Dzień dobry,
Dodano 22.04.2025: Niestety okazało się że silnik ma nieszczelność na uszczelce głowicy. Nie kopci, oleju nie przybywa, ale tester wykrywa spaliny w płynie chłodzącym - sprzedaje jako uszkodzony.
/////
Do sprzedania oferuję samochód Volvo V50 z silnikiem diesla 2.0D o mocy 136KM.
Samochód sprowadzony przeze mnie w lipcu 2012 roku z Holandii z przebiegiem około 235 tyś km i od tego czasu jestem jego jedynym właścicielem i kierowcą.
Aktualnie na liczniku wybiło prawie 507 000 km.
Auto w ciągłej eksploatacji, służyło jako główny samochód rodzinny.
Posiada hak holowniczy - wykorzystywany sporadycznie.
Wszystkie wymiany wykonywane zawsze przed zalecanym czasem (olej i filtry co 10000km), zalewany wyłącznie najlepszymi olejami (obecnie Millers), serwisowany w tym samym, zaufanym warsztacie.
Stan samochodu oceniam na dostateczny ( biorąc pod uwagę przebieg).
Samochód odpala, jeździ, turbo kręci tak samo jak 13 lat temu. Nie bierze oleju, nie kopci, prowadzi się całkiem przyjemnie - do lutego 2025 był naszym głównym rodzinnym samochodem.
Karoseria z niewielkimi śladami korozji tylko w okolicy przedniego lewego nadkola.
Info o serwisach/wymianach:
2025 :
- przednie łożysko - strona pasażera
2024
- wykonana zbieżność przód/tył
- wózek z kompletem przednich wahaczy ( + konserwacja)
- poduszka silnika
- przednie łożysko - strona kierowcy
- przednia szyba (na nową)
- sprężyny zawieszenia przód
2023:
- pasek rozrządu
- tylne amortyzatory
- sprężyny zawieszenia tył
Ponadto w samochodzie wymieniono w ostatnich latach kompletny wydech, rurę dolotową, wszystkie przewody ciśnieniowe powietrza, niektóre elementy układu chłodzącego
Przy przebiegu około 400 000 została wymieniona uszczelka pod głowicą + cały serwis i wymiana popychaczy. Przyczyną był wyciek z zaślepki serwisowej.
Przy około 370tys wymieniono wtryskiwacze.
Samochód ma założone letnie opony, użytkowane niecałe dwa sezony. Dodatkowo mogę dorzucić 7 letnie zimówki na stalówkach (w słabym stanie).
Przegląd i OC ważne do lipca 2025.