Auto pochodzi z polskiego salonu Volvo i przez kilkanascie lat bylo w rekach jednego wlasciciela. Auto zakupilem z mysla o wyjazdach wakacyjnych, do jazd lokalnie posiadam drugi samochod. Srednie spalanie w tym egzemplarzu to 5,5l - 7,5l co daje odpowiednio zasieg na pelnym baku 1200km - 900km.
-> sprawdzony silnik diesla, konstrukcja Forda, stosowany m.in. w Citroenie C5, Fordzie Mondeo, auta z tym silnikami robia bez problemu 500 tys km,
-> posiada filtr DPF, wypalanie co średnio 600-700km, jest to filtr typu suchego, nie trzeba uzupelniac zadnego plynu Elyos, itd,
-> 18" felgi Tomasson z oponami całorocznymi Falken (2022r.),
-> 2 klucze,
-> automatyczna klimatyzacja,
-> 2022 wrzesień, wymiana świec żarowych, oleju w skrzyni+silniku
-> 2022 październik, wymiana rozrządu
-> 2022 listopad, wymiana nagrzewnicy, opon na wielosezonowe Falken,
-> 2023 styczen, regenaracja zaciskow hamulcowych tył,
-> 2023 marzec, wymiana intercoolera,
-> 2023 maj, konserwacja podwozia, serwis klimatyzacji, wymiana czynnika, ozonowanie,
-> 2023 listopad, wymiana akumulatora na Bosch S4, oleju w silniku,
-> 2023 grudzien, czyszczenie wtryskiwaczy, wymiana podkładek,
-> 2024 listopad, wymiana tarcze+klocki tył,oleju w silniku,
-> 2024 grudzień, wymiana amortyzatorów przód+tył,
Jak widać auto zadbane i poszanowane. Na bieżąco serwisowane, wymieniany olej oraz wszelkie filtry. We wnetrzu brak jakichkolwiek śladów zużycia. Na przeglądzie rejestracyjnym w lutym diagnosta nie mial zadnych uwag. Auto przez najblizszy rok nie wymaga absolutnie zadnego wkladu finansowego.