Samochód w moim posiadaniu od czterech lat, kupiony od pierwszego właściciela, niemal do końca 2019 roku serwisowany w ASO, potem wszystko robiłem sam. Rok produkcji 2007, modelowy 2008, jedno z pierwszych V70III sprzedanych w Polsce.
Nie będę bujał, że to full-opcja, bo nią nie jest, ale jest całkiem dopasionym Summumem, na wyposażeniu m. in.:
- biksenon
- skórzana tapicerka
- elektrycznie sterowane fotele
- elektrycznie sterowane i składane lusterka
- bagażnik z dzieloną podłogą, szynami mocującymi i hakami na boczkach
- czujnik deszczu
- tempomat
- grzane stołki
- zestaw głośnomówiący
- elektryczna pokrywa bagażnika
- elektryczny hamulec postojowy
Przeze mnie został doposażony w demontowalny hak Brinka (niemal identyczny z oryginałem), moduł BT do odtwarzania muzyki z telefonu, dedykowane osłony przeciwsłoneczne na tylnej i bocznych szybach, minikomputer pokładowy, wpięty w złącze OBD. Pozycje tył a'la polift. Instalacja LPG z butlą mieszczącą 52 litry gazu zamontowana w KliniceLPG
Za napęd odpowiada rzędowa wolnossąca szóstka SI6 3,2 litra spięta ze skrzynią AW-TF80. Wóz stoi na zimowych kołach 17 cal. Na lato koła z kutymi felgami Ymir 18 cali, z dwuletnimi Savami widoczne na zdjęciach. Felgi są po pełnej regeneracji.
W aucie wszystko było robione na bieżąco, często na oryginalnych częściach albo dobrych zamiennikach. Przez cztery lata wymienione zostało m.in. całe zawieszenie z przodu (wahacze, amortyzatory poduszki i łożyska kolumn), sprężyny tył, przewody olejowe ASB, termostat, osłony tylnych tarcz hamulcowych, akumulator, przewody wodne, ostatnio reduktor lpg, mapsensor i wiele innych pierdół o których zapewne już nie pamiętam. Olej wymieniany co 10-12kkm, świece co drugą zmianę oleju. Samochód jest świeżo po takim serwisie (olej, filtry, świece). Olej w skrzyni wymieniony ostatni raz przy 199kkm. Szyba czołowa wymieniana w ASO – nie ma ryzyka przecieku do wnętrza.
Blacharsko jest nieźle, ma trochę rys i wgniotek, klar zlazł z relingów, za to jest w 100% bezwypadkowy, poprzedni właściciel lakierował OIDP prawy przedni błotnik. Co jest do zrobienia? Wypadałoby uszczelnić pokrywę rozrządu, aczkolwiek tylko wsiadać i jechać. Wóz ma przejechane 224kkm, BT do lipca, ubezpieczenie do września.