Samochód zakupiony przez nas w 2019 roku ze znikomym przebiegiem, konfiguracja nowego była na około 395 tyś zł. Dzielnie posłużył, ale chęć zakupu następnego musi być poprzedzona sprzedażą tego. Jedenaście osobówek to za dużo, dwunastej nie wytrzyma moja żona.
Auto było serwisowane w niezależnym serwisie Porsche/ Volvo/ BMW w mojej okolicy, który ma nieposzlakowaną opinię. Na wszystkie serwisy, które wykonywałem regularnie od 10 do 15 tyś km przebiegu mam szczegółowe faktury. Serwis dbał, aby auto zawsze było gotowe do drogi i wykonywał poza zleconymi również inne czynności, które uważał za słuszne.
Wyposażenie jest bardzo bogate, z moich obserwacji brakuje ogrzewanej tylnej kanapy, która jest zastąpiona tą z wbudowanymi podwyższeniami dla dzieci. Auto ma ogrzewanie postojowe, które można programować z interfejsu lub z aplikacji, klimatyzacje z czterema strefami, pełny pakiet zewnętrzny R-Design z podwójnymi końcówkami wydechu, zderzakami oraz lotką na bagażniku. Roletki w drzwiach tylnych oraz elektrycznie sterowaną roletę szyby tylnej, oczywiście szyberdach. Fotele przednie podgrzewane razem z kierownicą i pamięcią ustawień dla fotela kierowcy. Audio Bowers&Wilkins, dekory z włókna węglowego. Kolor zewnętrzny z palety R-Design, świetny srebrny metalik mieniący się na rozmaite kolory w słońcu. Pełen pakiet systemów wspomagających jazdę, między innymi kamera 360, aktywny asystent utrzymania pasa ruchu, który świetnie kręci sam przy jeździe autostradowej oraz wyświetlacz Head Up.
Nie widziałem drugiego tak bogato wyposażonego samochodu w wersji R-Design
Zestaw kół na lato to obłędne 21 cali z oponami Pirelli, razem z autem sprzedaję drugi komplet kół 19 cali z oponami zimowymi Michelin i idealnie pasujące do mocowań poprzeczki Thule. Dorzucam również komplet dywaników tekstylnych oryginalnych Volvo, aktualnie jeżdżę z oryginalnym zestawem gumowym.