Do sprzedania mam Volvo V70 2.5T AWD 2004r. Benzyna+LPG, manual. Auto w wersji Momentum.
Szczęśliwym właścicielem jestem od listopada 2020 roku.
Poprzedni właściciel sam sprowadził Volvo jako swoje upragnione auto od pierwszego właściciela, lecz po roku sprzedawał bo upatrzył sobie S80 V8 do zakupienia.
Wnikliwie zadbał o sprawność mechaniczną wołowiny po czym zamontowana została instalacja LPG STAG i podniesiono moc silnika do 250 KM.
Zachwycony wspaniałością auta oczywiście dbałem o nie sumiennie. Wszystkie naprawy przeprowadzane były na czas.
Auto regularnie użytkowane było z olejem Liqui Molly Molygen 5w40, co 10 000 - 12 000 tys kilometrów wymiana.
Przejeździłem tym Volvo około 100 000 km i jestem zadowolony z każdego przejechanego kilometra.
Wszelkie usterki/serwisy robione na bierząco.
Rozrząd z rolkami napinacza zrobiony przy 363 825km.
Klocki/tarcze przód i tył robione rok temu.
Turbo regenerowane w 2021 roku.
W samochodzie zamontowano radio 2DIN Android.
Wołowina jest zadbana i czysta. Sprawna mechanicznie i bardzo dobrze się prowadzi. Auto jest dynamiczne, brzmi pięknie i w trakcie jazdy wywołuje uśmiech na twarzy.
Automatycznie załączany napęd na tył wspaniale dba o bezpieczeństo zimą.
Zadbane i bardzo wygodne fotele skórzane, systematycznie czyszczone i woskowane.
Nowe felgi ANZIO Spark Black 7,5x17 5x108 ET45 i opony wielosezonowe Michelin CrossClimate 2 215/55R17 komplet ten przejeździł tylko jeden sezon.
Samochód parkowany był w garażu.
Znane mi szkody:
Wgniecenie nadkola i maski po stronie kierowcy. Szkoda parkingowa, starszy pan zahaczył naczepą cofając na parkingu. Wgniecenie tymczasowo zaklejone mocną czarną taśma dla poprawy estetyki.
Uszkodzona tapicerka na schowku od dołu
Wygięte uszczelki w rogu drzwi kierowcy i pasażera za nim (Auto w pełni szczelne, szkoda estetyczna)
Przy mocnym upale potrafi się wyłączyć klima. Do sprawdzenia przed następnym sezonem. Mimo wszystko chłodzi mocno i bez zarzutów.
Ze względu na rozmiar opon przy maksymalnym skręceniu kierownicy w lewo prawa opona lekko obciera o wewnętrzną część nadkola. Zdarza się to praktycznie tylko przy parkowaniu i nie jest uciążliwe.
Volvo sprzedaje tylko i wyłącznie dlatego, że potrzebuje przenieść się na większe auto (T5). Nie chce utrzymywać dwóch aut chodź na pewno będę tęsknił za tym samochodem.
Dla zainteresowanych nagrałem filmiki z pracą silnika !!