Volvo 850 2.3 T-5 - 1
Volvo 850 2.3 T-5 - 2
Volvo 850 2.3 T-5 - 3
Volvo 850 2.3 T-5 - 4
Volvo 850 2.3 T-5 - 5
Volvo 850 2.3 T-5 - 6
Volvo 850 2.3 T-5 - 7
Volvo 850 2.3 T-5 - 8
Volvo 850 2.3 T-5 - 9
Volvo 850 2.3 T-5 - 10
Volvo 850 2.3 T-5 - 11
Volvo 850 2.3 T-5 - 12
Volvo 850 2.3 T-5 - 13
Volvo 850 2.3 T-5 - 14
Volvo 850 2.3 T-5 - 15
Volvo 850 2.3 T-5 - 16
Volvo 850 2.3 T-5 - 17
Volvo 850 2.3 T-5 - 18
Volvo 850 2.3 T-5 - 19
Volvo 850 2.3 T-5 - 20
Volvo 850 2.3 T-5 - 21
Volvo 850 2.3 T-5 - 22

1 / 23

Volvo 850 2.3 T-5 - 1
Volvo 850 2.3 T-5 - 2
Volvo 850 2.3 T-5 - 3
Volvo 850 2.3 T-5 - 4
Volvo 850 2.3 T-5 - 5
Volvo 850 2.3 T-5 - 6
Volvo 850 2.3 T-5 - 7
Volvo 850 2.3 T-5 - 8
Volvo 850 2.3 T-5 - 9
Volvo 850 2.3 T-5 - 10
Volvo 850 2.3 T-5 - 11
Volvo 850 2.3 T-5 - 12
Volvo 850 2.3 T-5 - 13
Volvo 850 2.3 T-5 - 14
Volvo 850 2.3 T-5 - 15
Volvo 850 2.3 T-5 - 16
Volvo 850 2.3 T-5 - 17
Volvo 850 2.3 T-5 - 18
Volvo 850 2.3 T-5 - 19
Volvo 850 2.3 T-5 - 20
Volvo 850 2.3 T-5 - 21
Volvo 850 2.3 T-5 - 22

Najważniejsze

Przebieg

203 151 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 319 cm3

Moc

225 KM

Opis

Dzień dobry,
Do sprzedania ten oto wóz. Ciekawy egzemplarz, ponieważ pochodzi z Arabii Saudyjskiej (mam papiery jako dowód), kupiony tam przez Polaka, potem sprowadzony do kraju, następnie kilkanaście lat w rękach jednego własciciela.

W moich rękach od niecałego roku.

Przez ten czas zrobione:
Filtry oleje - pakiet startowy
Kompletna renowacja foteli z przodu (nowe skóry i gąbki)
Oryginalny volvowski rozrząd kompletny z pompą wody, wszystkie paski nowe
Tarcze i klocki przód (klocki Brembo, tarcze nie pamiętam)
Regeneracja maglownicy (po znajomości, jakby coś się stało z nią to załatwi się poprawkę, z tym że w okolicach Trójmiasta)
Nowy kompresor klimatyzacji oryginalny Volvo (stary był nieszczelny, nie zatarł się jesli ktoś by się zastanawiał)
Szyba szyberdachu (stara miała mocno skordowaną ramkę) + uszczelniona listwa gumową (myślę, że z szyberdachem będzie spokój na lata, działa dobrze)
Nowa gruszka od turbo firmy Mamba (stara była bardzo miękka, od razu poprawiło się doładowanie i przy dużym obciążeniu osiąga wzorcowe 0.65 bar) - ponoć bardzo dobra firma, nie bawiłem się w regenerację, są do niej sprężyny pod większe ciśnienia w razie potrzeby.
Silikonowe zbrojone przewody podciśnień żeby był spokój
Poduszka silnika ta z tyłu w okolicy maglownicy (przednia jest jeszcze ok)
Nowe wahacze Febi
Uszczelnienia przewodów olejowych w miejscu łączenia z Intercoolerem, był wyciek, po naprawie wszystko jest ok, jestem o to spokojny)
Nowe świece Volvo dedykowane dla silników Turbo + nowe przewody NGK i + palec i kopułka od Boscha (na wszelki wypadek), cewka jest ok więc została stara.
Naprawiony tempomat

Nowy akumulator


Zmieniony wydech - katalizator został (i ma się bardzo dobrze), od niego poprowdzona rura z kwasówki i założony tlumik końcowy - dźwięk jest subtelny, nie jest głośno ale troche głośniej niż przy oryginalnym tłumiku środkowym, powiedzmy że taki mały tuning został wykonany. W tym wypadku już zrobiłem to budżetowo ale solidnie jest wszystko wyspawane przez kolegę profesjonalistę :)
Założona osłona - T5 nie miało jej domyślnie, stwierdziłem po konsultacji z mechanikiem, że można założyć, zawsze to jakaś ochrona

Do auta 2 komplety kół - 15" z wielozesonowymi oponami Goodyear z 2022 (akurat na nasze zimy) roku oraz 16" (felgi śmigła te od 850 - Columbia) z letnimi Yokohama z 2024 (felgi proste, sprawdzone) Opony w rozmiarach zgodnych z zaleceniami Volvo, szczególnie te letnie 205/55 r16
Opony w zasadzie jak nowe, poprzednik robił autem rocznie bardzo małe przebiegi, te letnie kupiłem już ja.

Przez Poprzednika niedługo przed sprzedażą wymienione zostało sprzęgło oraz amortyzatory z przodu (nie pamiętam firmy, albo Bilstein albo Sachs, mogę się pomylić ale raczej to było coś z wyższej półki, poprzednik nie oszczędzał i dbał)

Nie mam faktur na to, ponieważ albo robiłem sam, albo z kolegą albo grubsze tematy znajomy warsztat, można podjechać do nich w razie potrzeby, znają auto, są blisko mnie.

Auto wg mnie ma realny przebieg, silnik ma moc, pracuje równo, klimatyzacja działa, elektryczne lusterka, szyby oraz fotele z grzaniem też.

Auto jest po swapie (poprzednik to robił około 15 lat temu) na manual.

Nie ma TRACS'a (faktycznie, nawet w T5 był on opcjonalny, sprawdzałem w katalogu)

Radio pochodzi z s/v/c70, bylo pioneera, ale nie pasowało mi do wyglądu auta (jasna sprawa, jest szare ale źle to nie wygląda, kostka jest przerobiona więc można sobie zamonotować to z 850)
Antena wysuwa się i chowa, zero zacinania się. Nie ma przycisku do chowania anteny przy włączonym radio, nie wiem czy w 850 było to opcjonalnie dostępne.

Auto miało jakąś przygodę z przodu jeszcze za czasów pierwszego właściciela dawno temu, ale prowadzi sie bardzo dobrze (nie mam porównania, nie jeździłem inną 850). Zmienione wahacze oraz ustawiona zbieżność - wszystko jest ok. Nic nie wibruje, nie ściąga. Jeździłem autem po autostradach przy większych prędkosciach i jak widać żyję :)

Co dorzucam w pakiecie:
Stara lotka
Zderzak przedni z listwami pod lampy (wziąłem przy okazji) - trzebaby wyciąć dziury na reflektory, jest obrys pod to od tyłu więc nie będzie problemu, można założyć, lakierniczo wygląda lepiej
Dywaniki nieoryginalne jasne
Jakis stary alternator (nie mam pojęcia czy dobry, ale dał mi go poprzednik więc wziąłem)
Cały drugi szyberdach (kupiłem cały ze względu na ładną szybę), mogę dorzucić szybę ale ramka to już same wióry niestety, za to silniczek sprawny, lepiej mieć niż nie mieć :)

Co do zrobienia:
Zapewne to co pokazuję na zdjęciach, głównie kwestie blacharsko-lakiernicze ale nic nie odpada, progi są więc nic się złego nie dzieje. Auto było i jest też obecnie garażowane. Listwy można pomalować, lotkę też. Mam do niej nowe mocowania, narazie jeszcze na starych, pewnie niedługo zamontuje te nowe bo troche się poluzowała lotka z prawej strony.

Od niedawna świeci się "Service" - przypominajka, na dniach pewnie skasuję

Cena która proponuje czyli 16 tysięcy uważam za uczciwa. Auto nie jest perfect wizzualnie ale mechanicznie sprawne w 100%. Nie wymaga żadnego wkładu finansowego, wliczając w to pakiety startowe, nowe koła.


Znizylem cenę na taka, jaka jestem w stanie zaakceptować, nie będę negocjować. Cena jest już ostateczna i taka zostaje na stałe w ogloszeniu


Nic nie było tuningowane - wszystko jest seryjne oprocz tego wastegate oraz wydechu.


OC do 04.08.2025
Przegląd do 29.07.2025

Chętnych zapraszam do kontaktu pod podanym numerem telefonu, może być SMS, oddzwonię.

 

30 stycznia 2025 10:56

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Volvo

Model pojazdu

850

Wersja

2.3 T-5

Kolor

Zielony

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

1996

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

16000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Wojtek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Gdańsk, Zaspa Młyniec

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store
Loading...