Samochód kupiony w polskim salonie VW w 2018 roku, jesteśmy jego drugim właścicielem (od 2020). Jeździł jako drugi w rodzinie, trzymany w garażu, jeździł sporadycznie - stąd bardzo niski przebieg (33 tys. km). Olej i filtry wymieniane co roku niezależnie od przebiegu. Nie był katowany. Zadbany, w idealnym stanie technicznym. Nawet felgi 17" są idealnie równe. Bez problemu znajdziesz tańsze egzemplarze, ale ten - jest bardzo dobry.
Bogate wyposażenie (jak na ten model):
- Elektrycznie otwierany/uchylany szyberdach (z roletą)
- Podgrzewane fotele przednie
- Bardzo fajne firmowe radio z kamerą cofania (bardzo dobrze działa z telefonem)
- Czerwone oświetlenie ambientowe
- Fabryczny uchwyt na telefon bardzo ułatwiający korzystanie z nawigacji na telefonie i gniazdu USB tuż obok.
- Podwójna podłoga bagażnika (na zdjęciu: opuszczona, można ustawić na równo z progiem)
Do samochodu dorzucam drugi komplet kół: alufelgi 15" wraz z rocznymi oponami całorocznymi Michelin CrossClimate 2. Są też dwa zestawy nie zużytych dywaników fabrycznych - welur na lato i guma na zimę.
Jedyna zmiana w stosunku do fabryki, to wykodowanie sympozera dźwięku silnika. Był nieznośnie głośny nawet przy prędkościach miejskich, a nie ma żadnej regulacji poziomu głośności "dokładanego dźwięku". Da się przywrócić w 5 minut z testerem diagnostycznym w ręku, ale - szczerze odradzam. W trasie nie da się z tym jeździć ;)
Wygodny i bardzo szybki maluch do miasta. W trasie mocy nie brak i do 140 km/h poziom hałasu jest akceptowalny.
Auto "analogowe" - żadnych dotykowych paneli czy wyświetlaczy, wszystko obsługiwane fizycznymi przełącznikami. Nie ma ISA, nie ma asystenta utrzymania na pasie ruchu, żadnych "pikaczy" - to Ty decydujesz jak i gdzie jedziesz.
Następne badanie techniczne: 30.10.2025. Olej zmieniany 3 tys. km temu, ale i tak warto wymienić w listopadzie 2025 (po roku).
Masz pytania? Zadzwoń.
Pracujesz w komisie i chcesz odkupić ten samochód? NIE dzwoń, nie jestem zainteresowany.