Volvo S80 II 2.5 Manual, 2007
- Silnik: 2.5 Turbo, 200 KM
- Rok produkcji: 2007
- Przebieg: 268 200 km
- Skrzynia biegów: Manualna
- Napęd: Przedni
Wyposażenie:
- klimatyzacja automatyczna 2-strefowa
- DSTC
- elektryczne, podgrzewane lusterka, szyby
- Czujniki parkowania tylne
- CD
- Tempomat
- 2 komplety opon na 2 różnych felgach. (lato - alu 245/40/18 i zima 215/55/16)
- skórzane fotele, podgrzewane - przednie
- podgrzewana tylna szyba
- komputer pokładowy
- przyciemniane tylne szyby
- urządzenie antykuna
Samochód z 2007 roku, dobrze utrzymany, idealny dla osób ceniących komfort, bezpieczeństwo i dynamiczną jazdę. |Jest to samochód krajowy.
Serwisowo wszystkie przeglądy, naprawy robione od razu bez oszczędzania na częściach czy olejach (Motul 5W40).
Silnik bardzo przyjemny do jazdy, kiedy potrzeba mocy bez problemu pozwala wyprzedzać bez obaw, dobrze się prowadzi. Odpala bez problemu, nie dymi, silnik jest w super stanie.
Z rzeczy które wymieniłem podczas swojego posiadania to:
-wymieniona przekładnia na regenerowaną (pojawiały się niewielkie luzy),
- wymiana końcowych tłumików układu wydechowego (korozja),
- regularne wymiany oleju (co 10K) oraz filtrów, wymiana płynu chłodniczego
Auto w 100% sprawne i sprawdzone w trasach, używane na codzień w krótsze oraz dalsze wypady (Włochy, Chorwacja) - polecam bez obaw.
minusy są również oczywiście i mówię o nich bez ukrywania: nieduże obcierki parkingowe przód obie strony, wgniotka przy tylnym lewym kole (wszystko podczas parkowania, część niestety nie z mojej winy - auto jest spore i inni kierowcy mają problemy), felga od zimowego kompletu została uszczerbiona na krawężniku i wymieniona na podobną, fotel kierowcy (skóra) widać trochę zużycie, mieszek zmiany biegów -niewielka dziurka w skórze, z lewej strony obtarta skóra na kierownicy.
Auto miało lakirowany element prawego tylnego błotnika.
Z tego co trzeba będzie zrobić po zimie to napewno konserwację przodu poprawić.