Auto zarejestrowane przeze mnie w 03.02.2022. Jestem drugim właścicielem w kraju. Auto importowane w 2016 roku przez poprzedniego właściciela (rej 25.02.2016). Dane zagraniczne z mobywatel nie wykazują że auto miało jakieś szkody zagraniczne. W Polsce auto jest bezwypadkowe. Nie mierzyłem jednak miernikiem.
Co było robione:
- rozrząd i dwumasa przez poprzedniego właściciela (przy ok 225k przebiegu)
- nowy akumulator rok 2022
- amortyzatory tył Sachs (rok 2022, mam faktury na części)
- wahacze, tuleje, tarcze, klocki tył TRW (2023-11, mam faktury na części)
- łożyska + tarcze i klocki przód (rok 2024 - mam fakturę na części + robota)
- CEM, czujnik promienia skrętu (2025) auto miało problemy z elektroniką (jak większość S40/V50) jednak zostało bardzo dobrze przebadane przez uznanego elektronika. Testowane na trasach powyżej 100km i wszystko było w porządku
Mechanicznie z autem nie działo się nic niepokojącego. Praktycznie całe zawieszenie jest zrobione. Przegląd bez najmniejszych problemów, amortyzatory sprawność 70-80%.
Układ klimatyzacji sprawny, grzeje, chłodzi - odgrzybiony, czynnik uzupełniony pod koniec 2023 roku.
Lakierniczo są oczywiście ryski, jakieś małe wgniotki. Delikatnie przetarty z tyłu z prawej strony.
Brak ognisk korozji.
W aucie padł czujnik parkowania (prawy przód) - jest to do zrobienia w 15 minut, wystarczy odchylić błotnik i przepiąć kabel nowego czujnika, który jest już włożony na miejsce tylko nie podpięty. Poza tym w aucie obecnie nie ma nic do roboty. Jest gotowe do jazdy. Nie ma DPF więc można bez problemów jeździć po mieście.
Wyposażenie z rzeczy ważniejszych:
- skóry w bardzo dobrym jak na ten wiek i te auta stanie
- tempomat
- czujnik deszczu
- czujniki parkowania
- zestaw głośnomówiący po bluetooth, parowanie z telefonem
- audio standardowe
- opony wielosezonowe z 2022-11 - mam fakturę
Brakuje grzanych siedzeń i grzanych lusterek bocznych
Auto do obejrzenia w Kraśniku. Oczywiście można podjechać na stację diagnostyczną na koszt kupującego.
W razie pytań zapraszam do kontaktu.