Oferuję VW T5.1 (zmodyfikowany na T6) w wersji 4x4 Rockton, który jest dla mnie bardziej hobby niż samochodem służącym do jazdy. Od 4 lat samochód ma przebieg to ok. 10 tys. km rocznie (od 2020), wcześniej przez 10 lat jeździł w Niemczech, gdzie zrobił przebieg ok. 359 tys. km. Samochód ma całą historię serwisową (także w Niemczech), jest bezwypadkowy - sprawny w 100% (aktualnie nie wymaga żadnych inwestycji).
Samochód jest po licznych przeróbkach i doposażeniu, zarejestrowany jest jako specjalny - kempingowy (rejestracja na 5 osób). Wszystko było na bieżąco naprawiane na oryginalnych częściach w serwisie VW. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat zrobiony został:
- kompleksowy remont silnika przy przebiegu 384.691 km (wymiana głowicy, rozrząd, pierścienie, itp. koszt - ok. 25 tys. PLN),
- wymienione zostały amortyzatory, drążki kierownicze, zbieżność, czyszczenie i regeneracja DPF 2021- przy przebiegu 376 tys. km);
- wymiana chłodnicy EGR (395 tys. km),
- nowe tarcze i klocki (przebieg 390 tys. km);
- wymiana kolumny kierownicy (396 tys. km);
- wymiana alternatora (390 tys. km).
Auto jest świeżo po przeglądzie (przebieg 397,5 tys. km) - wymiana oleju, filtrów itp.
W połowie 2024 roku nastąpiła zmiana przodu na T6 ze światłami Full Led (wymiana błotników przód, maska, pas przedni, halogeny i moduły itp.). Dodatkowo w grudniu zamontowane zostały lampy halogenowe przeciwmgielne z doświetlaniem zakrętów. W połowie 2024 także wymiana drzwi przesuwnych na nowe (stare były lekko wgniecone po otarciu w garażu podziemnym).
Wewnątrz wymieniona została ławka przednia na fotel kapitański, z obrotnicą i podłokietnikami (obecnie oba fotele są obracane, z podłokietnikami). Na fotelach pokrowce szyte na miarę.
W tym roku zamontowana została stalowa osłonę silnika, relingi do bagażnika, z belkami bagażnika dachowego. W 2024 r. kupiony nowy akumulator hotelowy AGM 80 MAh, i zamontowana przetwornica VOLT 3000 (pełny sinus).
Samochód jest cały zaizolowany (izolacja Armaflex i mata butylowa), na dachu są zainstalowane dwa panele solarne, podłączone do przetwornicy VICTRON i akumulatora hotelowego AGM. Akumulator hotelowy jest też ładowany w czasie jazdy z alternatora). Są zrobione podłączenia do zewnątrz umożliwiające ładowanie na kampingu. Auto ma fabryczne Webasto uruchamiane także z pilota. Radio fabryczne z wyświetlaczem dotykowym z możliwością podłączenia CarPlay lub Android Auto. Zamontowane jest zabezpieczenie antykradzieżowe Author ID. Zamontowany jest rejestrator uruchamiany przy uruchomieniu samochodu.
Samochód bardzo dobrze wyposażony. Posiada kamerę cofania, ogrzewanie postojowe, elektrycznie sterowane i podgrzewane usterka, podgrzewanie siedzenia kierowcy, tempomat. Auto ma całe wyposażenie kamperowe, meble z lekkiej sklejki. Zamontowane zostały dwa zbiorniki na czystą wodę oraz jeden na szarą), Na wyposażeniu lodówka Dometic, złącze prysznicowe. W samochodzie zostało zainstalowane oświetlenie LED, wiele wyjść USB, a także wejścia 230V (działające po podłączeniu na kempingu).
Samochód ma przygotowanie do podłączenia manualnej blokady mostu (zamontowany został cały układ, a trzeba jedynie podłączyć węże wysokiego ciśnienia, przycisk na desce, oraz przeprogramować komputer). W niedalekiej przyszłości do wymiany jest akumulatora rozruchowego (koszt ok. 600 zł). Akumulator działa, ale przy niskich temperaturach po kilku dniach trzeba go ładować.
Na wszystkie naprawy mam faktury i rachunki. Auto można w każdym czasie oglądać w Katowicach. Sprzedaję bo odebrałem kolejny samochód.