Na sprzedaż leci moje prywatne Volvo s40 T5 sport z napędem FWD, rok produkcji 19.11.2004. Po długich poszukiwaniach na europejskich portalach w końcu trafiony godny egzemplarz, sprowadzony osobiście ze Szwajcarii w październiku 2019 roku. Wychodzę z założenia, że lepiej dopłacić trochę pieniędzy i mieć pewne auto niż kupować pierwsze lepsze w pobliżu. Poprzednio volvo w jednej rodzinie od początku, dlatego jestem dopiero drugim właścicielem. Traktowane przeze mnie z wyjątkową dbałością w każdym aspekcie. Przez pierwsze dwie zimy nie widziało śniegu, kampiło sobie w ciepłym garażu. Nie pałowane, jeżdzone z głową, zawsze chwilę czekałem po odpaleniu aż olej dobrze rozejdzie się po silniku, a po jezdzie nie gasiłem od razu nawet jak gdzieś się spieszyłem. Uważałem na każdy dół a na parkingu pod sklepem stawałem dalej i wolałem przejść się 100 metrów, żeby tylko jakiś Józek mi nie przerysował. Jeżdżone dość mało bo kupione z przebiegiem 174tyś a teraz ma 213. Bardziej volvo służyło do weekendowych przejażdżek niż do jazdy codziennej. Tankowałem tylko benzynę 98 (z tego co mówił Szwajcar to on też), historia tankowań do wglądu w aplikacji orlen. Lakier w wybitnym stanie jak na prawie 20 letnie auto (drobne odpryski z przodu), blacharsko bez grama rdzy, fabryczny ocynk.
YV1MS684152076842
Wersja wyposażenia to SUMMUM + pakiet SPORT czyli najbardziej dopasiona występująca w tym modelu zawierająca m.in:
-wielofunkcyjną kierownicę
-skórzaną tapicerkę z automatycznie regulowanym fotelem kierowcy w każdej płaszczyźnie (z pamięcią)
-biksenony
-tempomat
-nawigację
-szyberdach
-komputer pokładowy
-światła przeciwmgłowe
-podgrzewane fotele
-zmieniarkę płyt CD
-12 głośnikowe PREMIUM audio z największą dostępną ilością trybów regulacji + fabryczny soobufer w bagażniku
-czujnik deszczu
Wyjątkowo rzadko spotykana konfiguracja w s40 gdzie w skład wszystkiego wchodzi silnik 2.5T B5254T3, manualna skrzynia biegów (w T5 często występowały nieudane automaty), pakiet sport oraz wersja wyposażenia. Stawia nas to w obszarze sprawy gdzie samochód można nazwać mianem wyjątkowego i bardzo trudno dostępnego na rynku, tym bardziej w tak świetnie utrzymanym stanie. Na auto nie żałowałem ani pieniędzy ani zdrowia psychicznego kiedy trzeba było coś naprawić. Wszystko potwierdza pewna historia serwisowa jak i dostępne faktury, gdzie przez ostatni rok wsadziłem worek pieniędzy mieszczący blisko 20 tysięcy złotych.
LIPIEC 2023
-Kompletny rozrządu Continental
-Tarcze i klocki przód + tył Quaro
-Łożyska z piastami przód
-Linki hamulca ręcznego
-Zamek tylnej klapy
-Przepływomierz Febi
-Świece NGK
Koszt 4350zł
SIERPIEŃ 2023
-Programowanie sterownika (stage 2)
Koszt 1300zł
WRZESIEŃ 2023
-Wymiana pasków wielorowkowych
-Regeneracja zacisków tył
-Półoś prawa
-Łożysko prawy tył
Koszt 1450zł
PAŹDZIERNIK 2023
-Amortyzatory przód + zestaw osłon + oboje i i poduszki z łożyskiem
-Łączniki stabilizatora tył
-Wahacz prawy
-Poduszka silnika górna prawa
-Półoś lewa
-Simmering
-Uszczelnienie układu dolotowego
-Termoizolacja przewodów elektrycznych
Koszt 2600zł
MARZEC 2024
-Wymiana zbiorniczka wyrównawczego
-Wymiana filtra kabinowego
Koszt 250zł
CZERWIEC 2024
-Kompletny remont skrzyni biegów (z nowym mechanizmem różnicowym, synchronizatorami, tuleją)
-Łożysko oporowe
-Uszczelnienie silnika
-Wymiana oleju + filtry
Koszt 6780zł
LIPIEC 2024
-Łożyska podpory półosi
-Czujnik temperatury płynu chłodniczego
-Czujnik doładowania turbo
-Regeneracja odmy
-Pompka spryskiwaczy
-Regeneracja rozrusznika
-Czujnik abs
-2x pasek wielorowkowy
Koszt 1800zł
Jeszcze masa innych rzeczy o których nie pamiętam.
Jak widać robione wszystko co potrzebne a nawet i więcej. Dzięki temu zdrowemu albo ktoś inny powie, że choremu podejściu do samochodu odwdzięcza się on zajebistymi wrażeniami z jazdy. Świetnie się prowadzi, równie dobrze przyspiesza a jeszcze lepiej brzmi. Zrobiony w nim stage2 w skład którego wchodzą:
-Pełen przelot z kwasówki, DP 2,75’’ dalej 2,5’’ na dwóch tłumikach, a to wszystko zakończone końcówkami 100mm
-Sztywny tip 76,1mm z filtrem K&N również z kwasówki pod wymiar
-Intercooler FMIC 550x230x65mm na 63,5mm rurze + opaski TurboWorks.
-Strojenie MATTECH Performance.
Doładowanie 1 bar, EGT max 860 przy 6k rpm. gdzie w serii wychodziło ponad 930. AFR 12.6 najlepsza moc.
Strojone na drodze, drogowe obciążenie, warunki oraz przepływ. Hamowany przy 28 stopniach z wynikiem 270km/428nm. W chłodniejszy dzień łapie pod 280km. Można by jeszcze ugrać 10-15km ale tak jest bezpiecznie (zapłon nieruszany).
Dołożony customowy grill, dokładka, przyciemnione lampy z przodu (folia do wymiany, zostawiam do wglądu żeby przyszły właściciel zdecydował jak mu pasuje), sprężyny Eibach -30mm, jest twardo ale w zakrętach przyjemnie.
Oprócz tego, że samochód utrzymany w pedantycznym stanie i traktowany jak jajko znajdzie się jakiś minus. Standardowo jak na s40 przystało do zrobienia podsufitka, odwieczny problem z półosiami bo lubią sobie puknąć mimo tego że są nówki, a podmieniane już 4 razy i zawsze to samo. No i centralny w obu drzwiach z tyłu przestał współpracować.
Finalizując samochód w niespotykanym stanie, potencjalny nabywca nie zawiedzie się podczas oględzin na miejscu. Zapraszam z miernikami lakieru, komputerami, szwagrami znawcami i innymi fachowcami. Zezwalam na sprawdzenie auta w dowolnym miejscu, stacji diagnostycznej czy innym serwisie.
Sprzedaję na seryjnych 18 calowych felgach (model volvo Medusa) wraz z oponami zimowymi z 2021r na których zrobione max 10 tyś km. Dla chętnego mogę zrobić dodatkowo cenę 3 tyś. za komplet felg Dotz Suzuka 18’’ na lato.
Zapewne nie wspomniałem o wszystkim dlatego zapraszam do kontaktu telefonicznego, w razie gdybym nie odbierał proszę o wiadomość SMS pod nr.
Nie urodziło mi się dziecko, nie wyjeżdżam za granicę, nie potrzebuję gotówki na wkład własny do kredytu. Sprzedaję (z lekkim bólem serca) bo czas na coś nowszego
Cena? Mało niemało. Wiem co sprzedaję więc szanujmy siebie i swój czas, a podejściu typu Janusz, że za samochód z 2004 roku taka kwota dzięki i do widzenia.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.