Na sprzedaż posiadam Volvo V60. Produkcja 2011, model rocznikowo 2012, silnik T6 3.0T benzyna (6 cylindrów turbo), AWD Haldex gen.4, skrzynia automat AISIN TF80SC AWD Geartronic™ (hydrokinetyczna), wersja R-Design, wersja europejska, kraj pochodzenia Szwecja, dla zainteresowanych mogę podać tablice które posiadał w Szwecji.
Samochód zakupiłem pod koniec listopada 2022 roku, jestem pierwszym właścicielem w Polsce.
Przebieg: 261 500km i rośnie po malutku
Data pierwszej rejestracji: 10.02.2012
OC świeżo wykupione 04.12.2024, ważne do 04.12.2025 (opłacone w całości - dorzucam potwierdzenie przelewu)
PT też świeży ważny do 09.11.2025
Model ten jest wolny od wady które posiadają starsze konstrukcje 3 litrowego T6 czyli wysoka konsumpcja oleju (dla modeli produkowanych do maja 2011 - wada fabryczna pierścieni).
Wszystkie bolączki tych wersji zostały wyeliminowane czyli m.in. : wyciągające się szpilki kolektora wydechowego, cieknąca pompa vacuum, czy zatkane katalizatory.
Fabrycznie samochód wyjechał z salonu z programem Polestar - można sprawdzić w każdym ASO - mam też wyciąg wyposażenia który dołączam do auta.
Wyposażenie:
- wyposażenie R-Design ( pakiet stylistyczny zewnętrzny i wewnętrzny, sprężyny obniżające, sportowe amortyzatory, grubsze stabilizatory, rozpórka kielichów przód)
- radar, aktywny tempomat, City Safety (pozwala uniknąć stłuczki w mieście przy poruszaniu się poniżej 30 km/h, BLIS, ostrzeganie o kolizji, ostrzeganie o zmianie pasa ruchu, driver alert (informacja o odpoczynku, wykrywanie zmęczenia kierowcy) czujnik deszczu, czujniki parkowania przód i tył, grzana kanapa tył, Webasto, grzane spryskiwacze, fotochromy, navi mapa Europa, wszystkie multimedia (AUX, USB), DVD (na postoju), najwyższe audio (Premium Sound) z Dolby, skrętne xenony, ISOFIXy tył, grzane fotele przód, kierowcy regulowany elektrycznie z pamięcią fotela i lusterek, prawe lusterko opuszczane do parkowania, schowek na okulary, wnętrze R-Design, szyberdach, dołączany hak, podwójne szyby, przyciemniane szyby, stolik dla pasażerów na tylnej kanapie, Keyless Go + odpalanie z pilota, Volvo on Call (aplikacja na telefon), SOS - możliwe, że o czymś zapomniałem z wyposażenia bo jest tego naprawdę dużo.
Modyfikacje:
- program SynekTune Stage 2 – 335hp i 625nm (wykres)
- wgrany program Polestar do skrzyni biegów (fabryczny)
- zegary / licznik TFT
- wybierak z polifta
- sprężyny Eibach Pro Kit (-30)
- DP 3” + wydech 2.75” z przepustnicą ciśnieniową i elektronicznym sterowaniem (pilot). Całość na dwóch tłumikach RM Motors, końcówki 4 cale (custom) – na zamówienie wykonała firma VTS Chorzele
- zestaw dolotu firmy do88 (rury dolotowe, intercooler, pokrywa silnika)
- zawór DV+ firmy GFB (Go Fast Bits)
- filtr powietrza firmy BMC (suchy)
- felgi 19” BBS CK007 z oponami Pilot Sport 5, zimowe Pilot Alpin już na aucie. letnie w komplecie z autem.
- spoiler klapy bagażnika z wersji Polestar
- samochód jest po korekcie lakieru, położona ceramika 5 letnia, lampy przednie i słupki drzwi oklejone PPF
- samochód od spodu jest zabezpieczony antykorozyjnie
- oryginalne dywaniki gumowe (zima) zostały przeze mnie dokupione, materiałowe oryginalne dorzucam oczywiście do auta.
W 2023 roku zostały wymienione - ponownie była wklejana szyba przednia (oryginalna - platforma P3 miała felerny klej którym przyklejali fabrycznie szyby i po latach puszcza) , świece OE, odma, cewki Hella (komplet), wahacze przód, wahacz LT, amortyzatory tył, tuleje wahaczy wzdłużnych, montaż sprężyn firmy Eibach + dolot z intercoolerem do88 + montaż wydechu, tarcze i klocki przód + tył Brembo + płyn hamulcowy, olej Haldex + Most (Ravenol)
W bieżącym roku:
- 259000km - olej Valvoline VR1 5W50 + filtr oleju + kabiny + olej skrzynia OE, korek wlewu paliwa OE
- regeneracja reflektorów (parowały - zostały rozklejone, wyczyszczone i sklejone ponownie)
- spryskiwacz lampy po stronie kierowcy został wymieniony na nowy
- 260000km - poduszka dyferencjału OE, amortyzatory przód, łączniki stabilizatora przód
Olej i filtry były zmieniane co 7500km. Nigdy nie oszczędzałem na serwisie samochodu ponieważ miał służyć bezawaryjnie w każdej chwili, nawet na długich trasach i nigdy nie zawiódł.
Samochód nie jest nowy i proszę nie oczekiwać takiego stanu, Samochód posiada normalne ślady użytkowania które wynikają z czystej eksploatacji, po samochód wyglądający jak nowy proszę iść do salonu.
Sprzedaż na podstawie umowy kupna-sprzedaży. Cena do negocjacji. Samochód do obejrzenia na terenie Warszawy.
Samochód umyty, uprany i wyczyszczony w środku - czeka na nowego właściciela.
Samochód bez wkładu finansowego, wsiadać i jeździć.
W razie pytań proszę dzwonić, gdybym nie odbierał proszę napisać SMS-a, oddzwonię.