Faktura VAT 23%, cena netto: 75 528 zł !
Na sprzedaż samochód wyjątkowo godny uwagi. Jest to Volvo V90, które posiadam od dwóch lat.
Samochód, który jest bardzo dobrze utrzymany, lakier w prawie doskonałym stanie, wewnątrz skóra, wykończenia drewniane, bardzo bogate wyposażenie.
Zaczynając od najważniejszego - najlepszy dostępny w tym modelu silnik - dwulitrowy, 190'cio konny diesel - bezawaryjna jednostka.
Do tego automatyczna, 8-biegowa skrzynia - żadne DSG czy CVT - pełny, tradycyjny, szybki, perfekcyjny automat.
Polestar Engineered (reakcja na gaz, szybkość zmiany biegów, precyzja dopasowania biegu, osiągi silnika), pneumatyczne samoregulujące się zawieszenie, wirtualny pulpit, grzane wszystkie fotele oraz kierownica, elektrycznie regulowane przednie fotele, elektryczny hak, elektryczna roleta bagażnika, head up display i jeszcze sporo innych.
Samochód z wbudowanym modemem GSM, z dedykowaną aplikacją na telefon, można z telefonu uruchomić silnik i ogrzać lub schłodzić wnętrze.
Oprócz tego w telefonie monitoring pozycji, możliwość uruchomienia świateł, klaksonu, podgląd parametrów samochodu, dziennik wykonanych tras itd.
Volvo posiada adaptacyjny tempomat z autonomicznym prowadzeniem (kierowaniem) pojazdu (w korkach sam podjeżdża i się zatrzymuje).
Idealnie wyciszony, posiada przednie szyby z redukcją hałasu z zewnątrz, oraz idealnie zestrojony system audio wewnątrz.
Skoro jesteśmy przy systemie audio, warto wspomnieć o możliwości uruchomienia Apple Car Play, Android auto, ale również masę aplikacji wbudowanych w system Volvo, jak Spotify, nawigacja z odczytem natężenia ruchu, pogoda, kilka aplikacji z muzyką z Internetu (nieograniczona ilość stacji radiowych, z tymi zza oceanu włącznie), aplikacje wyszukujące parkingi w okolicy i wiele innych.
Bezpieczeństwo wg standardów Volvo. Poduszki, napinacze, aktywne unikanie stłuczek sygnałem, ale i automatycznym hamowaniem (przydał się w życiu), pilnowanie pasa ruchu, ostrzeżenia o pojazdach znajdujących się w martwym punkcie, czy systemy automatycznego parkowania i wyjeżdżania z parkingu.
Volvo posiadam od dwóch lat, wcześniej przez 4 lata jeździł w leasingu w Niemczech.
Jest na bieżąco serwisowane (najczęściej w ASO), wymieniam olej w silniku co 10.000 km. Posiada prawie nowe (jesień 2023) tarcze hamulcowe, świeżo wymieniony olej w skrzyni, rozrząd wymieniony przy 185.000.
Ogarnięte są typowe bolączki modelu, jak np. wymieniona rurka EGR, która podatna jest na pęknięcia.
Aktualny przebieg to 232.000, z tym że cały czas rośnie, auto jeździ. Na koniec odpowiedź na częste pytanie - czemu sprzedaję: nie sprzedawałbym, gdybym nie potrzebował środków na zakup nieruchomości.