Ostatni prawdziwy POLESTAR (wyłącznie spalinowy) V60 z 2017 (model 2018) od fana marki.
Pożegnalna wersja limitowana z dodatkowymi elementami nadwozia wykonanymi z karbonu (poprawiające aerodynamikę przedni oraz boczne spojlery), 1 z 1500 numerowanych egzemplarzy na świat.
Wyposażony we WSZYSTKO! co było dostępne w Volvo w modelu rocznikowym 2018!
Konfiguracja fabryczna na 303.750PLN - załączam na ostatnich zdjęciach. Podkreślę, ze to cena z 2017 roku!
Auto z PL Salonu Dom Volvo Warszawa, pierwsza rejestracja 2017.10.24.
Wymarzone półroczne Volvo V60 Polestar jest w moich rękach od 2018 roku i z przebiegiem 25tys. Kupione od pierwszego właściciela.
W 2019 miałem przygodę przy 40tys.: auto trafione w lewe tylne drzwi i bardzo porządnie naprawione dla siebie w serwisie ASO (faktura na 45tys., PLN, gdzie można było go wyklepać za 15 ;), od tego czasu bezproblemowo przejechałem kolejne 40tys. km. Obecnie na liczniku 80tys. km.
Wszystkie serwisy przeprowadzane w ASO Volvo Nova w Łodzi.
Auto do połowy października 2025 jest na gwarancji Volvo Select realizowanej w ASO!
Przy 60tys. gwarancyjna wymiana przekładni kierowniczej i turbo z dolotem oraz pierwszy duży, bo 60 tysięczny przegląd w ww. ASO: wszystkie płyny plus olej w skrzyni, świece, wszystkie filtry, wymiana tylnego zamka (faktury na ponad 20tys. PLN).
Przy 66tys. zrobiony komplet hamulców: 4x tarcze hamulcowe i 4x klocki hamulcowe (Brembo: 7tys. PLN) oraz wymieniono akumulator na nowy;
Przy 76tys. 2024.03.19 zrobiony ostatni, tegoroczny serwis: olej, filtr oleju, filtr powietrza silnika, filtr powietrza kabiny.
Wszystkie ww. faktury przekażę wraz z Polestarem (pisz, to wyślę na @).
Samochód stacjonuje w Łodzi, użytkowany okazjonalnie, głównie autostradowo.
Sprzedaż na podstawie pełnej FAKTURY VAT 23%.
Odnośnik do informacji o tej edycji limitowanej:
media.volvocars.com/uk/en-gb/media/pressreleases/211958/the-updated-volvo-v60-polestar-with-carbon-fibre-aerodynamic-enhancements
Performance
Volvo V60 Polestar
0-100 km/h 4.8 sec
0-200 km/h 17.4 sec
0-60 mph 4.5 sec
0-120 mph 15.8 sec
Top speed 155 mph*
* = Electronically limited
Chassis
Adjustable Polestar Öhlins shock absorbers
Front strut brace with carbon fibre enforcement
Stiffer top mount front and rear
Stiffer tie blade bushing
Polestar-optimised steering
80% stiffer springs compared with V60 T6 R-Design
Front: 60 N/mm
Rear: 72 N/mm
Tyres and rims
Michelin Pilot Super Sport 245/35 ZR20 (95Y) XL with cavity damping
Black Polestar bespoke rims, 20x8"
Engine
4-cylinder inline engine with turbo and supercharger
1969 cc
270 kW (367 hp DIN / 362 hp SAE) @ 6000 rpm
470 Nm (347 lb ft) @ 3100-5100 rpm
Max 7000 rpm
Max boost 2.0 bar
Polestar 3.0" stainless full-flow active exhaust system with twin 3.5" tail pipes
Higher-capacity turbo
Strengthened conrods
Strengthened camshaft
Higher-capacity fuel pump
Higher-capacity air filter
Higher-capacity air intake
Transmission
BorgWarner four-wheel drive
Polestar calibration for more rear torque dynamic distribution
Polestar-calibrated stability control system
8-speed Geartronic automatic gearbox with paddle shifters
Faster gearshifts
Curve-hold functionality
Off-throttle functionality
Optimised shift precision
Brakes
Front:
Polestar/Brembo six-piston brake calipers
371x32 mm ventilated and floating Brembo discs
Rear:
302x22 mm ventilated discs
New brake pads for Model Year 2018
Kerb weight
1800 kg / 3968 lb (V60)
Features
Launch control
Sport+ mode
Aerodynamics
Polestar carbon fibre front splitter
Polestar carbon fibre side sills
Polestar front splitter corners
Polestar rear spoiler
Polestar diffuser
Interior and exterior
Sport seats with charcoal, nubuck, blue thread and Polestar imprint
Steering wheel with blue thread and leather/nubuck
Carbon fibre centre stack
Nubuck inlay in doors
Nubuck centre armrest
Polestar gearshift knob
Polestar carpets with blue thread
Polestar sports pedals and footrest
Polestar door sills with numbering
Fuel tank
67.5 litres
Fuel consumption (combined)
34.9 mpg (V60)
CO2 emissions
186 g/km (V60)
Environmental classification
Euro 6b