MOC POJAZDU TO 210kW/286KM - OTOMOTO BŁĘDNIE PODAJE MOC DLA TEJ WERSJI SILNIKOWEJ
-
Mam dziś państwu do zaoferowania wyjątkowe VOLVO V60 (rok produkcji 2015, pierwsza rejestracja 28.10.2015) z najekonomiczniejszym, a zarazem najszybszym występującym w tym modelu napędem D6 TwinEngine. Jest to połączenie najmocniejszego dostępnego w tym modelu diesla 2.4 o mocy 225KM wraz z silnikiem elektrycznym - całość zapewnia 288KM, które jest przekazywane na wszystkie cztery koła (napęd AWD) poprzez automatyczną skrzynię biegów. Auto w najbogatszej wersji wyposażenia SUMMUM wraz z kompletnym pakietem RDesign, który sprawia, że auto wygląda bardziej agresywnie i wyróżnia się z tłumu.
Volvo projektując model V60 D6 TwinEngine chciał dać pokaz swoich możliwości technologicznych i wyprzedzić swoją erę. Stworzyło dzięki temu auto unikatowe. Model ten pod względem zaawansowania technologicznego wyprzedził swoją epokę. Legendarny 5-cylindrowy silnik diesla zapewnia napęd na przednie koła podczas gdy silnik elektryczny napędza tylne koła. Dzięki niespotykanemu połączenia silnika diesla z silnikiem elektrycznym mamy auto idealne do jazdy zarówno w mieście jak i w trasie. Pojazd po naładowaniu potrafi przejechać do 60kilometrów w trybie czystoelektrycznym, a co za tym idzie na co dzień możliwe jest jeżdżenie bez uruchamiania silnika diesla, a w trasie z kolei mamy do dyspozycji bardzo ekonomiczny silnik diesla. Takie połączenie o wiele lepiej spisuje się w codziennym użytkowaniu od klasycznych hybryd będących połączeniem silnika benzynowego z elektrycznym, gdyż silniki benzynowe (nawet w hybrydach) spalają znacznie więcej od diesli.
Stan techniczny pojazdu jest wzorowy. W zawieszeniu nie ma żadnych luzów, ani nie wydaje ono niepokojących dźwięków. Silnik jest suchy (nie posiada wycieków), pracuje równo i cicho, nie kopci, nie przerywa. Automatyczna skrzynia biegów pracuje bardzo dobrze - nie przeciąga, nie szarpie, nie ślizga się. Napęd elektryczny również w pełni sprawny - akumulatory rozładowują się powoli do 0 i ładują do pełna. Po naładowaniu do pełna przy aktualnych temperaturach można przejechać do 50 kilometrów w trybie czysto elektrycznym, bez jakiegokolwiek używania silnika spalinowego. Pojazd nie posiada żadnych błędów, świecących kontrolek itp.
UNIKATOWA WERSJA RDESIGN!
Pojazd w unikalnej wersji stylizacyjnej RDesign, która nadaje temu autu wyjątkowo drapieżnego charakteru. W skład pakietu R-Design wchodzą m.in. agresywnie stylizowany przedni i tylny zderzak, alufelgi Volvo TITANIA, dwie końcówki układu wydechowego, spojler tylnej klapy, czarny grill, aluminiowe nakładki lusterek, idealnie leżąca w dłoniach kierownica z perforowanej skóry i z aluminiową wstawką, czarna skórzana tapicerka z białymi szwami, sportowe fotele o zwiększonym trzymaniu bocznym, sportowe aluminiowe nakładki na pedały, specjalne wykończenie deski rozdzielczej oraz listwy progowe z napisem R-Design! Pojazd dodatkowo posiad akcesoryjne nakładki progów bocznych.
Wnętrze utrzymane w stanie BDB, zadbane, czyste, plastiki, ani kierownica nie są powycierane, tapicerka również nie jest zniszczona, a co najważniejsze w aucie NIGDY nie było palone.
Wizualnie autko prezentuje się zjawiskowo, CZARNY lakier metallic nie posiada żadnych rys, ubytków, a wraz pakietem RDESIGN, dodatkowymi nakładkami progów oraz dwukolorowymi alufelgami w stanie idealnym robi piorunujące wrażenie, ciężko przejść obok niego obojętnie na ulicy.
Najbogatsza wersja wyposażenia SUMMUM+RDesign, posiada m.in.:
-czarną skórzaną tapicerkę R-Design z białymi szwami + fotele sportowe o wzmocnionym trzymaniu bocznym
-wykończenie deski rozdzielczej R-Design
-pełen pakiet RDesign
-szyberdach
-najwyższy system audio premium Harman Kardon z 12 głośnikami, wzmacniaczem 5x130W, wbudowanym dyskiem twardym, systemem dźwięku przestrzennego Dolby Pro Logic II oraz obsługą multimediów przez Bluetooth, iPOD, USB, AUX
-licznik TFT z czterema motywami do wyboru
-pełen pakiet systemów bezpieczeństwa:
*aktywne (skrętne) reflektory BiXenonowe z systemem oczyszczania i autopoziomowania oraz funkcją adaptacyjnych świateł długich
*ACC- tempomat adaptacyjny automatycznie utrzymujący zadaną odległość od poprzedzającego pojazdu (z funkcją stop&go)
*LDW- system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu
*BLIS- system monitorowania martwych pól
*City Safety- system zapobiegania kolizją w ruchu miejskim
*CWS- system ostrzegania przed kolizją z funkcją automatycznego hamowania oraz wykrywania pieszych i rowerzystów
*Driver Alert- system ostrzegający o zmęczeniu bądź roztargnieniu kierowcy
*system rozpoznawania znaków drogowych
-kamera cofania
-system wspomagania parkowania Parktronic (z przodu i z tyłu pojazdu) z wizualizacją odległości od przeszkód
-fotel kierowcy regulowany elektrycznie z pamięcią ustawień (pamięć fotela i lusterek)
-fotel pasażera regulowany elektrycznie
-podgrzewane fotele przednie
-klimatyzacja automatyczna (CLIMATRONIC) z niezależną kontrolą po lewej i po prawej stronie, z czujnikiem nasłonecznienia i toksyczności + szyba przednia odblaskowa
-system ogrzewania postojowego z możliwościa ustawienia 2godzin odjazdu oraz funkcją zdalnego uruchamiania
-fabryczny system nawigacji satelitarnej Volvo SENSUS z mapą całej Europy
-samoprzystosowujące się czołowe poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
-boczne poduszki powietrzne chroniące klatkę piersiową z przodu i z tyłu
-kurtynowe poduszki powietrzne chroniące głowę z przodu i z tyłu
-system oświetlania drogi do domu
-ABS, ASR, EBV, ESP
-układ wspomagania nagłego hamowania
-ISOFIX
-szyby elektryczne z systemem zapobiegającym przycięciu palców+domykanie/otwieranie z kluczyka
-kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości
-fotele przednie z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego
-wszystkie lusterka samościemniające się
-elektrycznie podświetlane, podgrzewane, regulowane i składane lusterka boczne
-czujnik deszczu i zmierzchu
KOSZT REJESTRACJI POJAZDU OK.3500ZŁ
MOŻLIWY LEGALNY POWRÓT DO DOMU NA KOŁACH