Cześć!
Mam na sprzedaż Volvo S60 T5 – jedną z najlepszych wersji, zaraz po legendarnej wersji R, która była szczytem możliwości Volvo w tamtych latach.
Krótko o samochodzie:
Jest bardzo wygodny, stabilny w zakrętach, a dzięki instalacji gazowej BRC ekonomiczny (spalanie na poziomie 9–13 l/100 km). Co najważniejsze, auto jest niezawodne. W rękach mojej rodziny od ponad 12 lat – przez cały ten czas nigdy nie było problemów z silnikiem czy innymi poważnymi usterkami.
Proszę o szacunek dla mojego czasu – nie interesują mnie głupie oferty. W zamian postaram się dokładnie opisać aktualny stan samochodu. Nie jest to auto nowe, ale świetnie utrzymane jak na rok 2003.
________________________________________
Specyfikacja pojazdu:
Wersja: Kanadyjska
VIN: YV1RS53D322131146
Silnik i osiągi:
• Silnik: 2.3-litrowy, 5-cylindrowy turbodoładowany benzynowy + gaz BRC
• Moc: 250 KM
• Moment obrotowy: 330 Nm (2400–5200 obr./min)
• Przyspieszenie 0–100 km/h: ~6,8 sekundy
• Napęd: na przednie koła
• Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna lub opcjonalna automatyczna
________________________________________
Wyposażenie:
• Elektrycznie regulowane szyby i lusterka – działa bez zarzutów
• Składane zagłówki tylne sterowane przyciskiem – działa bez zarzutów
• Szyberdach – działa bez zarzutów
• Elektrycznie sterowany fotel kierowcy – działa losowo (prawdopodobny problem z modułem komfortu)
• Elektrycznie sterowany fotel pasażera – działa bez zarzutów
• Pamięć ustawień fotela kierowcy – również działa losowo (prawdopodobny problem z modułem komfortu)
• Podgrzewany fotel kierowcy – nie działa (prawdopodobnie uszkodzony kabel grzewczy)
• Podgrzewany fotel pasażera – działa bez zarzutów
• Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja – działa bez zarzutów
• Skórzane fotele – w bardzo dobrym stanie, choć boczek fotela kierowcy ma amatorsko zszyte uszkodzenie
• Tempomat – działa bez zarzutów
• Radio ze zmieniarką płyt – działa, ale jako wersja kanadyjska nie obsługuje fal parzystych (dodaję w gratisie transmiter Bluetooth z ładowarką)
• ABS, EBD, TRACS, DSTC – wszystkie systemy działają bez zarzutów
• Skórzana tapicerka – stan bardzo dobry
• Aluminiowe panele wnętrza – w dobrym stanie, dodają uroku
• Poduszki powietrzne: czołowe, boczne i kurtyny – prawdopodobnie działają (trudno to zweryfikować)
________________________________________
Stan techniczny i serwis:
• Rozrząd: do wymiany za około 15 tys. km
• Skrzynia biegów: automatyczna – olej do wymiany za 20 tys. km, działa bardzo dobrze
• Maglownica: delikatny luz pionowy (nie przeszkadza w jeździe)
• Przeguby: wymieniane 2 lata temu
• Silnik: pali na dotyk, oleju prawie nie bierze, serwisowany regularnie
• Wahacze: w dobrym stanie
• Wydech: wymaga uwagi – zaleca się wymianę w najbliższym czasie
• Karoseria: w dobrym stanie jak na rocznik, z drobnymi poprawkami lakierniczymi. Zachęcam do obejrzenia na żywo.
• Podwozie: stan dobry, ale pojawia się korozja na niektórych elementach.
• Lampy: szkło – nie matowieją, choć prawa lampa jest pęknięta (najpewniej od kamienia).
• Opony: letnie 225/45 R17 (rocznik 2020, dobry bieżnik). W gratisie stalowe felgi z oponami zimowymi R16 (rocznik 2014, duży bieżnik, ale zalecam ich wymianę ze względu na wiek) lub opony Zimowe ten rok myślę że można pojeździć 225/45 R17 Rocznik 2018 bieżnika jeszcze dużo
• Przebieg: 330 tyś km
________________________________________
Instalacja gazowa:
• Gaz BRC – działa bez zarzutów. Zalecam serwis (wymiana filtrów, przegląd), ponieważ ostatnio serwisowany był 2 lata temu.
________________________________________
Chyba wszystko opisałem.
Proszę pamiętać, że nie jestem mechanikiem – staram się podać możliwie dokładne informacje, ale mogłem coś pominąć lub źle ocenić.
Jeśli szukasz auta w idealnym stanie z roku 2003 w tej cenie, gdzie wszystko zostało wymienione i można od razu jeździć bez żadnych poprawek – lepiej zgłoś się do handlarza on na pewno Ci takie bajki poopowiada. W mój samochód włożysz trochę serca i odwdzięczy Ci się jeszcze na lata
Pozdrawiam