Przedmiotem sprzedaży jest Volkswagen Touran z 2016 roku z silnikiem 2.0 TDI o mocy 150 KM. Auto Kupiłem w salonie Volkswagen/Porsche krańcowa w Poznaniu jako auto używane (salon Volkswagena w Poznaniu ściągnął je z niemieckiego salonu Volkswagena- w całości i z pełną historią) i do obecnej chwili serwisuję Tourana dokładnie w ich autoryzowanym serwisie (na życzenie kupującego w czasie jazdy próbnej możemy podjechać do ASO w celu potwierdzenia historii pojazdu - 8 km od mojego miejsca zamieszkania)
Ostatni serwis miał miejsce w czerwcu 2024 i wymienione były olej i filtry, w lipcu 2023 roku robiony był duży serwis (kompletny rozrząd przy przebiegu 233 tys, olej, filtry, świece, klocki z tyłu, oraz konserwacja panoramicznego dachu).
Na obecną chwile auto nie wymaga najmniejszego wkładu, cały lakier jest oryginalny, nic nie było ponownie malowane.
Przebieg samochodu jest oczywiście do potwierdzenia w w/w serwisie i proszę mi wierzyć jest to mały przebieg, nikt za granicą nie kupuje diesla żeby robił 15 tys km rocznie. Wszystkie egzemplarze z przebiegami 150 tys są sprowadzane i cofane. Łatwo można obliczyć że mój touran robił 30 tys km rocznie i dla diesla to jest optymalny wynik. Samochód głównie robił trasy, dlatego poziom jego zużycia wewnątrz jak i zewnątrz jest mniejszy niż egzemplarze które mają 150 tys km i jeździły po mieście. Od siebie mogę jedynie dodać że pracuję w Volkswagenie, znam się na tych silnikach i bałbym się kupić diesla z małym przebiegiem który jeździł w większości po mieście bo to raczej zwiastuje problemy z DPF.
Przez cały okres użytkowania auta nie wydarzyło się kompletnie nic - żadnych awarii, nigdy nie wyskoczył żaden błąd.
Jeżeli chodzi o wyposażenie Tourana to jest co wymieniać. Czym byłoby auto rodzinne bez haka dzięki któremu można zabrać rowery na wakacje.
Zacznę od elektrycznego (fabrycznego) haka, aktywnego tempomatu który utrzymuje odległość od samochodu jadącego przed nami i hamuje w razie potrzeby (cudowna rzecz), przednie fotele podgrzewane, elektrycznie sterowane z funkcją masażu, tapicerka to alkantara, światła przednie i tylne ledowe, wewnątrz auta podświetlenie ambiente (podświetlane listwy drzwi, nóg, podświetlany panoramiczny dach), ozdobne wykończenie deski fortepianową czernią (piano black), klimatronik 3 strefowy z funkcją dogrzewania w mroźne dni, duże radio z nawigacją i bluetooth, czujniki parkowania przód i tył, przyciemniane szyby (fabrycznie) i cała reszta wyposażenia która w dzisiejszych czasach jest standardem.
Do auta daję 2 kluczyki, dodatkowy komplet kół z oponami na felgach stalowych, różnego rodzaju przekładki, rolety i siatki do bagażnika.
Na dzień dzisiejszy kupujący nie ponosi kosztów takich jak OC (jest opłacone na rok), olej i filtry wymienione, rozrząd wymieniony, opony zimowe założone. Ubezpieczyciel do autocasco wycenił auto na 64 tys zł, cena jaka mnie interesuje to 63.900zł do negocjacji.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.