Samochód od 10 lat w moim posiadaniu, Jestem 4 właścicielem. Wszystkie niedociągnięcia naprawiane na bieżąco. W trakcie całej eksploatacji, nie było żadnych problemów z samochodem, auto prowadzi się pewnie i dynamicznie.
Pojazd został nabyty w Belgii w 2001 roku, sprowadzony w 2006 roku przez kolejnego właściciela (Polaka), następnie w 2014 roku go nabyłem z przebiegiem 214.000 km.
W październiku tego roku został wymieniony akumulator na nowy (gwarancja).
Zaraz po kupnie wykonałem niezbędne minimalne naprawy:
- Wymiana rozrządu
- wymiana oleju i filtrów (olejowego, 2 kabinowych i paliwa), płynu chłodniczego
- wymiana sprężyn z przodu i amortyzatorów przednich.
Następnie olej był zmieniany co ok. 10.000km
Dwa lata temu, przy przebiegu 305.000km został wymieniony rozrząd oraz amortyzatory tylne.
Auto wyposażone jest w praktycznie niezniszczalny, pięciocylindrowy silnik D5 (stara technologia, konstrukcja volvo) o pojemności 2,4L. Charakteryzuje się mocą 163 KM i jest jak na gabaryty pojazdu dość żwawy.
Samochód wyposażony jest w elektryczne szyby, 2-strefową automatyczną klimatyzację, fabryczne radio ze zmieniarką na 4CD, dodatkową zmieniarkę USB/SD/AUX do odtwarzania plików WAV/MP3 (kompatybilna z autem - wszystko sterowane z poziomu radia lub kierownicy, nie zakłócająca pracy innych podsystemów).
Fotele nie są wygniecione i nadal przyjemnie się w nich podróżuje.
Do auta w komplecie są koła letnie - oryginalne 17" felgi volvo z tamtego okresu + opony Yokohama BluEarth, na których komfort podróżowania jest trudny do pobicia przez nowsze konstrukcje.
Auto jest idealną bazą na klasyka - poza częściami eksploatacyjnymi jest całe w oryginale. Przy stosunkowo niewielkim nakładzie pracy może być prawdziwą perełką.
W razie pytań, chętnie udzielę więcej informacji