Dzień dobry,
mam Państwu do zaoferowania Volvo S60 z Polskiego salonu. Od nowości w kraju, co możecie Państwo szybko zweryfikować na stronie pojazd.gov.pl
Samochód został kupiony w zeszłym roku, jednak niskie przebiegi i zmiana pracy zmusza mnie do zmiany na benzynę. Nie chce zapchać filtrów i wtrysków przez niedogrzanie podzespołów.
Wyposażenie:
- grzane fotele przód
- tempomat
- speed limiter
- elektryczny hamulec ręczny
- pancerna skrzynia biegów - proszę nie wierzyć filmikowi jednemu z popularnych youtuberów że są wadliwe, jeśli się dba i wymienia olej to pracuję, a że ma swoją kulturę pracy przy zmianie biegów to już nie jej wina.
- fotel kierowcy regulowany w 3 płaszczyznach, co ważne przy wzroście 185 cm w górę
- super nagłośnienie by Volvo
- komputer pokładowy z Bluetooth - można wpiąć telefon, książki wszystko działa jak trzeba
- ekstra kieszonki w fotelach na drobne rzeczy
- klimatyzacja dwustrefowa, automatyczna
- asystent City Safety - naprawdę to super działa
- czujnik deszczu
- kierownica wielofunkcyjna
- zestaw głośnomówiący
- podgrzewanie i elektryczne sterowanie lusterek
- podgrzewana tylna szyba
- systemy SIPS i WHIPS
- sterowanie szybami z kluczyka i światłami Go Home, funkcja Panic Button
- czujniki tył i przód
- układ szybkiego nagrzewania wnętrza
- światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED
- światła skrętne, ksenony ze spryskiwaczami - spryskiwacze są ;)
- bezpieczeństwo Volvo
- podnoszona klapa bagażnika
Co ważne chce zaznaczyć na początku, że samochód technicznie nie wymaga wkładu jeśli ma się sprawdzić do pracy i na siebie zarobić to zrobi to bez zająknięcia w komforcie i ciszy jaką oferuję. Jeśli będzie Państwo natomiast szukać wypucowanego wizualnie egzemplarza od ręki to niestety estetycznie wymaga mojego lub Państwa wkładu.
Posiadam do niego wszystkie dokumenty, salonowe oraz książki. Dwa kluczyki. Sam regularnie zbieram FV i wpisuję aktualizacje do książki. Ostatnio wymieniana była pompa wspomagania, wyzionęła ducha po 13 latach. Do tego oczywiście adaptacja i wymiana płynów wspomagania.
Dodatkowo:
- olej i filtry co 15 tyś. zrobione w zeszłym tygodniu
- olej w skrzyni co 30 tyś. zrobione w zeszłym tygodniu
- wymieniony czynnik klimatyzacji
- wymienione paski osprzętu
- tarcze tył plus klocki TRW
- wyczyszczony chemią filtr DPF
- oczyszczone dynamicznie wtryski
- chłodnica powietrza
- chłodnica klimatyzacji z osuszaczem
- klocki i tarcze ATM Mikoda
- piasty tylne
- tuleje tylnych wahaczy plus kości
- felgi po prostowaniu
- osłony dodatkowa powlekana pod silnikiem i osprzętem
- wąż od intercoolera wymieniony na powlekany kewlarem
- wymienione awaryjne zamki
- xenony z Audi
- zaciski tylne po regeneracji na gwarancji 1 rok
- lampy przednie po regeneracji na gwarancji
- nowe opony letnie 2024
- opony zimowe
- wymiana kostki pompy paliwowej
- akumulator na gwarancji
Pewnie myślicie dlaczego aż tyle opisuję? Mówiąc wprost chce żebyście byli Państwo świadomi i nie zmarnowali swojego czasu. Cena samochodu wynika z faktu bardzo dużych wahań cen na rynku.
Dlaczego ten?
Bo jest sprawdzony, komfortowy, cichy, ma bezpieczną moc i co ważne dla bardziej zaawansowanych technicznie nie posiada (pomimo Polskiego pochodzenia) wadliwego sterownika turbosprężarki, który potrafi być utrapieniem właścicieli Volvo. Dwa zestawy opon.
Do tego szczerze mówię co jest i nie ukrywam jak to się zdarza...
Zapraszam do kontaktu