Samochód igła, nie wymaga żadnej inwestycji. Piękna V70-tka, zadbana i niesamowicie mocna. Daje mnóstwo radości z prowadzenia.
Auto używałem i sprzedaję całkowicie prywatnie/indywidualnie po 8 latach od zakupu. Jestem jego pierwszym właścicielem w Polsce. Kupiłem go od dealera na Śląsku, wówczas jeszcze na niemieckich blachach (do dziś je mam, do wglądu) z floty dużej firmy odzieżowej z Hamburga.
Stan licznika w chwili zakupu (2016): 181 tys. km. Od tego czasu osobiście zrobiłem nim 126 tys. km.
Oprócz wyszczególnionych standardowo elementów, auto posiada:
- fabryczne, składane foteliki dziecięce na tylnej kanapie;
- demontowalny hak Westfalia, który założyłem w 2017 roku; hak był używany do okazjonalnego przewozu rowerów na tylnej platformie – również do sprawdzenia na miejscu; z tego względu dodaję do samochodu trzecią tablicę rejestracyjną;
- ceramiczne klocki hamulcowe z przodu;
- automatyczne domykanie klapy bagażnika;
- zwijaną siatkę oddzielającą luk bagażowy;
- szyny w bagażniku;
- gniazdo stałego zasilania 12V w bagażniku (działa przy wyłączonym silniku).
Auto posiada prowadzoną systematycznie od nowości książkę serwisową. Ma zarówno niemieckie jak i polskie wpisy.
Grubsze serwisy:
- szlif głowicy, regeneracja małej turbosprężarki, nowe uszczelki - przy ok. 220 tys. / rok 2018
- wymiana kpl rozrządu i paska wieloklinowego - przy 244 tys. / rok 2019
- wymiana tulei rozrusznika - przy 292 tys. / rok 2023
Ostatnia wymiana oleju 04.11.2024 r. - udokumentowana fakturą i wpisem do książki, Motul 0W30 spec A5/B5 Volvo.
Opony Michelin Crossclimate+ 245/40/R18 całoroczne (komplet 4 szt.), udokumentowane fakturą - styczeń 2020 r.
Tablic w Polsce już nie trzeba zmieniać po zakupie, więc jeśli lubisz okrągłe numery, to ten na pewno przypadnie Ci do gustu :)