Dzień dobry,
mam Państwu do zaoferowania Volvo S60 z Polskiego salonu. Od nowości w kraju, co możecie Państwo szybko zweryfikować na stronie pojazd.gov.pl
Samochód został kupiony w dwa lata temu, jednak niskie przebiegi i zmiana pracy zmusza mnie do zmiany na benzynę. Nie chce zapchać filtrów i wtrysków przez niedogrzanie podzespołów.
Wyposażenie:
- grzane fotele przód
- tempomat
- speed limiter
- elektryczny hamulec ręczny
- pancerna skrzynia biegów - proszę nie wierzyć filmikowi jednemu z popularnych youtuberów że są wadliwe, jeśli się dba i wymienia olej to pracuję, a że ma swoją kulturę pracy przy zmianie biegów to już nie jej wina.
- fotel kierowcy regulowany w 3 płaszczyznach, co ważne przy wzroście 185 cm w górę
- super nagłośnienie by Volvo
- komputer pokładowy z Bluetooth - można wpiąć telefon, książki wszystko działa jak trzeba
- ekstra kieszonki w fotelach na drobne rzeczy
- klimatyzacja dwustrefowa, automatyczna
- asystent City Safety - naprawdę to super działa
- czujnik deszczu
- kierownica wielofunkcyjna
- zestaw głośnomówiący
- podgrzewanie i elektryczne sterowanie lusterek
- podgrzewana tylna szyba
- systemy SIPS i WHIPS
- sterowanie szybami z kluczyka i światłami Go Home, funkcja Panic Button
- czujniki tył i przód
- układ szybkiego nagrzewania wnętrza
- światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED
- światła skrętne, ksenony ze spryskiwaczami
- bezpieczeństwo Volvo
Co ważne chce zaznaczyć na początku, że samochód technicznie nie wymaga wkładu jeśli ma się sprawdzić do pracy i na siebie zarobić to zrobi to bez zająknięcia w komforcie i ciszy jaką oferuję
Posiadam do niego wszystkie dokumenty, salonowe oraz książki. Dwa kluczyki. Sam regularnie zbieram FV i wpisuję aktualizacje do książki. Ostatnio wymieniana była pompa wspomagania, wyzionęła ducha po 13 latach. Do tego oczywiście adaptacja i wymiana płynów wspomagania.
Dodatkowo:
- olej i filtry co 15 tyś. zrobione w zeszłym tygodniu
- olej w skrzyni co 30 tyś. zrobione w zeszłym tygodniu
- wymieniony czynnik klimatyzacji
- wymienione paski osprzętu
- tarcze tył plus klocki TRW
- wyczyszczony chemią filtr DPF
- oczyszczone dynamicznie wtryski
- chłodnica powietrza
- chłodnica klimatyzacji z osuszaczem
- klocki i tarcze ATM Mikoda
- piasty tylne
- tuleje tylnych wahaczy plus kości
- felgi po prostowaniu
- osłony dodatkowa powlekana pod silnikiem i osprzętem
- wąż od intercoolera wymieniony na powlekany kewlarem
- wymienione awaryjne zamki
- xenony z Audi
- zaciski tylne po regeneracji na gwarancji 1 rok
- lampy przednie po regeneracji na gwarancji
- nowe opony letnie 2024
- opony zimowe
- wymiana kostki pompy paliwowej
- akumulator na gwarancji
Pewnie myślicie dlaczego aż tyle opisuję? Mówiąc wprost chce żebyście byli Państwo świadomi i nie zmarnowali swojego czasu. Cena samochodu wynika z faktu bardzo dużych wahań cen na rynku.
Dlaczego ten?
Bo jest sprawdzony, komfortowy, cichy, ma bezpieczną moc i co ważne dla bardziej zaawansowanych technicznie nie posiada (pomimo Polskiego pochodzenia) wadliwego sterownika turbosprężarki, który potrafi być utrapieniem właścicieli Volvo. Dwa zestawy opon.
Do tego szczerze mówię co jest i nie ukrywam jak to się zdarza...
Zapraszam do kontaktu