Dzień dobry,
Oferuję na sprzedaż prywatny samochód, którego jestem trzecim właścicielem, w tym drugim w kraju. Auto kupiłem w 2021 roku i służy mojej rodzinie do bezpiecznego poruszania się na codzień. Jest przestronne, wygodne i eleganckie. Silnik to dwulitrowy diesel z grupy PSA (136KM), który zdecydowanie słynie ze swojej niezawodności. Skrzynia manualna, pomimo faktu, że jest mniej "wygodna" od automatycznej, jest zdecydowanie bardziej bezawaryjna i bezobsługowa. Zawieszeniowo auto w bardzo dobrym stanie- nic nie puka i nie trzeszczy, jest zwarte i komfortowe. Stan powłoki lakierniczej oceniam na bardzo dobry- oczywiście auto ma ponad 300 tyś. km przebiegu i było w tym czasie używane, ale brak jest na nim jakichkolwiek ognisk korozji, czy większych uszkodzeń. Posiadam dwa komplety felg aluminiowych z oponami zimowymi i letnimi oraz dwa komplety dywaników dla zdecydowanego kupca. Auto wyposażone jest w hak, ale w swojej historii tylko raz ciągnąłem nim przyczepę. Klimatyzacja dwustrefowa z nawiewem na tył w pełni sprawna. Każde dodatkowe wyposażenie auta działa. Jedynym mankamentem dla wymagającego kupującego będzie pękający boczek siedziska na fotelu kierowcy, myślę, że to kwestia kilkuset złotych u tapicera.
Z racji, że jest to główne auto w rodzinie dbałem i dbam o nie aż nadto, poniżej krótka historia ważniejszych napraw:
- 2018 rok drobna naprawa lakiernicza (na zdjęciach faktura oraz zainteresowanemu udostępnię raport, który wygenerowałem kupując to auto),
- 2019 rok wymiana DPF (na oryginalny nowy! faktura na zdjęciach),
- 2019 rok regeneracja wtryskiwaczy (niestety zapomniałem przy zakupie o wzięciu dowodu),
- 2021 rok wymiana kompletnego sprzęgła z kołem dwumasowym (ok. 310.000 km),
- 2022 rok wymiana rozrządu oraz pompy wody (ok. 318.000 km),
- 2023 rok wymiana tarcz, klocków przedniej osi oraz tuleje tylnych wahaczy (tzw. cukierki) (ok. 327.000 km),
- 2024 rok generalny remont głowicy silnika wraz z jej regeneracją/planowaniem, wymianą wałka rozrządu, uszczelką pokrywy i głowicy, dźwigienkami zaworowymi oraz zaworami oraz przy okazji nowy komplet świec żarowych (niestety z racji już słusznego przebiegu przytkane były kanały olejowe w głowicy, co doprowadziło do przytarcia wałka i zerwania dźwigienek zaworowych)- wszystkie podzespoły wymienione na nowe i dobrej jakości. Podczas tej naprawy sprawdzony został też stan turbiny- bez wycieków i luzów, bardzo dobra kondycja.
Na naprawy, na które nie wstawiłem potwierdzenia w formie zdjęcia posiadam jeszcze zdjęcia faktur- dla naprawdę zainteresowanego wszystko przedstawię.
Oczywiście wymiany kompletu filtrów wraz z olejem co max. 10000 km lub co roku nie ujmuję- to oczywistość.
Jak widać wszelkie bolączki silnika diesla, które tak naprawdę są możliwe w ciągu ostatnich 5 lat zostały wykluczone, autem poruszałem się z pełną świadomością i zaufaniem.
Powodem zmiany auta są już krótsze trasy i zwyczajnie przesiadam się na benzynę w SUVie.
Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych do obejrzenia auta w Mostach (gm. Kosakowo obok Gdyni) i kontaktu telefonicznego- rozwieję wszelkie wątpliwości i opowiem wszystko, co musicie Państwo wiedzieć o tym aucie. OC I przegląd ważne do sierpnia 2025.