Wystawiam na sprzedaż mój prywatny samochód, który służył mi na dojazdy do pracy (Kraków - Wiedeń). Samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym. Wizualnie posiada kilka wad lakieru (po poprzednim właścicielu), które można naprawić, ale mi one nie przeszkadzały.
W ostatnim czasie wymienione zostały na nowe następujące elementy: -wszystkie cztery aktywne amortyzatory (przednie z łożyskiem i poduszką)
- nowe tarcze i klocki hamulcowe na przedniej osi
- nowe klocki hamulcowe na tylnej osi
- nowe opony letnie (2024 Falken)
- nowe opony zimowe (2024 Yokohama)
- Olej w przekładni kątowej, moście i Haldex
- nowe sprzęgło i pasek alternatora
- nowy akumulator
Samochód jest w wersji executive dlatego posiada bardzo bogate wyposażenie takie jak:
- piękna brązowa skórzana tapicerka
- podgrzewane i wentylowane przednie siedzenia
- podgrzewana tylna kanapa
- z tyłu lodówka
- deska rozdzielcza pokryta skórą
- podwójne szyby boczne
- kamera tył i przód
- podgrzewana kierownica
- rozpoznawanie znaków drogowych
oraz to, co należy do normalnego wyposażenia, jak np.:
- w pełni elektroniczne fotele przednie
- czujniki cofania przód i tył
- czujniki martwego pola
- asystent pasa ruchu
- aktywny tempomat i radar
- podgrzewana szyba przednia i tylna, dysze spryskiwaczy oraz lusterka
- szyberdach
- system audio Premium Sound
- keyless go + dwa kluczyki.
Samochód jeździł głównie po autostradach. Wszystkie wymiany oleju, łącznie z tymi w automatycznej skrzyni biegów, przeprowadzane były na czas. Auto nie ma nigdzie rdzy.
W grudniu przeszedł przegląd techniczny w Austrii i otrzymał nową naklejkę, która jest ważna do 12/20025 + 4 miesiące.
W samochodzie jest zamontowany ostatni porządny szwedzki silnik diesla, dbając o regularne wymiany olejów, pasków itp, możemy przejechać bez problemu jeszcze z 400- 500 tys km.
Takich silników niestety już nie produkują.
Jeśli takiego samochodu szukasz to jest to jedna z niewielu okazji.
Auto jest do obejrzenia w Krakowie.
Niestety samochód jest jeszcze na austriackich rejestracjach, więc nowy właściciel musi doliczyć sobie koszty przerejestrowania oraz akcyzy.
Cena jest oczywiście do rozsądnej negocjacji.