Na sprzedaż VW T4 Syncro + blokada dyferencjału + klimatyzacja + webasto mokre i suche
Pojazd pochodzi z duńskiej armii. Cała historia pojazdu jest dokładnie udokumentowana, potwierdzona książką z wojska, plikiem faktur gromadzonym od momentu zarejestrowania w Polsce oraz zdjęciami. Wszystko do wglądu, włącznie z tabelką, którą prowadzę na własne potrzeby do pilnowania tego co było już wymieniane i kiedy czas następnego serwisu.
Samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym. Nie wymaga przeprowadzania żadnych dodatkowych napraw czy serwisów.
Zachęcamy do zapoznania się z pełną biblioteką zdjęć w wysokiej rozdzielczości przy użyciu poniższego linku: https://drive.google.com/drive/folders/1F4RVjS_uE4pOEm6QXLTh_Q96GE-Sk_WW?usp=share_link
Zapraszamy również na nasz Instagram: @nato.verde
Najważniejsze serwisy:
- Zestaw sprzęgła i koło dwumasowe: wymieniane ostatnio przy przebiegu 168485 km (maj 2019)
- Zestaw rozrządu, świece żarowe oraz komplet hamulców: wymieniane ostatnio przy przebiegu 252948 km (wrzesień 2022)
- Filtry, oleje (również w dyferencjale i skrzyni) i inne płyny wymieniane bardzo często, co ok. 9000 km
- Aktualne opony są na aucie od października 2023
- Nowy kompresor klimatyzacji (wrzesień 2023)
- W 2023 roku auto przeszło remont blacharsko-lakierniczy. Naprawiane były progi oraz inne, drobne wykwity rdzy. Stan przed, w trakcie pracy oraz po jest udokumentowany zdjęciami.
Informacje o samochodzie:
- VW T4 Syncro, 2.5 TDI, 102KM
- Oryginalna blokada tylnego mostu
- Przebieg: 285634 km
- Klimatyzacja
- Webasto mokre (dogrzewacz silnika)
- Webasto suche (ogrzewanie kabiny)
- VIN WV2ZZZ70Z2H080518
- Ubezpieczenie OC ważne do 29.04.2025
- Przegląd techniczny ważny do 02.12.2025
- Opony: Yokohama Geolandar A/T G015 LT (wzmacniane) 215/75R15 100/97 S OWL
- Lekki lift na wzmocnionych sprężynach i amortyzatorach Sachs
- Kamera cofania
- Dodatkowa wiązka świateł przednich po przekaźniku
- Dwa fotele kapitańskie, fotel pasażera jest obrotowy
- Trapy (2)
- Listwy Airline na dachu oraz przy tylnym oknie
- Pełnowymiarowe koło zapasowe mocowane na dachu
Ogólnie o zabudowie kempingowej:
- Dach podnoszony („pop-up”) z namiotem i łóżkiem 120x190cm. Dwie dorosłe osoby śpią wygodnie. Materiał namiotu jest wodoodporny i antygrzybiczny, konserwowany regularnie dwa razy w roku. Namiot posiada trzy okna na zasuwak, każde z moskitierą.
- Łóżko na dole (120x180cm), rozsuwane, rama spawana, solidna, mocowana do słupków i podłogi pojazdu
- Zabudowa z wytrzymałej i lekkiej sklejki „Ceiba”, bardzo pojemna, w sam raz dla dwóch dorosłych osób na miesięczne podróże
- Blat kuchenny drewniany
- Wygłuszenie i ocieplenie: maty alubutyl, pianka kauczukowa, Armaflex
Wyposażenie kempingowe:
- Markiza Fiamma F45S
- Lodówka Dometic Coolmatic 12V kompresorowa, szuflada
- Thetford Porta-potti 345 (toaleta turystyczna)
- Zbiornik czystej wody 54 litry z pompką i czujnikiem poziomu wody - oryginał, zamontowany pod podwoziem
- Zlew i kran oraz dodatkowy zbiornik 20 litrów na wodę szarą
- Krzesła Frontrunner (2)
- Stolik Quechua
- Bagażnik rowerowy Paulchen i skrzynia na rower Thule Roundtrip
- Organizer She-Wolf (cordura), montowany na szafę, szyty na miarę
- Wzmocnione podnośniki tylnej klapy: 1200N.
- Komplet zasłonek z zaciemniającego materiału
- Komplet mat izolujących termicznie na każde okno
Dodatkowa instalacja elektryczna do części kempingowej:
- Mocniejszy alternator 180A
- Panele słoneczne: 200W
- Dodatkowy akumulator „hotelowy” do obsługi części kempingowej: 140Ah - jest zasilany z paneli słonecznych poprzez regulator oraz z alternatora
- Instalacja do ładowania z gniazdka na kempingu + ładowarka Ctek
- Hebel: możliwość doładowania akumulatora rozruchowego akumulatorem hotelowym
- Przetwornica 1000W
- Dwa gniazdka 230V
- Webasto suche 2kW
- Dwie lampki, punktowe z obracanymi głowicami
- Trzy listwy led z dimerem
Pozostało do zrobienia: drobne poprawki lakiernicze (zgodnie ze zdjęciami).
Auto nigdy nie zawiodło nas w trasie. Wóz używany zgodnie z przeznaczeniem. Między innymi, kilkakrotnie na własnych kołach pokonał trasę Warszawa-Gibraltar, zawiózł nas w Alpy (w tym Passo Stelvio) oraz wiózł po Toskańskich szutrach. Komfortowa jazda autostradą do 120km/h. Spędzamy w nim z żoną każdą wolną chwilę. Auto nie boi się terenu, świetnie radzi sobie w błocie i na piasku - co widać na załączonych zdjęciach :)
Z uwagi na spodziewane przyjście na świat nowego członka rodziny auto będzie dla nas za małe, dlatego szukamy dla niego nowego domu.
Zapraszamy do obejrzenia auta na żywo w Warszawie.