Sprzedam Volvo V50 z 2007 roku. Stan ogólny dość dobry/dobry. Pali, hamuje, nie klęka. Nie zawiódł mnie nigdy. Kupiłem w 2019 roku z przebiegiem 212 627km. Od tamtej pory regularnie przeze mnie serwisowany. Silnik 1,6 HDi pozbawiony WSZYSTKICH problemów wynikających z ogólnopojętej ekologii (wycięty DPF i EGR).
W 2020 wymiana dwumasy i sprzęgła wraz ze skrzynią biegów (stara zaczęła dziwne dźwięki wydawać). Turbosprężarka po regeneracji wraz usunięciem felernego siteczka w rurze spływowej.
2022 Remont zawieszenia tylnego i przedniego, w 2023 remont hamulców (tarcze, klocki, zaciski hamulcowe tył i linki) oraz wymiana akumulatora + nowe opony wielosezonowe Dębica Nawigator.
W 2024 wymiana wszystkich świec żarowych, poduszka skrzyni biegów i pasek wielorowkowy.
Plus masa innych drobiazgów, które na bieżąco wymagały wymiany. Co rok olej i filtry. Ostatnia wymiana w listopadzie 2024.
Rozrząd robiony przy 204 580 km.
Samochód wyposażony w zestaw głośnomówiący BURY, uchwyt do telefonu BRODIT (specjalnie do V50) wskaźnik ciśnienia doładowania. Dostał także przelotowy tłumik i końcówkę wydechu (nie, nie jest głośny). W komplecie dołączam tester diagnostyczny VIDA (jedyny który obsługuje VOLVO).
Światła do jazdy dziennej i reflektory dalekosiężne dołożone dodatkowo. Samochód ma instalację do montażu CB radia (plug and play) albo innego radiotelefonu.
Z minusów to poza tym na akumulatorze to auto wymagające odświeżenia lakierniczego. Lewy przedni błotnik nie jest oryginalny (poprzedni właściciel miał stłuczkę i naprawił po taniości) i koroduje. Dodam w komplecie nakładki na błotniki. Kupiłem ale nie zdążyłem zamontować. Tylny lewy lekko przytarty – to akurat ja dałem radę zrobić. Na prawych przednich drzwiach punktowa wgniotka (to akurat nie ja). Tylko jeden kluczyk - tak kupiłem.
A no i brak EGRa powoduje okresowe zapalanie się checka.
Wóz ogólnie jest kompletny i sprawny. Pali zawsze i wszędzie.
Przegląd techniczny do 10.10.2025 a OC do 06.07.2025. VIN YV1MW765272309433
https://youtube.com/shorts/ZxuoBc-6fnE << film praca silnika