twardość zawieszenia (można to zmienić vcds),
d) trójkątne końcówki wydechu z polerowanej stali nierdzewnej,
e) 100 litrowy zbiornik paliwa,
f) skórzana wielofunkcyjna sportowa kierownica z tiptronic (manetki F1),
g) pakiet sportowy „Wnętrze”,
Bardzo zachęcam do dokładnego przeczytania wyposażenia tego auta, które wskazałem w formularzu ogłoszenia na otomoto. Poza wyposażeniem tam wymienionym, auto posiada:
1. Ogrzewanie postojowe i wentylacja z pilotem radiowym i timerem (Webasto). Przed wyjściem z domu możemy włączyć pilotem ogrzewanie zimą, a wentylację latem.
2. Wspaniały system nagłośnienia DYNaudio.
3. Elektryczne programowanie pamięci foteli nie tylko w drzwiach kierowcy, ale również pasażera.
4. Pneumatyka zawieszenia.
5. Pakiet pomocy kierowcy.
6. Oryginalne VW dywaniki gumowe na zimę.
7. Zimowa wykładzina do bagażnika.
8. Zmienny asystent układu kierowniczego zależny od prędkości (Servotronic).
9. Nakładki ozdobne na śruby kół (chrom).
10. Śruby kół z zabezpieczeniem antykradzieżowym (odblokowywane).
11. Układ chłodzenia schowka.
12. Elektrycznie regulowana osiowo i pionowo kolumna kierownicza z funkcją pamięci.
13. Zabezpieczenie krawędzi ładunkowej ze stali nierdzewnej.
14. Ławka/oparcie tylnego siedzenia, składane dzielone (60/40).
15. Elektrycznie podnoszona i opuszczana pokrywa bagażnika, klawiszem w kabinie, lub pilotem, z funkcją dociągania.
16. Pakiet akustyczny „Extra”
17. Szyby ze szkła termoizolacyjnego.
18. Lusterko wsteczne fotochromatyczne.
19. System BLIS.
20. Podłokietniki z przodu regulowane.
21. Zagłówki przednich siedzeń z regulacją.
22. Kierownica grzana.
23. Lusterka zewnętrzne z funkcją pamięci, przyciemnianie, składane elektrycznie, podgrzewane.
24. Układ Start-Stop z możliwością wyłączenia.
25. Elektrycznie regulowane (pompowane) trzymanie foteli przednich.
26. Czujniki parkowania z przodu i z tyłu.
27. Asystent zmiany pasa i system utrzymywania pasa.
28. Zaawansowane sterowanie światłami drogowymi (sam przełącza światła długie/krótkie).
29. Oddzielne światła do jazdy dziennej z automatyczną aktywacją reflektorów i funkcją Coming Home.
30. Regulacja zasięgu świateł, automatyczna / dynamiczna, ze światłem doświetlania zakrętów (AFS 1).
31. Adaptacyjny tempomat ACC.
32. Podgrzewane dysze spryskiwaczy z przodu.
33. Dodatkowe światła ostrzegawcze (obszar drzwi).
34. Cyfrowy pakiet dźwiękowy.
35. Gniazdo zewnętrznego źródła dźwięku Jack.
36. Interfejs telefonu komórkowego.
37. Felgi aluminiowe 8J x 18.
38. System ostrzegania kierowcy.
39. 8-biegowa automatyczna skrzynia biegów do napędu na cztery koła.
40. Oświetlenie LED tablicy rejestracyjnej.
41. Pakiet stylizacji „Chrome & Style”.
42. Pakiet dynamiki jazdy z adaptacyjnym tłumieniem przechyłu.
43. Pakiet „Lights & Vision” dla pakietów pamięci.
44. Dynamiczna kontrola świateł drogowych „Dynamic Light Assist”.
45. Elektryczny hamulec postojowy.
46. Elektryczne zwalnianie oparć tylnych siedzeń.
47. Skórzane wykończenie „Vienna” z wygodnymi siedzeniami z przodu.
W ramach DIY zamontowałem/dołożyłem:
1. Koło zapasowe składane. Auto wyszło z fabryki bez, tylko z zestawem awaryjnym i kompresorem.
2. Rozgałęziacz gniazda OBD z 3 wyjściami dla zamontowanych urządzeń:
a) OBDeleven do sprawdzania, kasowania błędów, programowania (praktycznie takie same możliwości jak vcds).
b) DPFcontrol stale monitorujący procesy wypalania filtra cząstek stałych.
3. Oryginalną siatkę bagażnika
4. Listwy chrom na kratach bocznych zderzaka przedniego.
Auto wyjątkowo zadbane i doinwestowane.
Skóry jak też inne elementy wnętrza w świetnym stanie.
W roku 2019
przy przebiegu 218941 km, wymieniono turbinę w niemieckim ASO,– koszt 3700 EUR (fotka w załączeniu).
W roku 2021
1. Wymieniono akumulator AGM.
2. Wymieniono olej w skrzyni biegów.
W roku 2022 wymieniono:
1. Opony na całoroczne.
2. Tarcze i klocki przód/tył.
W roku 2023
Wymieniono przełącznik sterowania szybami (drzwi kierowcy).
W roku 2024
Jak co roku pełny serwis olejowy na najlepszych (moim zdaniem) olejach RAVENOL i filtrach MANN.
Potencjalnie zainteresowanym, chcę zwrócić specjalną uwagę na stan wnętrza.
Nie jestem handlarzem
Auto „niepicowane”. Umyte z zewnątrz i odkurzone w środku.
Dwa kluczyki, pilot do Webasto, dwa komplety instrukcji (w j. niemieckim i polskim).
Starałem się opisać i pokazać stan auta jak najbardziej rzetelnie.
Samochód, jak napisałem jest bezwypadkowy, ale różnego rodzaju obcierki czy stłuczki parkingowe były jego udziałem. Wszystko było naprawiane na bieżąco i rzetelnie w ASO.
Ubezpieczenie do 08.09.2025
Badanie techniczne do 25.05.2025
Przed przyjazdem do mnie sugeruję obejrzeć kilka „perełek” w wyjątkowo atrakcyjnej cenie.
A zmęczonych oglądaniem takich „rarytasów” zapraszam. Nie będą Państwo zawiedzeni.
Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualności ogłoszenia, chociażby aktualny przebieg, który rośnie, bo auto jest w ciągłym użytkowaniu.