Oferuję Państwu wyjątkowy model Volvo C30 z silnikiem D4. Silnik 5 cylindrów z 6cio biegową manualną skrzynią biegów i modem Heico Sportiv, wykonany w belgijskiej fabryce mieszącej się w mieście Ghent.
Auto zostało przez nas sprowadzone osobiście z Bublingen w niemczech (bez pośredników prosto od osoby prywatnej). Pierwszym właścicielem podobno był jakiś piosenkarz stąd auto wyposażone jest całkiem nieźle:
- elektryczny (z pamięcią) fotel kierowcy,
- skórzana tapicerka,
- oryginalny GPS volvo Navi (nie jest zaktualizowany) + sterowanie z kierownicy,
- system Premium sound z subwooferem oraz zmieniaczem na 6CD w tkzw. wodospadzie (środkowy panel z radiem). Nie posiada wejścia USB, tylko wejście "jack",
- bluetooth z telefonem
- lusterko wewnętrzne przyciemniające się (fotochromatyczne)
- pakiet R-Design, lusterka w kolorze srebrnym, niebieskie zegary, kierownica z emblematem,
- światła dzienne + ksenony,
- elektrycznie składane lusterka (podczas zamykania),
- fabryczny alarm,
- elektrycznie otwierany szyberdach,
- zamykane i otwierane z kluczyka szyby i szyberdach(tylko się zamyka bez funkcji otwierania z kluczyka)
- system keyless, zamknięcie otwieranie auta dotknięciem / pociągnięciem klamki,
- keyless start, auto posiada plastikowy klucz, który można na stałe umieścić w stacyjce, lub uruchamiać normalnym kluczem,
- dwa oryginalne klucze,
- podłokietnik z tyłu i przodu,
- podgrzewane fotele przednie,
- klimatyzacja dwustrefowa,
- przyciemniane fabrycznie szyby.
1. Stan auta w mojej ocenie:
Auto w stanie idealnym, poza dwoma rzeczami:
- przednia szyba posiada ubytek od kamienia. Jest sklejona i nie,
- nad szybą, na dachu jest ubytek lakieru (buteleczka lakieru jest w zestawie, ale sama nie odważyłam się zaaplikować lakieru),
- auto przez ostatnie dwa lata zrobiło 2tys km na rok na podstawie carvertical (w serwisie podawane z pamięci km, nie są idealnym odwzorowaniem rzeczywistości)
2. Serwis:
Auto jest co roku serwisowane we wrocławskim V-Tech(nieautoryzowany serwis Volvo), gdzie można zobaczyć cała jego historię lub sprawdzić przed zakupem (wyrażam zgodę na sprawdzenie auta w jakimkolwiek serwisie, wskazanym przez potencjalnego nabywcę). Na serwisach nie oszczędzaliśmy, serwis wynosił czasami, po 6-7tys PLN. Wymieniane miał praktycznie wszystko, co zgłosił serwis (na oryginalne części). Lista wszystkich serwisów załączona w postaci zdjęć.
Poprzednie serwisy:
- wymiana wszystkich amortyzatorów (Pan na przeglądzie rocznym stwierdził, że amortyzatory są jak nowe)
3. Tuning / osiągi
Auto w oryginale ma 177PS, jednak z dodanym oryginalnie tuningiem Heico Sportiv (dodany moduł), posiada 200PS i 450Nm.
Dynamika silnika jest (co to dużo mówić) świetna, auto jest szybkie, dynamiczne. Na autostradach w niemczech, prędkośc maksymalna wyniosła 235km/h. Jeśli chodzi o przyśpieszenie, dużo aut zostaje w tyle.
4. Dodatkowe wyposażenie
- Szyby boczne są klejone(oryginalnie). W takim sensie, że jeśli szyba pęknie, to rozbije się na drobne kawałeczki, ale nadal pozostanie cała. Ma to plusy i minusy :-) Minusem jest tutaj cena i dostępność oryginalnych szyb. Rok temu szyba od pasażera pękła od kamienia i została wymieniona na oryginał, lecz kosztowało to miesiąc oczekiwania, zakup niezbrojonej szyby (która to szyba jest w komplecie z autem, zapakowany w oryginalny karton)
- dodaję oryginalny bagażnik do volvo kupiony w salonie,
- komplet kół 18" volvo z oponami zimowymi,(felgi według mnie wymagają odswieżenia)
- model volvo c30 w skali 1:24 firmy Welly
5. Green czy nie green
Silnik posiada wbite w dowód normę spalin Euro 5, przy całym tuningu i swojej mocy Diesel, przechodzi testy spalin na przeglądach rejestracyjnych.
Dla zainteresowanych, posiadam raport wygenerowany na podstawie VIN z historią samochodu, który z chęcią udostępnię (bezpłatnie).
Polecam ten egzemplarz!
Zapraszam do kontaktu, postaram sie odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące auta.