Volkswagen Transporter 2.0 4motion DSG
Pochodzący ze Szwecji (pierwszy właściciel) samochód VW Kombi, rok modelowy 2014 (wpisany w dowód rejestracyjny) zarejestrowany 16 lipiec 2014, jako 5-cio osobowy samochód ciężarowy. Zarejestrowany już w Polsce jako ciężarowy, rok produkcji 2013 (18 XII 2013)
Po numerze VIN w Volkswagenie Polska figuruje jako: model TRANSPORTER, wersja MULTIVAN, rok modelowy 2014
Papiery aktualne: przegląd techniczny – 04 kwiecień 2026, ubezpieczenie – 11 luty 2026 (druga rata płatność: sierpień 2025)
132 kW czyli 180 KM
Automatyczna 7-io biegowa skrzynia DSG
4motion - napęd 4x4
Webasto (dogrzewacz silnika, niezależny z pilotem)
Nawigacja VW (najnowsza v12, cała Europa: West w pamięci radia, East na karcie pamięci)
2 x drzwi boczne przesuwne
Podgrzewane przednie fotele (z podłokietnikami)
Czujniki parkowania przód + tył
Kamera cofania
Lampy Xenon (BI ?)
Światła, wycieraczki uruchamiane automatycznie
LED światła do jazdy dziennej
Zestaw głośnomówiący
Hak
Klimatyzacja (sprawna)
Tempomat
2 akumulatory
Relingi dachowe (2 belki bagażnikowe mam)
spalanie 8,6/100 km
Zakupiony styczeń 2024 r z przebiegiem 278.852 km (na wakacyjną wyprawę Turcja. Gruzja) – aktualny przebieg ok. 292.296 km
Sprzedawany z uwagi na:
a) zmiana miejsca zamieszkania tzn. pakowania (ciut za duży)
b) wyższe opłaty autostradowe za granicą (a często bywam)
c) niepraktyczny kolor (widać zabrudzenia, nagrzewa się od słońca)
Samochód bezwypadkowy, całkowicie sprawny, lecz sprzedawany jako uszkodzony ponieważ w Gruzji, po zatankowaniu kiepskiej jakości paliwa i „uziemieniu” gwałtowna burza m.in. pozbawiła go 2 przednich plastików/zaślepek (tablicy rejestracyjnej przy okazji też) i trochę obiła przyczepką tył. Samochód wrócił do kraju o własnych siłach po delikatnych usprawnieniach na miejscu (ciężko tam na prowincji o części do VW jak i o speca od diesla), później był w czułych rękach mojego mechanika (przegląd/naprawa układu paliwowego oraz zawieszenia) po czym śpiewająco przeszedł badania techniczne w dniu 4 kwietnia 2025 roku.
Kwestie estetyczne (pęknięcie plastiku zderzaka, brak zaślepek, zaprawki lakiernicze tu i ówdzie) nie były przedmiotem prac, pozostawione zostały jako „pamiątkowe blizny z wakacji” lub hm, lekko specyficzne „zabezpieczenie antykradzieżowe”...
Oczywiście cała dokumentacja dotycząca pojazdu do wglądu.
Zgadzam się też na wizytę w dowolnym serwisie celem sprawdzenia stanu pojazdu przed zakupem.
Polskie instrukcje (obsługi: do samochodu i systemu nawigacyjnego/radia RNS 315) GRATIS