WIĘCEJ ZDJĘĆ NA OTOMOTO
Na sprzedaż idzie te „sławne” Volvo C70 MK1 z 1998 roku, przedlift silnikiem 2.3t w wersji T5 spięty ze skrzynią automatyczną w najwyższej opcji z 3 trybami jazdy(Sport, eko, winter) oraz full opcją typu A (11 głośników z seryjnym wzmacniaczem i 2 zmieniarkami płyt, najwyższy model radia sc901, klima dwustrefowa automatyczna(świeżo nabita, odgrzybiona 08.06.2024), grzane skórzane fotele przód z regulacją elektryczną, system SIPS znany z tych starszych volvo, tapicerka drukolorowa skórzana w rzadkim zestawieniu czarno granatowym/niebieskim, drewniane dekory, tempomat, kontrola trakcji, procesor dźwięku ProLogic od Dolby i sporo innych, po prostu full opcja)
Cena podana tak jak stoi na letnich kołach MOMO RACING RUSH 18' z oponami Imperial, spokojnie na 2 sezony. Oddam taniej na zimówkach nowych na ori felgach 17' takie jak na filmiku.
OC:19.10.2025
PT: 18.10.2025
VIN: YV1NK5306WJ005843
Mam go od ponad 3 lat, ¾ auta wymienione bez oszczędzania, na wszystko mam faktury, historia auta jest od podpisania z niemieckim salonem volvo przez niemca 44 rocznik aż po mnie dzisiaj ze wszystkimi dokumentami i fakturami za wszystko, tuvy, briefy niemieckie, co się tylko da. 3 kluczyki, 2 piloty, pełna książeczka serwisowa i instrukcja. Za mojej kadencji wymienione:
Rozrząd pełny, świece, kable zapłonowe, nowy alternator, cewka zapłonowa, palec, przepływomierz na ori, pełna regeneracja maglownicy(ok 1800zł), drążki, końcówki, gumy, tuleje przód i tył, wahacze, amorki tył, przeguby, hamulce przód i tył razem z regeneracją zacisków, tarcze kotwiczne, olej co 10kkm na 5w40 Millers EE performance wraz ze wszystkimi filtrami jakie się da, nowa chłodnica przód podwójna łączona, przewody chłodzące do skrzyni, zbiorniczek płynu, termostat i pewnie wiele innych o których teraz nie pamiętam.
Dołożyłem zegary monitorujące parametry samochodu. Doładowanie turbo, temp oleju i temp chłodziwa na wyjściu. Auto posiada cały przód ABM importowany ze Szwecji. Lampy przód soczewka ABM BLACK, kierunki ABM BLACK i kierunki boczne. Ori posiadam i dodaje do auta. Silnik jest po ogólnej rewizji, zawieszenie ostatnio to samo, auto można powiedzieć „wsiadasz i jedziesz”. Na dniach dostanie nowe hamulce(właśnie dzisiaj 13,04 się to stało), polerke niektórych miejsc, na których widać, że były poprawki robione, zaślepkę haka i ogólne poprawki.
Auto nie jest idealne, ma 26 lat, nawet ja po tym czasie byłem w średnim stanie a co dopiero kawałek blachy na kołach. Głównie do poprawki są kwestie wizualne/lakiernicze/blacharkie, jak zwał tak zwał. Tu wgniotka, tu rdzawka, tu odpryski, nie jest to auto nowe z salonu tylko 26 letnie daily, nie chciałem tego robić bo nie zrobię tego dobrze a później ktoś zarzuci mi, że bity i składany z 4 dlatego zostawione, wszystko widać na zdjęciach. Nie mam nic do ukrycia. Chce go sprzedać a nie sprzedawać.
Jest to ten „sławny” egzemplarz z yt(gdzie widać go dokładnie z każdej możliwej strony, mocno nieaktualne jest to co tam mówię, zwłaszcza sytuacja cenowa oraz z dostępnością części zamiennych się zmieniła ale załączam dla ciekawskich https://www.youtube.com/watch?v=i9V426sedaE) oraz ten co przyczynił się do powstania dokładek MaxtonDesign(https://maxtondesign.pl/pol_m_Nasza-Oferta_Volvo_C70_Mk1-1997-2005-9941.html) więc troszkę historii za nim jest. Auto budowane pod siebie, spoty i zloty, nie było upalane czy katowane, zwykłe daily co ma dojechać gdzie potrzebuje. Wszystkie naprawy, mody, pierdoły robione w warsztacie Adrenaline Garage więc nie było januszowania ani robienia na odwal się.
Do obejrzenia w Rzeszowie po wcześniejszym kontakcie najlepiej sms