Witam.
Wystawiam na sprzedaż swoje prywatne Volvo V60.
Auto wyposażone jest w 2.4 litrowy silnik diesla, którego miłośnikom marki nie trzeba przedstawiać.
Silnik sprzęgnięty jest z automatyczną, 6-biegową skrzynią biegów, która zmienia biegi płynnie (ok. 15tkm temu wymieniłem w niej olej metodą dynamiczną).
Napęd na wszystkie koła sprawia, że volvo porusza się bardzo przewidywalnie i czyni je bardzo bezpiecznym nawet w ciężkich, zimowych warunkach.
Wersja wyposażenia summum:
- skórzana tapicerka,
- pamięć fotela kierowcy,
- podgrzewane przednie fotele,
- elektrycznie regulowane fotele,
- city safety,
- czujniki parkowania przód/tył,
- kamera cofania,
- nawigacja,
- bluetooth, aux, cd
- licznik TFT,
- szyberdach,
- czujnik zmierzchu / deszczu,
- biksenony skrętne,
- alufelgi 18 + 2 komplety opon (2023/2024)
- klimatyzacja automatyczna,
- tempomat,
- kierownica multifunkcyjna,
itd.
Auto zakupiłem około 2 lata temu od 2 właściciela. Ten z kolei nabył je w programie Volvo Select w Szwecji jako 4 letnie i do przebiegu ok. 274 000 serwisował w ASO - na co potwierdzeniem jest książka serwisowa.
W volvo zrobiłem następujące rzeczy:
- wymiana oleju w skrzyni biegów (dynamicznie)
- wymiana kompletu tarcz i klocków (przód zimmermann) około 1 tyś km temu
- wymiana oleju i filtrów w silniku (3 krotnie - ostatnia wymiana ok. 200 km temu)
- wymiana mocowań amortyzatorów przód,
- montaż licznika TFT z nowszego modelu (możliwość wybrania motywu) (ok 2000 zł)
- zakup opon zimowych i letnich (2023-2024)
Na ten moment samochód jest dopieszczony mechanicznie.
Wizualnie - jest nieźle, ale mogłoby być lepiej. Samochód kupiłem z uszkodzoną tylną klapą i zderzakiem - co jednak nie przeszkadzało mi w jeździe, więc skupiłem się na aspektach mechanicznych.
Z racji wieku znajdzie się również kilka zadrapań, natomiast poza wcześniej wspomnianą klapą i zderzakiem, całość wygląda estetycznie. Samochód jest zawsze umyty i nawoskowany, a skórzane wnętrze odpowiednio zaimpregnowane.
Nie mam nic do ukrycia i chętnie odpowiem na wszelkie pytania. Szanuję cudzy czas i pieniądze, więc jeśli jesteś z drugiego końca polski to opowiem Ci o każdym najmniejszym mankamencie tego pojazdu. Tego samego oczekuję w moją stronę, znam wartość swojego auta i nie oddam go za bezcen.
Zgadzam się na wszelkie metody sprawdzenia pojazdu tj. miernik lakieru, podpięcie komputera czy wizyta na stacji diagnostycznej.
Zapraszam do kontaktu.