Volvo XC 60 D4 AWD (2.4 D, 5-cylindrów), wersja Momentum wzbogacona, POLESTAR, skrzynia manualna (bo trwalsza i bezawaryjna)
Salon Polska, pierwszy właściciel, serwisowany w ASO Drywa, zadbany
Wyposażenie m.in.:
- czujniki parkowania przód i tył
- hak holowniczy
- dwa zestawy kompletnych kół z czujnikami ciśnienia /zima oryginalne 17”, lato akcesoryjne dwubarwne felgi 19”, oba komplety z oponami Michelin/
- dwa zestawy oryginalnych dywaników
- pakiety: Business Connect, Light, Winter,
- przyciemniane szyby tylne
- oryginalne koło zapasowe nigdy nie wyciągane
Aktualny licznikowy przebieg całego auta to162270km. Przebieg silnika rzeczywisty to ok. 100000km → cały słupek silnika był wymieniony w ramach usługi gwarancyjnej po przejechaniu ok 63000km
Optymizacja POLESTAR → w.g informacji producenta moc zwiększona z 181 do ok. 215KM, poza tym poprawiona elastyczność i redukcja zużycia paliwa (faktycznie poczułem różnicę w jeździe po zmianie oprogramowania).
Auto zadbane, wszelkie wymiany robione nawet na wyrost, ostatni przegląd w ASO 12.2024, dodatkowo ustawiona zbieżność (z zasady sprawdzam co min. 2 lata)
ostatnie badanie okresowe do dowodu 14.01.2025 przy przebiegu 161717 km. Niespełna 2 lata temu na lakier położona ceramika przewidziana na 4 lata /wcześniej co ok. 2 lata stosowany twardy wosk/. Lakier poza zarysowaniami na tylnym zderzaku (prawy róg) bez innych większych uszkodzeń -> celowo nie usuwałem zarysowań by uniknąć domysłów, że auto było uderzone. Jedyne miejsce bez oryginalnego lakieru to maska po stronie lewej -> musiałem polakierować bo zahaczyłem manetką od motocykla gdy wyprowadzałem go z garażu i na kilku cm zdarłem lakier do gołej blachy. Przed rokiem wymieniłem sprężyny z przodu na sprężyny firmy Sachs, poza tym auto wyłącznie na częściach oryginalnych. Niespełna 2 lata temu wymienione żarówki Xenon;
Preferuję kontakt telefoniczny ), nie jest w stanie na bieżąco sprawdzać i odpowiadać na wiadomości