Samochód bez problemów technicznych, na bieżąco serwisowany, nie sprawiający niespodzianek, po prostu przy odpowiednim serwisowaniu niezawodny. Wszystko działa wliczając w to klimatyzację. Sądząc po pomiarach grubości lakieru, miał naprawianą pokrywę silnika oraz prawe tylne drzwi. Od 2021 zrobiłem nim niemal 60 tyś km, z tego co roku regularnie po kilka tysięcy w wyjazdach zagranicznych.
Rejestr napraw i serwisów za czasów moich i poprzedniego właściciela:
315 850 wymiana oleju i filtrów, w tym filtra paliwa
312 800 wymiana wybieraka skrzyni biegów (poprzedni by zużyty i mocno haczył)
299 500 Wymiana oleju, filtrów, serwis klimatyzacji, naprawa wiązki elektrycznej czujników cofania
292 500 Wymiana pompy sprzęgła
283 600 Wymiana tulei tylnych wahaczy, regulacja zbieżności
282 400 wymiana oleju Mobil 3000 5W30 i filtrów
280 400 przegląd rejestracyjny, tylne tuleje zwrotnicy wkrótce do wymiany
287 000 naprawa czujnika cofania
276 900 wymiana wtryskiwaczy wraz frezowaniem gniazd, kontrola poduszek pod skrzynią
275 000 wymiana głośników na High Performance
270 600 wymiana oleju Texaco z filtrami, filtr kabinowy, uszczelki pokrywy zaworów i kolektora ssącego
270 000 Nowe opony na przód, ustawienie zbieżności kół, wymiany tarcz i klocków, wymiana płynu chłodniczego i hamulcowego, serwis klimatyzacji
268 124 Wymiana oleju Motul 5W30 i filtra oleju
248 800 Olej, filtry, olej w skrzyni, filtr paliwa
184 101 pasek rozrządu, napinacz, pompa wody, pasek wielorowkowy (następna wymiana paska rozrządu i wielorowkowego po 10 latach lub 180 tyś. km.)
Z wyposażenia dodatkowego: zainstalowane rozwijane siatki oddzielające przestrzeń bagażową, zmienione głośniki na wersję High Performance, zamontowane dodatkowe gniazdko 12V w bagażniku.
Optycznie samochód wygląda nieźle, aczkolwiek ma małe wgniotki typowe dla swego wieku i przebiegu.
Historię pojazdu można sprawdzić na https://historiapojazdu.gov.pl/
Dane potrzebne do jej otrzymania to:
VIN YV1BW754191099109
Nr Rej WW9180W
Data pierwszej rejestracji 29.01.2009