Sprzedam samochód – sprawny, po serwisach!
Spalanie benzyna:
Miasto - około 12-14 L / 100km, Trasa - 8-10 L / 100km
Spalanie LPG:
Miasto - około 13 L / 100km, trasa 10-12 L / 100km
(Na LPG było jeżdzone spokojnie, bez zbędnego dodawania gazu ze względu na cel wykorzystania gazu, na codzień jezdzone na benzynie, trasy +100km głównie na LPG.)
Przebieg: 380 600 km (cały czas rośnie).
Silnik: V8 B8444S, olej 0W30, regularnie wymieniany co +/-10 tys. km.
Instalacja LPG – działa bez problemu oraz jest po serwisie.
Gdybym nie odbierał telefonu to proszę o sms.
Auto prowadzi się dobrze, jazda jest komfortowa, a skrzynia mimo przebiegu działa dobrze.
Na naprawy posiadam paragony części.
Dla osoby mocno zainteresowanej chętnie pokażę raport uszkodzeń z USA. Szkoda była niewielka (przednie błotniki + wahacz), zlikwidowana w 2017 roku, od tamtego czasu został naprawiony i dołożony gaz. Butla z gazem ważna jeszcze około ponad 2 lata
Samochód jest w moim posiadaniu od 2023 roku.
Na każdym elemencie jest tabliczka znamionowa oryginalna z numerem VIN pojazdu (ćwiartki, drzwi, maska, błotniki itp.)
Najważniejsze atuty:
- Licznik TFT i kierownica z poduszką (mogę założyć oryginalny licznik i kierownicę na życzenie)
- Bluetooth jako AUX zabudowane w środku
- Audio high performance
- Skrzynia mimo wieku działa okej
- Nowa pompa wspomagania i świeże płyny eksploatacyjne
- OC do 27.09.2025
- Przegląd do 18.10.2025
- Samochód po serwisach
- Felgi R-Design 18" z parumiesięcznymi oponami wielosezonowymi, które spisały się w zimę 2024-2025
- Interwał olejowy resetowany po wymianie i ustawiony na 10tys km w liczniku, także nie da się przeskoczyć terminu serwisu (pozostało około 2,5 tys km do wymiany)
- Adapter na stacje benzynowe do LPG
- Złącze LPG schowane obok wlewu paliwa
Lista wymienionych elementów (od 2023):
- Zawieszenie przód: kompletne wahacze, amortyzatory, piasty (z łożyskami), łączniki stabilizatorów
- Zawieszenie tył: amortyzatory, łączniki stabilizatorów, małe wahacze
- Układ chłodzenia: nowa chłodnica wody i klimatyzacji (Valeo)
- Układ wspomagania: nowa pompa, zbiorniczek, płyn i przewód
- Hamulce: wymienione tylne tarcze i klocki (Brembo)
- Instalacja LPG: nowe filtry i przewody
- Uszczelki: kolektora ssącego i pokryw zaworów
- Pasek klinowy
- Napinacz paska + 2 rolki (oryginalne z serwisu volvo)
- Linka maski
- Prawy zamek maski z czujnikiem
- Filtr powietrza/olejowy wraz z wymianą oleju
Do zrobienia:
- Silniczek hamulca ręcznego (mam nowy kupiony)
- Bateria alarmu
- Błąd reflektorów (zamontowane Xenony, ale brak modułu poziomowania)