Świeżo zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce.
Niesamowita historia serwisowa! (inspekcje, przeglądy, rachunki), dodatkowo książka serwisowa prowadzona do samego końca, wszystko przejrzyste i chronologiczne.
Touran stoi obok stacji kolejowej, więc na oględziny można śmiało przyjechać pociągiem.
Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej
Najbardziej zadbany egzemplarz w Polsce (garażowany), stan idealny, dopiero co kupiony od pierwszego właściciela co potwierdzam zdjęciem briefu, właścicielem był bardzo pedantyczny niemiecki niepalący urzędnik, akurat kupował nowe auto od mojego ojczyma (rodowitego Niemca) który jest handlarzem opla. Spytałem się klienta mojego ojczyma co robi z starym autem i po drobnych negocjacjach Touran trafił do mnie.
Wszystko wymieniane na czas oczywiście rozrząd był już wymieniany, hamulce prawie nowe, świeżo wymieniony olej marki liqui moly.
Samochód posiada hak typu click
clack, hill holder, sam parkuje, bi-ksenony, lodówka i wiele innych....
Bezwypadkowy!
Wystawiam fakturę.
Auto bez rys czy też w gniotek.
Świeżo wymieniony olej.
Silnik 1.6 diesel dla którego taki przebieg to jest nic!, chodzi jak zegarek i ciężko się zorientować że ma tylko 105 km, ponieważ ma wysoki moment obrotowy i jest bardzo żwawy, do tego bardzo ekonomiczny i pozbawiony wad konstrukcyjnych, co czyni tą jednostkę wyjątkową tanią w utrzymaniu.
Drugi zestaw kół z oponami zimowymi, 2 sztuki nowe, a ogólnie to wszystkie 8 opon w super stanie, stan alufelg idealny.
Każde auto przed zakupem dokładnie sprawdzam, po mnie już w pl sprawdza dodatkowo mechanik, dostajesz w zawsze pełni sprawne auto kompletnie bez wkładu finansowego.
Mogę wysłać filmik na Whatsup lub więcej zdjęć.
Zgadzam się oczywiście na sprawdzenie auta przez profesjonalną firmę, otomoto, czy gdziekolwiek.
Z względu na wyjątkowy stan auta i całkowity brak wkładu (w aucie nie ma kompletnie nic do zrobienia!), cena jedynie do niewielkiej negocjacji i tylko na miejscu.
Przy okazji dodam że to sprowadzanie aut z Niemiec to jedno wielkie oszustwo, niby jak handlarze mają jak kupić dobre auto nie znając idealnie niemieckiego lub nie mając niemieckich rodzin, niżej wyjaśnię dlaczego.
Po pierwsze gdzie śpią ,a przecierz auta igiełki to trzeba poszukać i oglądać na żywo. Po drugie Niemcy nie chcą sprzedawać obcokrajowcom, dlatego nie podają numeru i odpisują tylko dobrze napisane maile urzędowym niemieckim. Nie dziwię się im w Niemczech jest tylko 50% rodowitych Niemców, a handlarze o ciemnej karnacji to zazwyczaj bardzo ciężcy ludzie bez ogłady i poszanowania dla zasad i drugiego człowieka, a i ci z polski nie wypadają wiele lepiej.
Polscy handlarze kupują auta z Niemiec od innych handlarzy od wspomnianych wcześniej obcokrajowców, tylu pośredników i każdy musi zarobić, dlatego nigdy nie są to auta w idealnym stanie, bo na takich nie ma zarobku, ponieważ one nawet do owych handlarzy nie trafiają, dlaczego wyjaśnię niżej.
Niemcy kiedy kupują nowe auto to stare sami sprzedają lub oddają w rozliczeniu niemieckiemu handlarzowi lub salonowi od którego kupują nowe auto, jeśli auto nie jest w doskonałym stanie to dostają za nie grosze, a handlarze (niemieccy z dobrymi opiniami) lub salon sprzedają je dalej do handlarzy obcokrajowców, nie sprzedają tych aut u siebie w komisie czy salonie ponieważ zależy im na dobrej opinii, owszem mają u siebie ceny wyższe niż te w PL, ale auta są tip-top, w Polsce ciężko o takie perełki.
Osobiście kupuje auta wyłącznie od prywatnych właścicieli 90% niemieckiego pochodzenia, nie mam kontaktu z handlarzami i bardzo mi to pasuje, jak wcześniej wyjaśniłem niestety Polscy handlarze nie mają takich możliwości jak ja, no może ci którzy skończyli germanistykę:) i mają najbliższą rodzinę oraz meldunek w Niemczech.