Na sprzedaż VOLVO V40 D2 z 2012 roku. Auto będące w ciągłym użytku.
Samochód otrzymywał regularne zmiany oleju i filtrów co 10 tys. km. wraz z płukaniem silnika. Samochód jest zadbany i doinwestowany.
VOLVO posiada najsłabszy z gamy, za to najoszczędniejszy silnik 1.6 turbo diesel, w którym 115 koni jeżeli nie są popędzane potrafi spalić nawet tylko 4.2l paliwa na 100 km, bo właśnie do takiego wyniku udało mi się zejść, jednak ten silnik nie jest słaby jak anorektyk, gdy trzeba to potrafi być dynamiczny i wyprzedzić ciężarówkę w rozsądnym tempie lub ruszyć ze świateł pozostawiając innych za sobą. Jest to samochód w mojej opinii świetny na trasy, ponieważ jest komfortowy w jeździe, pozycja za kierownicą nie męczy, a średnie spalanie wynosi około 5.5l na 100 przy przepisowych 120 - 140. V40 jednak najlepiej spisuje się w zakrętach, jest stabilne, a letnie opony o szerokości 225 zapewniają znakomitą przyczepność.
Volvo posiada także kilka bajerów takich jak:
-Panoramiczny dach z elektroniczną roletą,
-Cyfrowe zegary z trzema trybami,
-Elektrycznie podgrzewana przednia szyba wraz z lusterkami,
-Podświetlana gałka biegów,
-Dyskretne kolorowe oświetlenie ambientowe,
-Czujnik zmierzchu,
-Czujnik deszczu,
-System infotainment z łączeniem Bluetooth i zestawem głośnomówiącym,
-Felgi Borbet "W" 18 cali z oponami 225/40 2 sezonowe,
-Komplet felg oryginalnych 16 cali z oponami zimowymi 2 sezonowe,
-Dołożony dyfuzor i układ wydechowy R-Design.
Jedyną wyraźną wadę jaką mogę dostrzec jest dwie małe wgniotki parkingowe, które przejeździły ze mną dwa lata i mi zbytnio nie przeszkadzały, ponieważ trzeba się przyjrzeć żeby je zauważyć.
Jestem otwarty na lekką, rozsądną negocjację ceny, ale dopiero po obejrzeniu auta, ponieważ jest w nim niewiele rzeczy, do których można się przyczepić, a plusy samochodu myślę, że zakrywają jego małe mankamenty.
Nie odpowiadam na wiadomości OtoMoto.
W razie dodatkowych pytań proszę dzwonić po godzinie 14:00.