Mam do sprzedania auto, którym jeżdżę od lutego 2016 roku.
Zaraz po zakupie dokonałem konserwacji podwozia w profesjonalnym serwisie preparatem Tectyl 122A.
Wygłuszyłem też drzwi w innym serwisie zajmującym się takimi pracami, co znacznie poprawiło audio w aucie.
Samochód wymaga kilku drobnych napraw:
- porysowany prawy przedni róg o słup w garażu podziemnym
- wymiana rurki EGR
- klimatyzacja nie zawsze się włącza (ostatnio coraz rzadziej, ale jak się włączy pracuje jak należy)
Samochód jest dobrą bazą do doprowadzenia go do bardzo dobrego stanu i cieszenia się nim jeszcze przez długi czas. Poza obrysowaniem prawego rogu (nie robiłem z tym żadnych napraw) nie miał żadnych kolizji / stłuczek, a tym bardziej wypadku. Serwisowałem go na bierząco w ASO (Dom Volvo, potem AutoGala) jak i też w niezależnych warsztatach. Na wszystko są wpisy do książki serwisowej, a co ważniejsze - faktury.
Olej w skrzyni biegów wymieniany co ok. 60 tys. km. Ostatnia wymiana przy 189978km w AutoGala.
Generalnie wszystkie serwisy zawsze były robione na bieżąco i bez półśrodków.
Auto przez cały okres uzytkowania przeze mnie garażowane w zbiorowym garażu podziemnym.
Nie zamieszczam masy pięknie zrobionych i wyretuszowanych zdjęć, ponieważ po pierwsze nie jestem zawodowym handlarzem i nie mam na to czasu, a po drugie, 12 - letnie auto powinno się obejrzeć bardzo dokładnie osobiście przed zakupem. Oczywiście nie mam nic przeciwko, żeby przejrzeć auto (na koszt zainteresowanego) w dowolnej stacji diagnostycznej.