Volvo S80 - 1
Volvo S80 - 2
Volvo S80 - 3
Volvo S80 - 4
Volvo S80 - 5
Volvo S80 - 6
Volvo S80 - 7
Volvo S80 - 8
Volvo S80 - 9
Volvo S80 - 10
Volvo S80 - 11
Volvo S80 - 12
Volvo S80 - 13
Volvo S80 - 14
Volvo S80 - 15
Volvo S80 - 16
Volvo S80 - 17
Volvo S80 - 18
Volvo S80 - 19
Volvo S80 - 20
Volvo S80 - 21
Volvo S80 - 22
Volvo S80 - 23
Volvo S80 - 24
Volvo S80 - 25
Volvo S80 - 26
Volvo S80 - 27

1 / 28

Volvo S80 - 1
Volvo S80 - 2
Volvo S80 - 3
Volvo S80 - 4
Volvo S80 - 5
Volvo S80 - 6
Volvo S80 - 7
Volvo S80 - 8
Volvo S80 - 9
Volvo S80 - 10
Volvo S80 - 11
Volvo S80 - 12
Volvo S80 - 13
Volvo S80 - 14
Volvo S80 - 15
Volvo S80 - 16
Volvo S80 - 17
Volvo S80 - 18
Volvo S80 - 19
Volvo S80 - 20
Volvo S80 - 21
Volvo S80 - 22
Volvo S80 - 23
Volvo S80 - 24
Volvo S80 - 25
Volvo S80 - 26
Volvo S80 - 27

Najważniejsze

Przebieg

354 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 400 cm3

Moc

185 KM

Opis

Do sprzedania Volvo S80 II D5 185hp rocznik 2008, automat, aktualny przebieg 354 tys. Auto zdrowe i zadbane. Egzemplarz nie zmęczony, co czuć podczas jazdy oraz widać na żywo.


Wewnątrz skóry są ładne, brak uszkodzeń w kabinie, wszystko działa tak jak powinno, łącznie z nawigacją (wgrane najnowsze mapy), klimą, audio i innymi systemami. Plastiki, łącznie z roletką schowka, są w ładnym stanie, co widać na zdjęciach - nic nie jest popękane. Żaden element nie był regenerowany ani wymieniany.


Blacharsko stan bardzo ładny, na przednim prawym nadkolu może przydałaby się kosmetyka. Zero korozji jeśli chodzi o karoserię - te modele są świetnie zabezpieczone. Malowany był lewy tył auta, tzn. nadkole + drzwi pasażera (miałem szkodę/wandalizm, mogę pokazać zdjęcia - malowanie bardzo profesjonalne w Autodent w Strzeszkowicach). Naprawiany był też tylny zderzak po niegroźnej stłuczce w maju zeszłego roku. Naprawa wykonana w nextcolor Radzymin. jedynym mankamentem jest niewielkie pęknięcie na kloszu prawej tylnej lampy.


Spód auta również ładny, bez konieczności ingerencji czy pilnego zabezpieczania. Auto nigdy nie miało haka.


Mechanicznie wszystko sprawne w 100%. Wszystkie naprawy robione były na bieżąco. Silnik za posiadania mojego i poprzedniego właściciela był tankowany tylko paliwami premium, zalewany dedykowanym olejem 0w30 o normie A5/B5 (Liqui Moly lub Motul) co 10 tys. km. Silnik absolutnie NIE bierze oleju pomiędzy wymianami. Używałem tylko filtrów marki Knecht/Mahle oraz innych wysokiej jakości podzespołów, dzięki temu silnik jest zdrowy i bardzo oszczędny. Mam lekką nogę, jeżdżę spokojnie i na krajówkach ok 90km/h zejście do 5-5.5l nie jest żadnym problemem.


DPF czy EGR nigdy nie były problemem, filtr nie jest zapchany, wypala się sam w sposób niezauważalny i z mojego punktu widzenia jest bezobsługowy. Jestem zwolennikiem fabrycznych rozwiązań i nie kombinowania, zwłaszcza przy tak udanej i sprawdzonej konstrukcji jak D5. Swirl jest pozostawiony tam gdzie powinien być, został profilaktycznie wymieniony zaraz po zakupie.


Skrzynia automatyczna jest w świetnym stanie, płyn przekładniowy wymieniany był co 30-35 tys. Akurat przy następnej wymianie oleju silnikowego dobrze byłoby też wziąć pod uwagę wymiane oleju w przekładni .Skrzynia nie szarpie i nie hałasuje w żadnych sytuacjach, działa tak jak powinna, czyli w sposób prawie niezauważalny - zarówno na zimnym jak i rozgrzanym oleju.


Zawieszenie nie ma żadnych luzów czy innych problemów. Na ostatnim przeglądzie, czyli w wakacje maszyna diagnostyczna wskazała wydajność przedniego na poziomie 85% a tył w okolicy 90%. Nie ma mowy o żadnych niepokojących dzwiekach, wybiera nierówności tak jak nalezy.Sporo innych elementów, które z wiekiem wymagają serwisu w tych modelach, zostało naprawione lub wymienione (np. pompa paliwa, sprężarka klimatyzacji, pompka spryskiwaczy, stacyjka, elektroniczna blokada kolumny kierowniczej itp). Komplet wtryskiwaczy wymieniony w 2019 roku. Auto w moim posiadaniu od kwietnia ubieglego roku, zrobiłem nim ok 30 tyś km. Od razu po zakupie wymieniony kompletny rozrząd, niedługo po tym serwo hamulcowe. w połowie listoada wymieniłem pompę wspomagania i opony na nowe goodride all season 225/55/17 .


Mówiąc wprost: auto jest przeinwestowane. Nie wymaga nakładów finansowych, jedynie standardowe kwestie eksploatacyjne, które i tak każdy po zakupie robi: serwis olejowy (akurat niedługo wypada 10 tys. km)


Z wyposażenia m.in. nawigacja GPS (najnowsze dostępne mapy), podgrzewane przednie fotele, klimatyzacja dwustrefowa, wgrany polski język menu, czujniki parkowania z tyłu, przyciemnione tylne szyby (dobre folie, lekkie przyciemnienie - nocą nadal dobra widoczność).


Volvo obecnie stoi na 17 calowych oryginalnych felgach (model Canicula) z całorocznymi oponami Goodride allseason. przejechalem na nich maksymalnie 15 tys.


Przed zakupem auto było dla mnie bardzo dokładnie sprawdzane przez specjalistę, wybrałem najzdrowszy egzemplarz jaki wtedy znalazłem i nie zawiodłem się. To zdecydowanie najlepsze auto jakie miałem. Chętnie oddam je w dobre ręce, a nie do zaorania. Sprzedaję tylko i wyłącznie dlatego, że mam nagle wydatki związane z mieszkaniem.


W zdjęciach publikuję też tabelkę z historią serwisową z ostatnich 4 lat - wszystkie naprawy udokumentowane, faktury na ostatni serwis rozrząd, serwis olejowo filtrowy i serwo hamulcowe też do wglądu. Zainteresowanym osobom mogę też przekazać rozkodowany VIN, w celu sprawdzenia dokładnego wyposażenia.


Auto nie było serwisowane w przypadkowych miejscach - tylko i wyłącznie w sprawdzonym serwisie Auto-Lux Kalinówka, z którego były własciciel korzystał od wielu lat oraz u znanych w Lublinie magików od Volvo czyli GC Customs. Wymiana i programowanie wtrysków zrobiona w renomowanym VIP Serwis w Radomiu. Odkąd jeżdżę nim po Warszawie i okolicach dbają o niego specjaliści od Volvo z serwisu Skan Car na Bródnie.


Volvo czeka w Markach pod Warszawą, zapraszam, warto obejrzeć na żywo i przejechać się osobiście. Oczywiście nie mam problemu ze sprawdzeniem auta w warsztacie lub na stacji diagnostycznej na koszt kupującego. Ewentualna negocjacja ceny tylko i wyłącznie po oględzinach.

 

25 listopada 2024 16:29

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2008

Model pojazdu

S80

Generacja

II (2006-)

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Srebrny

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

22500

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo
Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Marki, wołomiński, Mazowieckie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store