Sprzedam Volvo V70 T5 2.3 Turbo R5 P2
Instalacja gaz STAG, 56l, QMAX Plus
Z wyposażenia:
Felgi BBS
Fotele kubełkowe czarne skórzane (kierowca pełna elektryka, pasażer grzane fotele)
Klima, sprawna ofc
Szyberdach
Tempomat, sprawny ofc
Gaz, instalacja z tego roku, świeżo po serwisie filtrów, itd i regulacjach w listopadzie 2024r. (Instalacja gaz STAG, 56l, QMAX Plus)
Hak
Stoliczek z tyłu
Zmieniarka 6plyt w bagażniku
Nawigacja wysuwana na konsoli, z pilotem (to działa, jest menu, konsola na kierownicy itd)
Telefon z tacką na sim, w sumie fajne jak ktoś trzaska długie trasy
Super nagłośnienie, powiedziałbym ze poziom E60/E90 Hi-Fi z takich co mogę najbliżej porównać, głośniki nawet w klapie bagażnika są, gra to super
Skrzynia automatyczna
Auto ma pare bardzo drobnych mankamentow jak wylane lusterko czy malutki kawałek lakieru odchodzacy na klapie bagaznika (plasitkowa), (ogolnie jest pierwszy lakier wszędzie poza lewym tyłem, ale tam jest to bardzo dobrze pomalowane nie widoczne ani nic, wiec ktos zrobil dobrze)
Jest to moje auto zastepcze ktore np trasy pzn-wwa robi w super komforcie i za grosze, ale mam inne niezawodne daily ktorym tez moge zrobic trase i juz nie mam zbytnio powodu go trzymac
Co do ceny jestem otwarty na negocjacje, ale mysle na obecne ceny aut za takie auto to jest to atrakcyjna cena, nawet jesli nastepny wlasciciel postanowi "dopiescic" to auto robiąc wszystkie pierdółki, to nie jest to duzo za poand 300konne auto w automacie, które bylo dobrze serwisowane i (zabrzmie jak handlarz) jak mam gdzies jechać kilkaset km to jade tym bo wiem ze nie bede wracal na lawecie, mimo ze mam kolekcjonerskie daily zrobione na tiptop to nie ufam mu tak jak temu autu (wspominam bo jest tak jakis procent ludzi co sie vvo boi, bo drogie czesci bo to tamto bo kiedys mieli zajechany nieserwisowany smietnik)
Skrzynia automat to stary hydrokinetyk, wiec nie wali biegami zmienianymi co 0.2s po plecach ale jak juz sobie zredukuje kickdown idzie fajnie, ma dlugie przełożenia wiec spalanie w trasie jest bajka (gazu w dodatku)
Z najwiekszych wad:
Wspomaganie ostatnio cos zaczyna wyć, czasem przy dynamiczniejszym skrecaniu, dzwiek jakby kolo tarło, czasem wcale potrafi nie dac o sobie znac przez tydzien, dwa, od dawna nic nie wydawalo dzwieku (odkad chyba wymienialem olej), ale wole dac znac, ze moze sie takie cos objawic, zazwyczaj przy np bardzo dynamicznym zawracanu / obciazeniu magla
Skrzynia czasem sobie mocniej zmieni bieg, ale po 2ch dniach jezdzenia czlowiek wie zeby nie wbijac gazu jak "skrzynia" mysli, na razie odkad mam nic sie z nią nie dzieje, to tez moje pedantyczne spostrzezenie bo ludzie z ktorymi jechalem nie zauwazali tego (tak samo to auto dla mnie nie hamuje, a innych staje w miejscu, mam porównanie do bmw i mimo ze to volvo to T5, to sa tylkos "powalniacze" )
Udało mi sie urwac końcowy tłumik, wiec chwilowo go po prostu nie ma, ale autem normalnie da sie jezdzic nie zwraca na siebie super uwagi bo nadal ma cale reszte ukladu serie (z tego co wiem rowniez katalizator), widac ze wydech nie byl dotykany przez nikogo, jak nie sprzedam super szybko to zamontuje ori i bedzie full seria albo dam do wyspawania cos fajnego
Zamki drzwi czasem nie wiedzą co ze sobą zrobic i trzeba manualnie koreczki wciskać
Magnetic Marelli - co tu duzo gadac raz na 100-200razy trzeba poswiecic 45sekund na zrobienie adaptacji przepustnicy z kluczyka, przekrecic poczekac 30sec wyjac poczeka 3sec wlozyc odpalic i chodzi jak pszczolka, ofc odpala na zimnym cieplym dziala na gazie benie ma moc itd itd (serio, raz na 100-200 odpalen, nawet rzadziej)
Wedlug poprzedniego wlasciciela silnik mial juz robione tulejowanie i remont w co był włożony worek pieniędzy, ale nie mam już do niego kontaktu i nie mam na to kwitów / dowodów wiec prosze nie traktowac tego jako fakt ani moją obietnice, daje tylko znac ze ja tez kupowalem z nastawieniem ze jest to pewne i pancerne auto na lata, i w sumie ani razu mnie nie zawiodlo, jedynie raz jak mialem falowanie obrotow, adaptacja przepustnicy nie wystarczyla, trzeba było ją wyczyścić, wymienilem tez wezyki podcisnien, poduszke silnika i pare drobiazgow, ale ogolnie bardzo pewne auto, jak wspomnialem moj pierwszy wybor zeby wsiadac i jechac w trase
Jak ktos jest zainteresowany to zapraszam na ogledziny, jazdy próbne, wychodze z zalozenia ze nie ma czegokolwiek co ukrywac o aucie wiec jak ktos chce niech je nawet na miejscu rozbiera, może sobie pojezdzic itd wszystko co wiem i kazdy mankament jaki znam moge pokazac
Z drobiazgow, ma jeszcze rozprucie na fotelu kierowcy i kawalek plasiku ulamany przy fotelach z tyłu, ale to nadal fura 300KM superekonomiczna na gaz w automacie z super brzmiącym R5 turbo, wygodna doposażona z paką do wożenia mebli z ikeii itd jak ktos szuka taniego osiolka to rozwiazanie idealne, cena ofc do negocjacji, ale jak chcesz zbic mocno cene, to zaraz po zakupie wytnij kata i sprzedaj felgi ;)